D4D 116KM problem z brakiem mocy, wymiana turbiny, wtryski - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-03-05 21:42:22, Alien_Obcy pisze:
Mierzyliśmy tak jak napisałeś, był ustawione 3 parametry i nawet zapisaliśmy max. 15 s, a potem przepełnia się bufor., ale nie odtworzyliśmy i nie spisałem. Co jest potrzebne do przeniesienia tych danych na komputer ? W takim układzie podjadę do niego z laptopem i przegram te wyniki do siebie - jak ten Itelligent Scanner podłączyć do komputera - czy jest wejście USB - jaki to kabel? Czy jest potrzebny jakiś soft do przegrania danych - czy wykrywa go jako dysk przenośny i przegrywa się tak jak z pamięci flash? Miałem do Ciebie zadzwonić, ale nie wiedziałem jak to odbierze druga strona, że ktoś się wymądrza, itd. Teraz chyba z tego skorzystam - będę tam w czwartek ok. 9:00 rano. [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 21:45:08 ] [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 21:46:04 ]


Zapis mozna ustawic tez na 30 sek ,ale te 15 tez wystarczy,pod warunkiem ze podczas zapisu gaz byl w podlodze,i zapis od 1500-3700 obr.
Z testera pliki przenosisz kablem USB z zestawu testera ale musisz sobie zainstalowac inteligentna przegladarke na laptopie .Podaj maila to ci ja przesle.
Nie chodzi o wymadrzanie przez telefon,tylko wiedzialbys o co go poprosic jak juz byl tester zapiety.Jak nie skasowal tych plikow to pewnie je ma w pamieci.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Ja jak byłem u tego mechanika to chciałem to zrobić, ale mówił, że to w teorii jest to możliwe, ale nie widziałem u niego chęci (a może umiejętności) do zgrania tych danych. Dlatego chcę przyjechać już z laptopem i zrobić to jak należy zgrać dwie 15 sec. sesje na bezpośrednio na laptopa.
A jak zmienić bufor z 15 sec. na 30 sec.?
Wysłałem Ci email na priva.


[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 22:10:57 ]
  
 
Cytat:
2011-03-05 22:03:48, Alien_Obcy pisze:
. A jak zmienić bufor z 15 sec. na 30 sec.? Wysłałem Ci email na priva. [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 22:10:57 ]


Trzeba przed nagraniem suwak zapisu przesunac do poczatku,bo standartowo startuje od polowy.Ale na 15 sekundach i tak masz zapisane 30 sek tylko ze pierwsze 15 cie nie interesuje bo to te sekundy zanim wcisnales nagrywanie.Tak to jakos jest bez sensu ,ale mozna sie przyzwyczaic.
Na maila poszlo co mialo pojsc,i pewnie juz doszlo.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam, wracam do tematu - Bigelektron kupiłem używane (chyba regenerowane) wtryski i mam problem - z przyśpieszaniem muł do około 2500-2700 obr (tak jak było wcześniej - może ciut lepiej) zużycie paliwa wzrosło do jakichś 9,5/100 palił wcześniej poniżej 8/100 przy porannym uruchomieniu w temp -4 do -8 strasznie nim rzuca zaraz po odpaleniu. Co do ustawienia pompy to jadę w środę żeby mi sprawdzili i ustawili ją tak jak powinno być na znaki.

Ale mam pytanie czy te wtryski to zwracać bo obawiam się że to jakaś kiła - moje niby dające na przelew uruchamiały go do - 15 równiutko no i zużycie paliwa było mniejsze. Ogólnie to zaczynam się zastanawiać czy Ci klienci nie zrobili mnie w bambusa - bo skoro nie ma zmiany a zapala gorzej od starych to wychodzi mi na mój łeb że te wtryski są nie teges. Daję linka spritmonitor do moich statystyk spalania zobacz sam czy to możliwe że taki wzrost mógł się pojawić po zmianie na nowe" wtryski. I jeszcze jedno - te moje auto w ogóle nie dymi ile bym mu nie dał gazu to ani dymka w lusterku - a wcześniej potrafił zostawić niezłą zasłonę.

Daty
01.03.2011 tankowania na "nowych wtryskach"
02.11.2010 tankowania po remoncie i wymianie turbo (brak mocy itd)

Pozdrawiam
  
 
Jeszcze jedna rzecz - na tych nowych wtryskach po redukcji biegu coś w nim jazgocze ostro metalicznie tak jakby zawory - wcześniej tego efektu dźwiękowego nie było. Poza tym jak dodaje się gazu to tak jakoś głośno zaczyna coś klepać. Nie wiem czy już nie jestem przewrażliwiony ale na pewno wcześniej tak nie było zakładam że to te nowe wtryski.

Wtryski wymieniłem dlatego że dałem je na stół i powiedzieli mi że dają na przelew.

Przepraszam że dwa posty pod sobą ale nie mam możliwości edycji swoich wypocin
  
 
Cytat:
2011-03-07 14:56:46, Rucioo pisze:
Jeszcze jedna rzecz - na tych nowych wtryskach po redukcji biegu coś w nim jazgocze ostro metalicznie tak jakby zawory - wcześniej tego efektu dźwiękowego nie było. Poza tym jak dodaje się gazu to tak jakoś głośno zaczyna coś klepać. Nie wiem czy już nie jestem przewrażliwiony ale na pewno wcześniej tak nie było zakładam że to te nowe wtryski. Wtryski wymieniłem dlatego że dałem je na stół i powiedzieli mi że dają na przelew. Przepraszam że dwa posty pod sobą ale nie mam możliwości edycji swoich wypocin


No dobra ale dlaczego wymianiles te wtryski????
Miales zrobic test drogowy gdzie bedzie widac przyrosty cisnien na listwie i na turbinie,a ty wymieniles wtryski ...mozna wiedziec czym sie kierowales?
Abstrachujac ...jak ci zaczely klekotac wtryski i silnik chodzi nierowno to chyba te nowe sa gorsze niz te stare.
A wtryski masz 2 pinowe czy 4 pinowe?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2011-03-07 20:15:11, Bigelektron pisze:
No dobra ale dlaczego wymianiles te wtryski???? Miales zrobic test drogowy gdzie bedzie widac przyrosty cisnien na listwie i na turbinie,a ty wymieniles wtryski ...mozna wiedziec czym sie kierowales? Abstrachujac ...jak ci zaczely klekotac wtryski i silnik chodzi nierowno to chyba te nowe sa gorsze niz te stare. A wtryski masz 2 pinowe czy 4 pinowe?



Witam, wymieniłem bo dawały podobno na przelew czyli nie było ciśnienia na listwie (tak mi wytłumaczyli) - nie wiem ja nie widziałem tego pojechały na test i powiedzieli że są do kitu. Powiem szczerze że po prostu nie ma tu z kim rozmawiać (w Lublinie). Dwa zakłady (potentaci) wystawili opinie 100% się nie pokrywające. Po prostu klient gwarantował że to jest wina wtrysków, skusił mnie tym że dał gwarancje na te wtryski na rok. Klient od testera nie bardzo potrafi się nim posługiwać - Toyota nie chce gadać z klientem - oni mają swoje procedury - kur... Gdzie Ja Mieszkam !!!
I tylko dlatego to wymieniłem - po prostu wykańczają mnie już fachowcy psychicznie.
Dałem ją teraz do znajomego ma rzucić okiem na rozrząd i ustawienie tej pompy - może za 2 godziny będę wiedział coś więcej. Miałem jechać jutro do klienta od wtrysków ale niestety wypadł mi pogrzeb więc już przełożyłem na piątek (jak będzie miejsce - łachę następny robi)

Dobra idę się napić nerwosolu bo rozwalę pudło na którym to piszę....
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2011-03-09 12:58:20, Rucioo pisze:
Witam, wymieniłem bo dawały podobno na przelew czyli nie było ciśnienia na listwie (tak mi wytłumaczyli) - nie wiem ja nie widziałem tego pojechały na test i powiedzieli że są do kitu. Powiem szczerze że po prostu nie ma tu z kim rozmawiać (w Lublinie). Dwa zakłady (potentaci) wystawili opinie 100% się nie pokrywające. Po prostu klient gwarantował że to jest wina wtrysków, skusił mnie tym że dał gwarancje na te wtryski na rok. Klient od testera nie bardzo potrafi się nim posługiwać - Toyota nie chce gadać z klientem - oni mają swoje procedury - kur... Gdzie Ja Mieszkam !!! I tylko dlatego to wymieniłem - po prostu wykańczają mnie już fachowcy psychicznie. Dałem ją teraz do znajomego ma rzucić okiem na rozrząd i ustawienie tej pompy - może za 2 godziny będę wiedział coś więcej. Miałem jechać jutro do klienta od wtrysków ale niestety wypadł mi pogrzeb więc już przełożyłem na piątek (jak będzie miejsce - łachę następny robi) Dobra idę się napić nerwosolu bo rozwalę pudło na którym to piszę.... Pozdrawiam


Masz chociaz te twoje stare wtryski?
Z tego co pisales jakis czas temu to cisnienie paliwa bylo troche nizsze niz powinno ,ale nie ustaliles ile tloczy turbina.
Jezeli przed wymiana wtryskow zapalal dobrze i nie klekotal ,a teraz tak sie dzieje to oczywiste ze stare wtryski byly w lepszej kondycji niz te ktore masz teraz.
Nie mowie ze latwo jest zdiagnozowac takiego diesla czasem nawet b trudno,ale najwiekszym nieszczesciem jest kiedy nie mozna sie doprosic podstawowych i najprostszych pomiarow.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2011-03-09 19:30:43, Bigelektron pisze:
Masz chociaz te twoje stare wtryski? Z tego co pisales jakis czas temu to cisnienie paliwa bylo troche nizsze niz powinno ,ale nie ustaliles ile tloczy turbina. Jezeli przed wymiana wtryskow zapalal dobrze i nie klekotal ,a teraz tak sie dzieje to oczywiste ze stare wtryski byly w lepszej kondycji niz te ktore masz teraz. Nie mowie ze latwo jest zdiagnozowac takiego diesla czasem nawet b trudno,ale najwiekszym nieszczesciem jest kiedy nie mozna sie doprosic podstawowych i najprostszych pomiarow.



Witam, więc tak pompa i zawory ustawione były dobrze ale wał był przesunięty o 1 ząb. Teraz jeździ "dobrze" (już nie pamiętam jak było dobrze - ale się tak nie muli w niższym zakresie) - zobaczymy jeszcze jak będzie po podłączeniu do kompa (korekcje i próba drogowa - mam nadzieje że uda się ustawić turbo w testerze). Muszę podjechać do tych speców którzy mają carmana i się go ciągle uczą. Co do wtrysków - to niestety nie mam moich starych - mam za to z nimi umowę i gwarancję pisemną na zwrot - tylko tu znowu będę musiał się podejrzewam wykłócać bo koleś to starszy gość w stylu "wiem wszystko a ty nic", więc dyskusja z nim jest przewalona. Tym bardziej że już przez telefon sugerował że wtryski są OK a coś innego jest do kitu itd...

Dziś z rana rozruch - temperatura 0C (z kompa) wyłączyłem pwr heater - i tak 2 - 3 sekundy chodzi nierówno. Później podczas ruszania w zakresie od 1200-1800 strasznie w nim coś jęczało (nie wiem jak to opisać - miałem wrażenie jakby igłami napieprzać w metal - taki dźwięczny metaliczny odgłos. Po jakichś 45 s od zapalenia i po ruszeniu znikł. Podobny do tego co opisywałem gdy redukuję z 4 na 3 hamując silnikiem - tylko głośniej i bardziej ostro. Spróbuję go nagrać tylko muszę załatwić sobie dobry dyktafon z mikrofonem na kablu. I teraz jeśli chodzi o odpalanie - czy mogą być inne powody takiego startu? Cokolwiek?
Druga sprawa - ciągle nie dymi - taaa wszyscy by chcieli żeby ich diesel nie dymił ale mój kompletnie nie puszcza dymka - a wcześniej potrafił postawić niezłą zasłonę czy tak ma być?

Poniżej link do filmów z komóry jak zapala dziś i wczoraj (z włączonym pwr heater) - niestety dźwięk z komórki jest taki sobie ale może usłyszysz o co chodzi. filmiki

Poza tym wszystkim Bigelektron dzięki serdeczne za nieocenione rady (miałeś rację z rozrządem) i całe wsparcie.
Pozdrawiam

  
 
Cytat:
2011-03-10 09:10:20, Rucioo pisze:
Witam, więc tak pompa i zawory ustawione były dobrze ale wał był przesunięty o 1 ząb. Teraz jeździ "dobrze" (już nie pamiętam jak było dobrze - ale się tak nie muli w niższym zakresie) - zobaczymy jeszcze jak będzie po podłączeniu do kompa (korekcje i próba drogowa - mam nadzieje że uda się ustawić turbo w testerze). Muszę podjechać do tych speców którzy mają carmana i się go ciągle uczą. Co do wtrysków - to niestety nie mam moich starych - mam za to z nimi umowę i gwarancję pisemną na zwrot - tylko tu znowu będę musiał się podejrzewam wykłócać bo koleś to starszy gość w stylu "wiem wszystko a ty nic", więc dyskusja z nim jest przewalona. Tym bardziej że już przez telefon sugerował że wtryski są OK a coś innego jest do kitu itd... Dziś z rana rozruch - temperatura 0C (z kompa) wyłączyłem pwr heater - i tak 2 - 3 sekundy chodzi nierówno. Później podczas ruszania w zakresie od 1200-1800 strasznie w nim coś jęczało (nie wiem jak to opisać - miałem wrażenie jakby igłami napieprzać w metal - taki dźwięczny metaliczny odgłos. Po jakichś 45 s od zapalenia i po ruszeniu znikł. Podobny do tego co opisywałem gdy redukuję z 4 na 3 hamując silnikiem - tylko głośniej i bardziej ostro. Spróbuję go nagrać tylko muszę załatwić sobie dobry dyktafon z mikrofonem na kablu. I teraz jeśli chodzi o odpalanie - czy mogą być inne powody takiego startu? Cokolwiek? Druga sprawa - ciągle nie dymi - taaa wszyscy by chcieli żeby ich diesel nie dymił ale mój kompletnie nie puszcza dymka - a wcześniej potrafił postawić niezłą zasłonę czy tak ma być? Poniżej link do filmów z komóry jak zapala dziś i wczoraj (z włączonym pwr heater) - niestety dźwięk z komórki jest taki sobie ale może usłyszysz o co chodzi. filmiki Poza tym wszystkim Bigelektron dzięki serdeczne za nieocenione rady (miałeś rację z rozrządem) i całe wsparcie. Pozdrawiam


Sprawdz swiece zarowe ,moze zbiegiem okolicznosci ktoras padla.Wtedy zanim cylinder nabierze temperatury to tak moze byc.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Jestem po diagnozie:
1) test aktywny - ciśnienie na jednym zaworze:
- zielonym: od 95 do 110 mpa
- czerwonym: od 90 do 105 mpa
- na dwóch zaworach: 130 mpa
2) sprawdzenie pęcherzyków powietrza na dopływie paliwa do filtra - nie występują
3) sprawdzenie działania cięgna turbo - podnosi się i opuszcza
4) sprawdzenie szczelności turbo - nie ma wycieków, nieszczelności na opaskach
5) podpięcie turbiny bez uwalniania ciśnienia, taka, aby na max. dawała ciśnienie - na scannerze pokazuje max. 160 kpa.
Dodatkowy efekt, który jest słyszalny, to gwiżdżenie turbiny.

Nie regulowaliśmy turbiny, żeby dała więcej ciśnienia - czy można to zrobić bezpiecznie bez wyciągania turbiny?

  
 
Cytat:
2011-03-10 19:12:54, Alien_Obcy pisze:
Jestem po diagnozie: 1) test aktywny - ciśnienie na jednym zaworze: - zielonym: od 95 do 110 mpa - czerwonym: od 90 do 105 mpa - na dwóch zaworach: 130 mpa 2) sprawdzenie pęcherzyków powietrza na dopływie paliwa do filtra - nie występują 3) sprawdzenie działania cięgna turbo - podnosi się i opuszcza 4) sprawdzenie szczelności turbo - nie ma wycieków, nieszczelności na opaskach 5) podpięcie turbiny bez uwalniania ciśnienia, taka, aby na max. dawała ciśnienie - na scannerze pokazuje max. 160 kpa. Dodatkowy efekt, który jest słyszalny, to gwiżdżenie turbiny. Nie regulowaliśmy turbiny, żeby dała więcej ciśnienia - czy można to zrobić bezpiecznie bez wyciągania turbiny?


Nie reguluje sie turbiny aby zwiekszyc cisnienie.
Na postoju nie bedzie wiekszego cisnienia bo niema obciazenia.
cisnienia paliwa sa za niskie.
Dalej nie wiadomo jakie sa w czasie jazdy,a to miales sprawdzic.
Mozna podejrzewac ze podczas jazdy nie bedzie dostatecznego cisnienia paliwa na listwie.
Ja bym zaczal od sprawdzenia ustawienia rozrzadu i pompy i wykonal wreszcie ten test drogowy aby cos moc powiedziec o przyczynach.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Zapomniałem dodać, że wcześniej w innym warsztacie gościu podkręcał mi turbo, ale nic to nie przyniosło rezultatu - może to też ma wpływ na sytuację?
Natomiast dzisiaj mi mówił, że nie robi się tego na samochodzie, bo można przeładować - prawidłowo należy wymontować turbo i ustawić je na stole.
Bigelektron - jeszcze raz dzięki za wsparcie i pomoc.
Rozmawiałem z gościem (znajomy mojego Taty), który robił mi rozrząd i zarzekał się, że ustawił na znaki (koleś robi Toyoty) - tak, więc następną rzecz mogę wykluczyć.
Czy możesz opisać jak się testuje przelew na wtryskiwaczach?
  
 
Cytat:
2011-03-10 22:30:31, Alien_Obcy pisze:
Zapomniałem dodać, że wcześniej w innym warsztacie gościu podkręcał mi turbo, ale nic to nie przyniosło rezultatu - może to też ma wpływ na sytuację? Natomiast dzisiaj mi mówił, że nie robi się tego na samochodzie, bo można przeładować - prawidłowo należy wymontować turbo i ustawić je na stole. Bigelektron - jeszcze raz dzięki za wsparcie i pomoc. Rozmawiałem z gościem (znajomy mojego Taty), który robił mi rozrząd i zarzekał się, że ustawił na znaki (koleś robi Toyoty) - tak, więc następną rzecz mogę wykluczyć. Czy możesz opisać jak się testuje przelew na wtryskiwaczach?


Musialbys sobie zrobic zaslepke na wtryski ,miec tester toyoty i wiedziec jak ma byc , a jak jest juz zle,a tego sie za bardzo nieda opisac to trzeba zobaczyc.
Jak bede kiedys badal to ci film nakrece w HD ale najpierw musza mi wymienic moj nowy zepsuty telefon na nowy nie zepsuty,a to chyba troche potrwa ,bo sie strasznie opieraja prawu konsumenta.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
To może przed wymianą turbo jeszcze to sprawdzę u mechanika, co byłem dzisiaj - czy możesz opisać jak dokładnie zaślepić te wtryski?
A czy świst trurbo jest normalny? - nagram ten odgłos i Ci podeślę.
  
 
Czy można wymienić turbo na inne od silnika 2.2 D4D 136 KM albo 150 KM? Z tego co wiem do mojej AV pasuje turbo od RAV4, Previa silnik 2.0 D4D, a czy od innych będzie pasować pod względem rozstawów śrub, dolotów, itp. Czy jak się da mocniejszą turbinę do jest efekt przeładowywania i komputer odcina paliwo? Jak to jest w praktyce?
  
 
Cytat:
2011-03-11 20:50:13, Alien_Obcy pisze:
Czy można wymienić turbo na inne od silnika 2.2 D4D 136 KM albo 150 KM? Z tego co wiem do mojej AV pasuje turbo od RAV4, Previa silnik 2.0 D4D, a czy od innych będzie pasować pod względem rozstawów śrub, dolotów, itp. Czy jak się da mocniejszą turbinę do jest efekt przeładowywania i komputer odcina paliwo? Jak to jest w praktyce?


To jakbys chcial zalozyc do Malucha kolo z traktora...w takim samym stopniu nie pasuje.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Jeszcze mam pytanie odnośnie diagnozy wtrysków - czy sprawdzenie na maszynie Bosch'a i czyszczenie wtryskiwaczy ma jakiś sens?
Bigelektron - czy możesz zdradzić sekret jak przetestować te wtryski? Nie mam do końca przekonania z tym turbo i jeszcze chcę sprawdzić te wtryski przed wymianą turbo.
  
 
Cytat:
2011-03-11 22:53:34, Alien_Obcy pisze:
Jeszcze mam pytanie odnośnie diagnozy wtrysków - czy sprawdzenie na maszynie Bosch'a i czyszczenie wtryskiwaczy ma jakiś sens? Bigelektron - czy możesz zdradzić sekret jak przetestować te wtryski? Nie mam do końca przekonania z tym turbo i jeszcze chcę sprawdzić te wtryski przed wymianą turbo.


Ty nie sprawdzaj wtryskiwaczy tylko cisnienie paliwa na listwie tak jak to miales sprawdzic podczas jazdy,a Ty znowu chcesz temat walkowac od konca.Litosci nie wymagaj odemnie zebym tu teraz kolejna epopeje wypisywal...masz telefon to korzystaj z dobrodziejstwa cywilizacji..tak bedzie szybciej i skuteczniej.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Właśnie staram się załatwić wpożyczenie testera na weekend i będę mógł ten test drogowy w końcu zrobić i potestować sobie wszystkie rzeczy, które będę chciał - będziemy w kontakcie.