[FSO] Drift poldon by zombiepox - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zyje juz rok u nas i jakos nawet nie steknie.
  
 
Cytat:
2010-10-26 02:09:03, jaqo pisze:
zyje juz rok u nas i jakos nawet nie steknie.



ale Wy pewnie nie latacie bokami jak opętani a ta polopiryna do tego służy... no zobaczymy. Pochwal się jak skrzynia zdechnie.
  
 
Cytat:
zyje juz rok u nas i jakos nawet nie steknie.



To chyba jakieś lepsze były od tych z ohv... mi seryjna starcza na dzień zabawy z DOHCem
  
 
Cytat:
2010-10-26 09:59:25, pwr79 pisze:
To chyba jakieś lepsze były od tych z ohv... mi seryjna starcza na dzień zabawy z DOHCem



To ja bym się zastanowił nad tym czy wszysto w aucie jest ok, albo nad techniką jazdy drivera, skoro tak szybko leci....
  
 
ja docieranym dochcem jedensześć uśmierciłem kupę w rok jazdy - dość spokojnej...
  
 
Cytat:
To ja bym się zastanowił nad tym czy wszysto w aucie jest ok, albo nad techniką jazdy drivera, skoro tak szybko leci...



Biorąc pod uwagę, że skrzynie mają po 15 lat i przyrost momentu wydaje się to normalne... Albo ciśniesz albo nie... nie będę czekał podczas zmiany biegów aż obroty spadną. Przy normalnej jeździe napewno wystarczyła by na dłużej(nie chodzi mi o całkowite rozwalenie skrzyni tylko o np. brak synchronizatorów). W 126p z silnikami 1.1 też chyba długo nie wytrzymują


Wracając do tematu Poldek bardzo fajny. Nawet z tymi czarnymi felgami wygląda fajnie.
  
 
E tam Paweł nie gadaj. Na pewno za bardzo się mściłeś
No a poldek ciekawy, szkoda że w Lublinie nie zdążyłem go zobaczyć.
  
 
przestaw wiatraki przed chłodnice
1,8 ze wspomaganiem ?(polecam przekładnie ZF-a)
kolektor 4-2-1 ?

efekt pracy pozytywny
(szkoda że jak przydzwoniłem moim poldroverem nie kupiłem następnego)
  
 
Cytat:
2010-10-26 02:09:03, jaqo pisze:
zyje juz rok u nas i jakos nawet nie steknie.


1,4 rover upalany na oesach 4-5 razy na pól roku i trzeba wymieniać skrzynie i sprzęgło w skrzyni to wysiada mi 2 i 4 wiec przy 1,8 i pałowaniu to zapas skrzyń a projekt super mi sie bardzo podoba
  
 
bo jezdzic i skladac skrzynie trzeba umiec i tyle w temacie.
  
 
Cytat:
bo jezdzic i skladac skrzynie trzeba umiec i tyle w temacie.



  
 
jasiek... zaczynasz fantazjować jak gregor
  
 
Cytat:
pwr79, Furiosus

,

Jaqo dobrze pisze.

Przykład :
Z kolegą jeździmy w tych samych imprezach :

Ja jadę dalej na tej samej, pierwszej skrzyni, on zakłada już 5tą...u mnie skrzynia dodatkowo ma więcej latane na codzień.
I również skrzynia ma jakieś 10-15lat...
możecie bronić się ze to tylko 650tka...
Ale w swapie też jakoś skrzynia potrafiła dużo wytrzymać, a w innym co rajd kolejna.

Dobrze złożona skrzynia, poduszki, olej, mechanizm zmiany biegów i trochę pomyśleć co wytrzyma, a co nie i skrzynia zniesie dużo.




[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2010-10-27 09:30:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2010-10-27 09:30:41 ]
  
 
Jak miałem w kancie 1500 skrzynia poszła dopiero po 30tyś. (codzienna jazda + upalanki). Moim zdaniem potrafię zmieniać biegi. I kwintesencją mojej wypowiedzi jest, że oryginalna skrzynia od DF'a przy 2.0 to kibel.


A Poldek spoko


[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2010-10-27 09:31:21 ]
  
 
Ze kibel to fakt, ale jednak jak trochę zadbamy to nawet zwykła dłużej wytrzyma. Przykładem może być mój fiat, w zeszłym roku skrzynia niby w świetnym stanie wytrzymała mi 3 imprezy i trochę jazdy codziennej z pewna dawką upalania. Fakt że pewnie nie umiem zmieniać dobrze biegów, ale w tym roku drugą z 2 razy większym przebiegiem zalałem od razu swierzym olejem plus dwusiarczek i po sezonie rokuje jeszcze dobrze na następny.
  
 
Cytat:
2010-10-27 07:48:22, Furiosus pisze:
jasiek... zaczynasz fantazjować jak gregor


Ja Cie nie musze przekonywac bo sprawdzilem to na wielu samochodach, i nie mam powodu, zeby tak nie uwazac
  
 
To ja mam kolejne gotowe rozwiązanie

Skrzynia N9 z forda sierry:

http://forum.fsoptk.pl/viewtopic.php?t=20856



[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2010-10-28 13:56:48 ]
  
 
Cytat:
Jak wiadomo skrzynie biegów w polonezach nie grzeszą wytrzymałością więc już przy silniku 1,4 Rovera pojawił się problem z przeniesieniem napędu. Sprawa ma się jeszcze gorzej przy silnikach 1,6 czy 1,8 które coraz częściej lądują pod maskami naszych rumaków...




Kolejny co biegów nie potrafi zmieniać
  
 
Cytat:
2010-10-28 13:59:07, pwr79 pisze:
Kolejny co biegów nie potrafi zmieniać

Ano nie potrafi. Tyle że ponad 25-letnia skrzynia ze zlomu z nieznanym przebiegiem kilkuset tysięcy km daje radę już 3-ci rok z 1,8. Miała być na próbę do przmiarek i tak została... Trochę już ciężko chodzi ale to przez quick shifta którego w N9 robi się banalnie.

Ale najfajnieszy z tego wszystkiego jest pionowy drążek zmiany biegów.

PS. Nadal uważam że 1,8 do driftu sie nie nadaje... No chyba że twój będzie ciągnął wyraźnie powyzej 5000RPM bo mój na IV po przekroczeniu tych obrotów wyrażnie wolniej już przyspiesza.
  
 
Taki mały artykulik się pokazał
Artykuł
miłej lektury

Bocian a zostały wam jeszcze jakieś dzwony na w razie czego?