[emtees] MKV 2.0 NGB+ - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sprawdz cisnienie sprezania na tym cylindrze
  
 
Cytat:
2011-06-03 19:57:09, emtees pisze:
Nie ogarniam tego auta Iskra na pewno dociera do świecy i świeca tą iskrę wytwarza. Odpaliłem silnik z wyjętą świecą, podłączoną do kabla WN i nap..lało jak wściekłe. Potem odpaliłem normalnie, odłączyłem wtyczkę od wtryskiwacza-przestał cykać. Świeca po wyjęciu jest mokra i lekko okopcona. Eny ajdijas?


iskra iskry nierówna. Zamień świece a później kable WN i zobacz, czy na innym cylindrze będzie tak samo.
  
 
Jako, że wcześniej nie było mnie w domu i auto sobie stało i czekało aż będe miał trochę czasu się nim zająć, dopiero dzisiaj byłem u kolegi pomierzyć kompresję. Na pierwszych trzech cylindrach równo po 14 bar, ostatni 11 z kawałkiem. Najpierw do sprawdzenia idą popychacze, a jak z nimi będzie ok to zrzucamy głowicę. Być może padła uszczelka pod głowicą Może będzie okazja trochę się pobawić z planowaniem, polerowaniem kanałów itd
  
 
Po dwóch miechach ponad coś się ruszyło

Fotka duża i bez miniaturki więc link

[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2011-08-15 20:52:55 ]
  
 
co robiłeś z głowicą?szlifowałeś kanały?
  
 
Będę je powiększał i polerował na dniach Jutro dodatkowo odbieram ją z planowania
  
 
Sporo się zmieniło od ostatniego up'a

Na początek napiszę, że po całym poprzednim tygodniu męczarni, pracy od rana do wieczora w różnych, niekoniecznie przyjemnych warunkach, po pół roku nauki, liczenia, później walki z głowicą, żeby ją dobrze przerobić, w końcu po całym dzisiejszym dniu myślenia i kombinowania dlaczego kręci, a odpalić nie chce mogę obwieścić, że się udało

FILM

Odpalił, zawory w tłoki nie uderzają, jest ok Do ogarnięcia jeszcze przerobiona przepływka, bo pokazuje jakieś kosmiczne wartości, hamulce, linka ręcznego (urwałem ją tydzień temu co mnie bardzo zezłościło, bo kupowałem nową w zeszłą zimę i przejechałem autem od tego czasu jakiś 1000km), trzeba pozakładać brakujące plastiki i naprawić rozrusznik, bo jak młotkiem sie go nie potraktuje to nie chce za bardzo działać A, no i jeszcze obrotomierz pokazuje wartości typu kosmos. Zawyża gdzieś dwukrotnie wartości.

Teraz trochę zaległych spraw

Nowa oliwa, śruby głowicy, płyn chłodniczy, filtry paliwa i oleju i uszczelniacz wału


Głowica po planowaniu, ale przed portingiem


Dla tych, którzy nie mieli okazji zobaczyć:

Tak wygląda seryjny kanał ssący w głowicy od RDA/RKC/RQB



A tak wygląda w trakcie portingu



Komp z Mondeo 2.0




Podsufitka



Dodam, że wiązka do kompa była przerabiana i wyleciał EDIS z pod maski. Teraz zapłonem steruje ECU.


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-01-31 21:45:58 ]
  
 
Ladnie mruczy. widać duże postepy. powodzenia
  
 
Zapomniałem o czymś

Fotorelacja z wkładania silnika do komory:

Escort na lawecie, przygotowany do drogi. Na szczęście nie miotało nim jak szatanem





Serducho przygotowywane do wrzucenia w komorę:



Komora ogarniana do przyjęcia silnika:





I luźno, jeszcze zdążyłem ją pomalować, żeby to jakoś wyglądało



Poskręcany już i przygotowany do włożenia. Później okazało się, że chcieliśmy pójść na łatwiznę, ale niestety aż nadto i musieliśmy alternator z łapą wywalić, żeby było łatwiej silnik włożyć do komory



I silnik już w komorze:





Dodam, że wrzucona jest nowa tarcza sprzęgła z dociskiem, a skrzynia pochodzi z fiesty 1.1.
  
 
Fajnie wyglądają skrzynia i łapa od alternatora odświeżone, ale strasznie kontrastuje z "brudnym" blokiem i alternatorem...


[ wiadomość edytowana przez: snuffy dnia 2012-02-25 11:30:26 ]
  
 
Machnąłem je tylko czarnym matem z dwóch powodów - nie widać ich i nie chciało mi się z nimi jakoś szczególnie babrać
  
 
nie wolales zrobic porting przed planowaniem, na wszelki wypadek coby przypadkiem nie cyknac ryski na powierzchni?
  
 
Tak to był błąd wynikający z braku doświadczenia Na szczęście obyło się bez żadnych groźnych przygód Drugi raz na pewno zrobię wszystko w takiej kolejności jak piszesz
  
 
Jakby kogoś ciekawiło jak mogą wyglądać lampy z RS'a w połączeniu ze zwykłym zderzakiem:



Są tragiczne szpary między lampami i zderzakiem. Będzie walka ze spasowaniem.

Przy okazji zaległe zdjęcia:

-60 które zdążyłem założyć już w maju zeszłego roku



Hamulce z Mondeo



Jeszcze cholera przy zakładaniu poobijał się zacisk, chciałem go na szybko podmalować i poleciało po klocku Dobrze, że tego nie widać jak jest założone koło, bo wiocha wyszła
  
 
Bardzo fajnie to wygląda. Kierunkowskazy gdzie masz??
  
 
Kierunki są w postojówkach oczywiście Zresztą pozycyjne też tam są
  
 
Udało mi się dorwać w dobrej kasie taki fotelik.



Escort zrobił się ponadto aktualnie dwumiejscowy i trochę zaczyna irytować przez to pięciodrzwiowa buda
  
 
Bardzo fajne fotele. Będę musiał kiedyś sprawdzić jak się siedzi.
  
 
Jak dupą w miednicy. Dlamnie najwygodniejsze jak na razie są zwykłe uszatki, żadne recaro czy sparco.
  
 
No fajny,głęboki jeszcze jakieś pasy 3' i gitara bedzie,nikt Cię z niego nie wyrwie