Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hatsan Szczebrzeszyn | 2010-12-26 13:29:45 |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2010-12-26 14:01:42 Poczekam na koniec prac z komentarzem. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2011-01-02 13:04:56 Nie wypowiadałem się, bo powiem szczerze że nie znam odpowiedzi na te pytania. Na logikę to masz rację z tą pompką i rurką. Pytanie:
- jakiej średnicy jest przewód paliwowy za nią? U mnie w Polonezie z wielopunktem jest nakombinowane przez poprzedniego właściciela i część rurek jest cieńszych, ale czy to ma wpływ na pracę silnika dowiem się dopiero jak powymieniam wsio na nominalne. [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2011-01-02 13:06:21 ] |
hatsan Szczebrzeszyn | 2011-03-04 23:22:14 No więc czas na jakis postęp,nie mozna przeciez w miejscu stać trza cos robić! Pierwsze odpalenie poszło elegancko co prawda na krótko ale silnik chodzi,teraz musze wiązke silnika połączyć z instalacją polonezowską,szczerze to niewiem jeszcze jak to zrobie
Jutro kończe podłączać wspomaganie ,pompa została zamontowana po stronie kolektorów wydechowych,przewód wysokociśnieniowy od pompy do przekładni musze przedłużyć o jakies 30cm,ciekawe jak to będzie wyglądało na pracującej pompie przy skręcaniu...? Wkład finansowy w taki zabieg aktualnie wynosi ok.2000zł w same części,bez silnika bmw którego miałem z dawcy.Mam gdzies wszystko zapisane i zapisuje na bierząco. pierwsze odpalenie |
bee997 Polonez Caro 1.6 GLI Sosnowiec | 2011-05-15 14:45:55 kawał zajebistej roboty....ZAJEBISTEJ |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2011-05-16 15:32:40 Jaka moc ma nominalnie ten silnik?
Pozdrawiam Adamus |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2011-05-17 00:31:27 Według tego co znalazłem w necie 170 KM. |
hatsan Szczebrzeszyn | 2011-05-18 13:19:18 Szczerze mówiąc liczyłem na lepsze wyniki jesli chodzi o przyspieszenie...ostatnio nakrecilem kilka filmików dwa są juz na youtubie
Polonez r6 vs golf vr6 test pod góre most jest do wymiany ale od poczatku tak huczał,jak obejrzycie napewno uslyszycie glownie od 3 biegu, podoba mi sie przelozenie roverowskie bo dobrze gra z ta skrzynia,na kazdym biegu moge złapać odcinke bez wiekszych problemów, jak narazie tylko na 5 biegu nie sprawdziłem odcinki i chyba nie chce.Na 4 jedzie ok.180km/h takze 5 jeszcze jest wiec wystarczająco.Jeszcze pare rzeczy musze dopracować i powinien miec lepsze wyniki. |
eFeSOwiec Miłośnik FSO FSO Polonez 2000 Warszawa | 2011-05-24 10:12:24
muszę się zgodzić z przedmówcą. Jeździłem Legacem z zaspawanym tylnym dyfrem na co dzień. Szkoda auta, normalnie zęby bolą jak słychać te stuki, trzaski, nie mówiąc o tym, że gumy się szybciej zużywają, skrzynia i centralny dostaje w tyłek, że o promieniu skrętu rodem z przegubowca nie wspomnę Gdybyś był w stanie, proponowałbym dyfer ze szperą powiedzmy 35 - 40% wstawić |
-GDEjeGRZECHU Jelita 10.ooo Kusk Tomorowski | 2011-05-25 11:07:17 co do zacisków - ta sama średnica tłoków i tarcz nic nie zmieni !
siła hamowania się nie poprawi - nawet jak dasz wentylowane to tylko będzie można zahamować z v-max i mieć jeszcze hample ale skoro wyciełeś belkę przednią to może i nie poprawiaj hampli bo siły na drążkach reakcyjnych mogą zabrać podłużnice na boki co do tego że coś się wzmacnia z tyłu - to jak w radiu Erewań , owszem wzmacnia ale poślizg boczny na zakrętach ... edit : ale tak NIE ROBIĆ w domu [ wiadomość edytowana przez: -GDEjeGRZECHU dnia 2011-05-25 11:26:17 ] |
hatsan Szczebrzeszyn | 2011-05-25 13:08:36 wyciołem kawał belki przedniej ale na dniach wspawam jakis profil gruby w tym miejscu na koncach podluznic,mocowanie drazkow z przodu tez wzmocnie,zreszta na dzien dzisiejszy jestem zdania ze z przodu podłuznic nie powinno ruszyc ze względu na mocowanie silnika,jest mocowane od belki do podluznic z przodu czyli spelnia tez funkcje wzmocnienia.grzechu powiedz mi skad wzioles te zdjecie bo zdaje mi sie ze ktoś nie te zebatki zespawał,przeciez te koła musza sie krecić czyli nie ruszy gość.Jak miał bym spawać to te koła zębate co zaznaczyłem,chyba ze sie myle
Nie jest to mechanizm z poloneza ale działanie te same i o te zebatki mi chodzi |