[MK7] Od czego to wtyczka i co w niej ma być (FOTO)?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wtyczki są dwie takie same przy wiązce od szyb i drzwi w MK7. Czy ktoś wie co w nich ma być, jak to wygląda i za co odpowiada?





[ wiadomość edytowana przez: spinacz25 dnia 2010-09-17 12:40:07 ]
  
 
w tą wtyczkę pasują te mniejsze przekaźniki ze skrzynki, ale zastosowania tego cuda nie znam
a dasz radę określć na jakim obwodzie to jest? na szybach czy na zamku?


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-09-17 13:42:49 ]
  
 
jeszcze nie wyczailem ale bede sie bawić z tą wiązką więc wtedy się dowiem czy szyby czy zamek. Nawet jeśli te małe przekaźniki tam pasują to dalej nie mam pomysłu po co mialby tam byc
  
 
dzisiaj troszke posiedzialem przy tej wiązce i kable od tych wtyczek koncza się w wiące nie idąc do niczego - fabrycznie zataśmowane - ale czy to nie są czasem miejsca na przekaźniki od podgrzewanych foteli albo dla podgrzewanych lusterek?
  
 
Grzane stołki nie mają przekaźników (przynajmniej w mk7, ale mk5/6 też o to nie podejrzewam). Lustra też nie mają. Kolory kabli też nie pasują mi na podgrzewanie foteli (fotele mają fioletowo- jakieśtam). elektryczna reg foteli ma pomarańczowe przewody, ale tam też nie ma przekaźników.
Jakieś przewody od tych oprawek wchodzą na wtyczkę drzwi? W które miejsca wchodzą w wtyczke od skrzynki?


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-09-20 07:17:48 ]
  
 
Czyli masz dwie wtyczki (po każdej stronie jedna) od strony wnętrza? Pokaż foto całęj wiązki, ile cm kabla mają te wtyczki i gdzie się kończą w wiązce. Są tam uciąte, czy zalaminowane?
Możliwe, że w wersjach skandynawskich były mocniejsze grzania i wtedy przekaźnik jest nieodzowny...
  
 
dwa cienkie przewody wchodzą w wiązkę i łączą się gdzieś z reszta a dwa pozostałe (grube i koloru pomarańczowego oraz pomarańczowo zielonego jeśli dobrze pamiętam) idą wzdłuż wiązki i dosłownie po 20 cm są ze sobą splecione i zaklejone taśmą ale w taki fabryczny sposób - dzisiaj wszystko postaram się dokładnie obadać i porobić fotki wszystkiego to może coś uradzimy.
  
 
o te cienkie podrąż temat, bo zapewne sterują przekaźnikiem, a grube są wykonawcze (do urządzenia), którego nie ma, więc są niewykorzystane.
  
 
te dwie kostki były przy błotniku przymocowane na blaszki i niestety w nich nic nie było podłączone kurcze ciekawe do czego to służy
  
 
ale kable były ucięte, czy fabrycznie zabezpieczone? Tzn, czy wygląda to na ori, czy dokładane?
  
 
oryginał dopięte na fabrycznych blaszkach do grodzi błotnika
  
 
Kolory kabli w obu gniazdach różnią się tylko jednym?
Wg mnie to gniazda do przekaźników świateł alarmu.
  
 
których świateł? kierunków? przekaźniki mają tylko jedną parę styków, więc mogą co najwyżej przerwać obwód (bądz załączyć). to wygląda na ukł blokowania czegoś, np przy odpalonym silniku. skoro oba pomarańczowe są odcięte to ciężko bedzie określić od czego to. za to bedzie można powiedzieć czym to sie załącza

ciekawy jestem co to. może trzeba zacząć poszukiwania?



[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-09-20 20:45:16 ]
  
 
Moim zdaniem pomarańczowe zasilane są razem przez bezpiecznik F28 ze skrzynki (plus). Brązowe zasilane są z centralki alarmu (minus).
W ten sposób sterowane są kontrolki w zegarach, a te uruchamiają kierunki (na czarnym pojawia się plus). Stąd potrzebny przekaźnik...
  
 

  
 
i jak tam, są jakieś inne teorie?
  
 
może po rozkodowaniu VINu cosik wyjdzie
  
 
Cytat:
2010-09-22 18:22:08, warzywisko pisze:
może po rozkodowaniu VINu cosik wyjdzie


Pod warunkiem, że do wiązki przyczepiona jest buda z numerem VIN...
  
 
Cytat:
2010-09-22 18:22:08, warzywisko pisze:
może po rozkodowaniu VINu cosik wyjdzie



wlasnie o to chodzi ze nie mam VIN bo to wiązka z innego samochodu;p
  
 
Cytat:
2010-09-22 22:05:38, spinacz25 pisze:
wlasnie o to chodzi ze nie mam VIN bo to wiązka z innego samochodu;p


A na wiązce nie masz oznaczeń?