Jazda na co dzien, turbo czy gazniki, 1,6 czy 1,7? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ale czego się czepiasz, bo nie rozumiem?

Napisałeś do mnie na gg, napisałem Ci co myślę, zapytałem raz jaką masz wiedzę w temacie, że bierzesz się za takie mody, bo uwierz mi, wiem, że wszystkim się wydaje, że modyfikacje silnika to jest pikuś i jak poczytają na forum trochę to wszystko będą wiedzieć, ale tak nei jest i ręcze Ci za to. Bo jeśli Ci się wydaje, że poskładasz parę klocków i będziesz miał super moc, żeby klepać audice ze świateł to jesteś w grubym błędzie.

Jak chcesz łatwo miło i przyjemnie wsadź silnik z innego auta, np wspomniany przez Ciebie 2.0 16V (notabene to co jest na zdjęciu to jest 4G63 z Lancera Evo IX, ale to tylko taka dygresja).

Pytałeś co masz zrobić to Ci odpowiedziałem co będzie dla Ciebie odpowiednie, więc nie za bardzo rozumiem dlaczego jedziesz tak po mnie na forum.
  
 
Sorry, nie było to moim zamiarem, tak to odebrałeś? Chodzi o to, ze mam cie za "figurę" na tym forum. Myślałem , ze forum jest od rozstrzygnięcia problemów, i tego się spodziewałem. Z twojej poprzedniej wypowiedzi dowiedziałem się najwięcej co jest dla mnie lepsze, niż wcześniej. Ty tez kiedyś urodziłeś się bez wiedzy, zdobyłeś ja, popełniając nie jeden raz błąd. Dlatego się nie dziw ze ja się pytam jak małe dziecko: a co to i dlaczego? Po prostu myślałem,ze się nauczę na twoich błędach. Nie potrzebuje, zęby moja lada była najlepsza w Polsce, chcę żeby była dla mnie. No i szybka na starcie
  
 
Nie wiedziałem gdzie to napisać ale dostałem odpowiedź od Wolfmotor w sprawie wysyłki części do Polski. Wysyłka wałka rozrządu, obudowy + regulowane koło = 140 pln więc całkowity koszt zakupu wraz z wysyłką do Polski to 510 zl. Kasa do nich na konto i najdalej tydzień po zaksięgowaniu kasy na ich koncie dostaje się graty (poczta/kurier).