Pompa paliwa ATU+ i jej wyjęcie ze zbiornika.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w szukajce nic nie znalazłem zatem pozwalam sobie zadać pytanie szanownym użytkownikom ,mianowicie czy ktoś odkręcał pompe paliwa w GSI bo coś mi się wydaje ,że u mnie jest kołnierz z Rovera.I czy jak odkręce śrubę przewodu zasilającego 17 to bez problemu mogę odłączyć zbiornik paliwa a pompa zostanie w kołnierzu.
  
 
Cytat:
2010-11-02 21:56:19, kaziu50 pisze:
1 czy ktoś odkręcał pompe paliwa w GSI bo coś mi się wydaje ,że u mnie jest kołnierz z Rovera.

2 I czy jak odkręce śrubę przewodu zasilającego 17 to bez problemu mogę odłączyć zbiornik paliwa a pompa zostanie w kołnierzu.



1 Odkręcał. GSI i rover powinny mieć "duży otwór" i być zamienne. Zalej WD 40, oczyść z rdzy i wykonuj małe ruchy po 1/4 obrotu w lewo i w prawo i stopniowo odkręcaj. Mozę sie nei pourywają.
2 Tak. Jak odkręisz to zdejmiesz bak. Weź ze soba czajnik z wrzątkiem aby polać króciec odpowietrzenia i zdjac "zdrewniały" zielony wężyk

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
No poszło 4 godz. męczarni,nie było problemu ze zdjęciem baku bo inaczej się pompy nie wymieni.wymieniałem zbiornik bo z niego zaczęło kapać ale na początku przeraził mnie sam wygląd nowego zbiornika w stosunku do starej pompy gdzie kluczem 17 trzeba było odkręcać przewód zasilający.Potem się okazało ,że wszystko pasowało do GSI,3 śrubki urwane 3 odkręcone,makabra była z czujnikiem paliwa gdzie przecinakiem odwaliłem wszystkie 6 śrubek.Uszczelki kiepskie podreperowałem czerwonym silikonem.Zbiornik z ATU pasował do ATU + GSI.
  
 
Cytat:
2010-11-04 20:45:40, kaziu50 pisze:
Uszczelki kiepskie podreperowałem czerwonym silikonem.Zbiornik z ATU pasował do ATU + GSI.


No nie mów, że nie dałeś nowych uszczelek tylko złożyłeś na stare+silikon.
  
 
niestety nie było nigdzie i w okolicy też nowych uszczelek.
  
 
Cytat:
2010-11-09 20:36:31, kaziu50 pisze:
niestety nie było nigdzie i w okolicy też nowych uszczelek.


zapomniałem jeszcze dodać ,że należy mieć nowe podkładki miedziane pod śrubę przewodu zasilającego i opaski przewodów pal.