[FSO] Drift poldon by zombiepox - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A może warto założyć jeszcze jedno, że hamownia była po tuningu ?
  
 
Cytat:
2011-08-09 13:39:31, Bocian_s_313_PTK pisze:
Jak tam było to może już obmierzane?? mój w tym roku wypluł na hamowni zlotowej 129KM/190Nm.



U mnie porażka 117km i 170nm
  
 
ale kolega żabojad zapomniał dodać ze ma głowice obrobioną, zawory ssące inny rozmiar hehe no przeciez taki przyrost świecami nie osiągnął a nie chwali się ze wszystkim
  
 
Cytat:
2011-08-10 22:11:35, Pacyfik pisze:
ale kolega żabojad zapomniał dodać ze ma głowice obrobioną, zawory ssące inny rozmiar hehe no przeciez taki przyrost świecami nie osiągnął a nie chwali się ze wszystkim


Czego to człowiek się nie dowiaduje o swoim własnym silniku

Jak pisałem czapka nie zdejmowana a kolektory pasowane na tyle ile się dało bez rozbiórki silnika. Silnik pochodzi z rovera 45 automat z 2001 r więc wątpię żeby czymś się różnił od innych silników. Sam musiałem go zakopułkować.

Cytat:
A może warto założyć jeszcze jedno, że hamownia była po tuningu

Tego też nie można wykluczyć ale mierzę się na niej od kilku lat i nie licząc pierwszego roku (jeszcze z kompem 1,4 za dużymi wtryskami i cenzuraście ślizgającym się sprzęgłem) ciągle kręcę się w okolicach 12xKM i 18xNm. Zdecydowana większość seryjnych roverków wypluwała okolice serii.
  
 
Tak poglądowo:


Na LPG nie patrzcie bo było totalnie niedostrojone. Teraz jest o niebo lepiej ale dysze rozwiercone o dobre 0,4mm
  
 
Cytat:
2011-08-11 22:55:23, Bocian_s_313_PTK pisze:
Tak poglądowo: Na LPG nie patrzcie bo było totalnie niedostrojone. Teraz jest o niebo lepiej ale dysze rozwiercone o dobre 0,4mm



żebyś Ty był taki piękny jak ściemniasz....
ok, bujaj naród swoją bajką naiwności nigdy dość
  
 
Cytat:
2011-08-12 08:23:00, Pacyfik pisze:
żebyś Ty był taki piękny jak ściemniasz.... ok, bujaj naród swoją bajką naiwności nigdy dość


No cóż. Każdy mierzy swoją miarą.
  
 
oby tylko nie ściemniać oby....
  
 
Cytat:
2011-08-12 20:02:54, Pacyfik pisze:
oby tylko nie ściemniać oby....

Niektórzy twierdzą że jestem nawet za bardzo szczery w opisywaniu swoich modów...

Zombi napisz jakie dokładnie wtryski masz i jaką wydajność pompy paliwa. Kilka osób potwierdziło że seryjna pompa z poldrovera jest za słaba do 1,8. Mój pierwszy pomiar też wykazał 116KM/165Nm ale jak pisałem miałem wtryski z opla 2.0 16V o wydajności 250ccm. teraz mam z 1,8 wtryski 218ccm i też AFR nie jest za dobry (szybki pomiar szerokopasmówką).
  
 
Cytat:
2011-08-10 13:36:04, mac1us pisze:
A może warto założyć jeszcze jedno, że hamownia była po tuningu ?

Tak odkopię nieco bo natrafiłem na filmik z hamowania zombiego. On też miał hamownię "po tuningu". Mierzyliśmy się na tych samych rolkach tylko w innym terminie .
  
 
dzisiaj przeglądają youtube natknąłem się na filmik owego poloneza 18 turbo
może ktoś ma jakieś info czy żyje jeszcze tan poldek
  
 
Cytat:
2014-01-28 23:30:47, CEHU pisze:
dzisiaj przeglądają youtube natknąłem się na filmik owego poloneza 18 turbo może ktoś ma jakieś info czy żyje jeszcze tan poldek



Obczaj sobie na forum www.fsoptk.pl, ww. poldek ma tam swój temat