[emtees] MKV 2.0 NGB+ - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja nie wiem jak Wy możecie w takich kubłach latać na co dzień. Gruby nie jestem, a mi się ledwo d... mieści w takich.
Do normalnej jazdy najfajniejsze są uszatki. Do ostrzejszej chyba jednak Recaro, bo lepiej trzymają. Taki kubeł, to bardziej pod kajtki lub konkretne za....
  
 
Eee, na mój kościsty tyłek fotel jest git
  
 
W dobrym kuble jest bardzo wygodnie.Kamil są przecież różne rozmiary dobierasz pod siebie rozmiar.może siedziałeś na zbyt ciasnym.ponadto bardzo poprawia się czucie auta ja latam na co dzień i nie narzekam można się tylko doczepić do wsiadania i wysiadania...ciężko się wydostać ale to też kwestia przyzwyczajenia.jak dla mnie lepiej jeździło się w recaro,uszatki za miękkie i dupy tak nie trzymają na szybkich łukach jak racaro.
  
 


Kolejny etap pod tytułem "mocy przybywaj"
  
 
Wnętrze prawie na gotowo:






I opony które zakupiłem jakiś czas temu - Uniroyale Rainsport 2

  
 
Nie chcesz sie pozbyć boczka kierowcy?

masz identyczny wzór tapicerki jak ja
  
 
Eeee, w super stanie on nie jest, raczej go nie chcesz
  
 
jesli mozna wtracić swoje 3 grosze
poczytaj troche o granicznych kątach mocowania pasów 3 punktowych - polecam strony producentów lub przepisy FIA dotyczące montażu pasów
to co zrobiłeś - ładnie wyglada, ale podczas wypadku w żaden sposób nie zabezpieczy cię przed skutkami kolizji - możesz się przywiązać sznurkiem od prania do fotela - efekt bedzie ten sam.
Kąt pomiędzy osią mocowania pasów, a płaszczyzną poziomą na poziomie przelotu w fotelu jest precyzyjnie określony - 0 st do - 20 st
u ciebie - tak na oko - 60 st
wygląd - ważna sprawa - ale twoje bezpieczenstwo jest znacznie ważniejsze!
  
 
Masz rację! Kiedyś czytałem te instrukcje i nie mam pojęcia dlaczego, ale w głowie mi zostało, że prawidłowo to jest ok. 45 stopni Będę poprawiać!

Edit- już wiem, w załączniku J regulaminu FIA jest napisane, że pomiędzy linią poziomą wyprowadzoną z górnej krawędzi oparcia, a pasem nie powinno być więcej jak 45* Ale to by oznaczało, że nie jest u mnie tak dramatycznie Mała korekta wystarczy jeśli dobrze rozumiem


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-06-27 21:54:49 ]
  
 
Cytat:
2012-06-27 21:33:03, emtees pisze:
Eeee, w super stanie on nie jest, raczej go nie chcesz



a co z nim nie tak ?
  
 
Pas masz założony ok.musisz być tylko dobrze przypięty do kubła i nic Ci nie będzie,pas nie może być luźny!miałem dzwona z luźnymi pasami i obtarło mi strasznie szyję a kark mnie tydzień bolał...kąt schodzi na drugi plan jak masz luźne pasy...tak jak masz teraz przechodzi każde BK na kjs i sprintach.wg zał J do startów w rajdach musisz mieć klatkę do której przypinasz pasy i z kątem nie ma problemu.przygotowujesz się do startów?
  
 
shadk-k - jak w dwudziestoletnim aucie Tu coś odstaje, tam coś odłazi... Wiadomo jak to jest, idealne te boczki nie są

lukirs - trochę mnie uspokoiłeś Generalnie na tor u siebie w mieście czy na poligon wpadnę na pewno dla samego siebie, ile razy to kwestia tego ile czasu będę miał, bo wjazd u nas jest bardzo tani Jak mnie najdzie to i może wystartuję, chociaż na chwilę obecną może być ciężko, bo robię już za pilota
  
 
Tak jak lukirs mówi odnośnie mocowania pasów szczera prawda. Gdyby na BK mieli brać pod uwage jakieś te 20stopni mocowania pasa to 3/4 by nie wystartowalo.. I jak rozumiem auto masz na codzień, to kurcze masakra bedzie z tym kublem, on jest w ci*L głęboki
  
 
No, będzie niewygodnie, będzie "Na szczęście" Escortem nie robię wielu kilometrów, a na dodatek teraz w każdym miesiącu przez dwa tygodnie będę na wyjeździe więc i tak będzie stał pod domem tylko Te dwa tygodnie w miechu to się z nim dam radę przemęczyć
  
 
Cytat:
2012-06-28 14:12:25, emtees pisze:
shadk-k - jak w dwudziestoletnim aucie Tu coś odstaje, tam coś odłazi... Wiadomo jak to jest, idealne te boczki nie są



u mnie w 20 letnim aucie jest cacy ale pod lokciem robia sie 3 malutkie dziurki i to mnie gryzie;/
  
 
Będzie czym oddychać

Po lewej przepustnica seryjna z RDA
  
 
prawie w ogóle nie widać różnicy
  
 
Trochę elektroniki i dwa zegarki - AFR i temp. cieczy chłodzącej

  
 
Przejściowy setup kolorystyczny.

  
 
auto w kolorze czerwonym + 20 koni więcej