[rex] Escort MKVII XR3i - kolektor z foki - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To powodzenia w walce życzę!
  
 
wczoraj w zwiazku z deszczem a co za tym idzie niechcia do pracy nad cabrio wsadzilem kolektor z foki:

1. Przed:


2. Takie rozwiazanie na szybko i bezbolesnie:


Poniewaz lączenie koletora z wydechem jest wyzej dospawalismy plecionke, ktorej moj wydech i tak nie posiadal, do plecionki wydech i tyle. Tym sposobem moj wydech nie posiada zadnej srobki odporcz mocowania do glowicy haha. Dalej jest srednica rs2000 i reszta wydechu z rs2000. Troche to dziwne ale poprawil sie dol a niby wydech 4w1 powinie dawac gore tylko a teraz idzie z dolu jak zly i dzwiek troche inny.

A tu jeszcze fotki z Rally Słuzewiec:
http://auto-spp.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=91:rallysprint-sluzewiec-race4race
  
 
ess
To jest twój escort? Bo innego nie mogę się doszukać. Ładnie zapierdzielasz sadząc po uszkodzeniach
  
 
no moj Kurde byly 2 odcinki po 2 przejazdy i tylko raz trasy nie pomylilem heh. Akurat mi sie udalo wtedy byc 3 w klasie ale to tylko tyle. Tuz za bmw e30 is profi z klatka, clio sport i potem ja a za mna astra gsi, focus 2.0 ultra rajdowy i sporo innych,
A coz essiego zostawiam na tor bo jestem w trakcie kupna czegos bardziej na codzien a przeciez za 2k to sie nie oplaca sprzedawac.

PS. Dzisiaj praktycznie strzelilo 40tysiecy od kupna escorta czyli od lipca 2010. Chcialem zauwazyc ze samochod nigdy nie jechal ekonomicznie oprocz powozenia przez moja pania. Spalanie w granicach 13-14lpg. Dla przykladu powiem ze Trasa Wawa-Praga 7,5h, Wawa-Plonsk 30min i rekordowy przejazd Wawa-Garwolin 26minut w dzien. I takie ma zycie na codzien. Ponizej 3000rpm tylko na zimny heh. Klocki zmieniam co 5tys, opony co rok, olej co 10tys.




[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2011-07-03 10:27:25 ]
  
 
Wczoraj essi zaliczyl drgua runde rajdu sluzewiec. Zalozylem mu nowe barumy bravuris 2, zostal podstrojony pod nowy kolektor i wyregulowane hamulce z tylu. Bylem 34 na 46 startujacych a gdyby nie taryfa na jednej z prob bylybym 20 ty Wszystkie czasy lepsze od wyebebeszonej fiesty ale kara doszla za pomylke i auc.
  
 
no gratulować zapału.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Witam,

Stałem sie posiadaczem znowu focusa.


I essi stal sie zabawka na tor. W sobote wywawilem wszystko z tylu, łącznie korektorem sily hamowania zebyu to zaczelo cos tylem hamowac. No i zastanawiam się nad zakupem belki z rs2000. Czy jezeli kupie cos takiego Belka to podejdzie normalnie pod mocowania? Czy czyms sie roznily pomiedzym MKV - VI a mk7?
  
 
ja u siebie walczylem z przekladka belki od RS`a poczytaj tutaj: http://www.leakyfirewall.com/browse.php?u=Oi8vbW90b25ld3MucGwvc2hfZm9ydW0ucGhwP29wPWZ2dCZ0PTIzMTE4MiZjPTMwMyZmPTIwJnN0YXJ0PTEzMjA%3D&b=13
  
 
Witam,

Z essiego wyleciało wszystko co za przednimi siedzeniami i aktualnie jestem w trakcie konwersji na hamulce z foki. Niestety tylko przymierzalem i wyjechalem na urlop do Wloch. Operacja wydaje sie niezbyt skomplikowana.
  
 
Belke zostaw swoją piasty z mk7 i foki mk1 mają taki sam rozstaw śrub.
Belka w mk5 i 6 mataki sam rostaw , ale nie pasujący do mk7.

Ja też zmieniałem hamulce tylne w foce, z bębnów na tarcze.
  
 
Zeberko - co jeszcze szło do wymiany w Twoim przypadku? Linka rękawa, przewody hamulcowe?
  
 
Cytat:
2011-12-12 10:57:50, rex pisze:
Witam, Stałem sie posiadaczem znowu focusa. I essi stal sie zabawka na tor. W sobote wywawilem wszystko z tylu, łącznie korektorem sily hamowania zebyu to zaczelo cos tylem hamowac. No i zastanawiam się nad zakupem belki z rs2000. Czy jezeli kupie cos takiego Belka to podejdzie normalnie pod mocowania? Czy czyms sie roznily pomiedzym MKV - VI a mk7?



Ładny ten focus