Classicauto CUP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na stronie classicauto.pl pojawił się projekt regulaminu Classicauto CUP 2011

link do regulaminu

w ostatnim numerze też był o tym artykuł
zainteresowanych zapraszam do lektury



i niech moc będzie z wami w nowym sezonie


[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2011-12-21 09:23:09 ]
  
 
Grupa Oldtimer Sport 1300 dobrze rokuje dla 128. Ciekawe czy Mysza powroci w 127?
  
 
Motor 1300 w 127 nie mieści się w klasie do 1300
  
 
Mieści się gdyz podajemy pojemnosc taka jak w 128.
  
 
zatem oficjalnie podwieszam
  
 
Siodema napewno nie - jest plan aby wystartowac w tym sezonie samochodem RWD1 i mocno kasac konkurecje
  
 
No to czekamy na daty imprez. Miła zmiana w regulaminie jest to iż prawie wszystkie 125p mogą jechac razem
  
 
Panowie szykujemy Team F&F na ten sezon? CA szykuje puchar przechodni dla najlepszego Teamu w sezonie

Wydaj mi się, że jest to bardzo fajny element 2011 roku
  
 
a Ty startujesz?
A jak licza punktacje? Ja sie pewnie nie zalicze bo w gosciach musze startowac
  
 
Ciebie jaqo mogą nawet nie dopuszczać.

Pwr, fajny pomysł. Ale ja niewiem jak bedzie wygladal moj sezon, jak wszystko pojdzie dobrze to moze 3-4 eliminacje pojade.
  
 
Ja zamierzam ze 2-3 eliminacje pojechać także myślę że możemy z jakimś teamem polecieć.
Przyłącze się do pytania jaqa. Jeździsz w tym sezonie?
  
 
Doby pomysl - ja chetnie sie dolacze ale jade tylko okazjonalnie.
  
 
Cytat:

a Ty startujesz?
A jak licza punktacje? Ja sie pewnie nie zalicze bo w gosciach musze startowac



No nie wiem... jak uda mi się ogarnąć temat finansowo-czasowy to pewnie pojadę.
  
 
dopuscic dopuszcza jak zwykle nie wiem czemu by sie to mialo zmienic.
  
 
A bo jak zacznie sie pojawiac zbyt duzo tego polskiego zlomu w stosunku do innych, bardziej prestizowych i naprawde godnych powaznego kolekcjonera maszyn?
  
 


i jeszcze daty imprez
6-7.V Rajd Classicauto po Ziemi Gorlickiej
4.VI 1 eliminacja
2.VII 2 eliminacja
30.VII 3 eliminacja
10.IX 4 eliminacja

[ wiadomość edytowana przez: Pablo79 dnia 2011-01-30 22:04:04 ]
  
 
Gorlice mogą być bardzo ciekawe - jak dobrze pamiętam rodzinne strony to ciasno, wąsko, kręto i po pagórkach... będzie rolek co niemiara
  
 
Cytat:
2011-01-28 09:16:47, qubek pisze:
A bo jak zacznie sie pojawiac zbyt duzo tego polskiego zlomu w stosunku do innych, bardziej prestizowych i naprawde godnych powaznego kolekcjonera maszyn?



Po co ta tania szydera?

Jaqo - chodzi o swapy. Każda informacja jaka się pojawia mówi o nie dopuszczniu aut z nieorginalnymi silnikami (lub nie występującymi w historii) oraz o zmniejszaniu grupy IV.
  
 
Cytat:
2011-02-02 11:14:50, CarvMachine pisze:
Po co ta tania szydera?



Juz Ci wyjasniam - bo gdyby jaqa naprawde nie dopuscili chociazby jako gosc (czy tez "w grupie IV", czy tez jakkolwiek dany organizator nazwie grupe "inne"), to by dowiodlo ze reprezentuja wlasnie taki sposob myslenia jak opisalem w mojej taniej karykaturze.
Tylko ze to takie glupie hipotetyzowanie, bo do tej pory nie bylo z tym problemow i mysle ze dalej nie bedzie, bo poruszamy sie jednak w kregu ludzi rozsadnych.

[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2011-02-02 11:40:11 ]
  
 
skoro startował Rino polonezem caro w klasie open czy jak to sie tam nazywa, to raczej fiat tez powinien wystartowac...jedyna kwestia to to ze oni mieli ograniczoną liczbę miejsc w tej klasie zawsze, poza tym zawsze była ona dla przyjaciół classicauto w różnych dzownich wynalazkach typu 3 letni mercedes