[125p] Pamiątka rodzinna - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak buda jest cala to rob sie nie przejmuj
  
 
Fajnie jak odratujesz tego kanta ale mam mieszane odczucia co do tego. Bo ogolnie to masz ciekawa kolejnosc dzialania, zamiast zaczac od doprowadzenia fiaciora do jakiegokolwiek uzytecznego stanu zaczynasz od poszerzania felg.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Trochę czasu minęło, ale kupiłem dawce do przekładki silnika i fiat odzyska swój urok tylko ze z innym serduchem

Pierwsze mycie fiata od kiedy go mam nawet nie jest tak zle z jego lakierem, ale będzie lepiej






Dawca:


I dzisiejsza walka z silnikiem zakończona


  
 
Kolejne podejście kolejny silnik wyjęty tym razem z kanta, i wymiana sprzegla w nowym

A mam takie pytanie jaka dać chłodnice do kanta? Stara da rade z nowym silnikiem?





  
 
Najłatwiej podejdzie chłodnica z dużego fiata z silnikiem polonez, z korkiem na rurce. Jak masz od zwykłego fiata albo od poldka to możesz naciąć przedni pas i zrobić wnękę na korek albo odetnij korek i zalutuj dziursko.
  
 


Ja mam taka chłodnice w kancie
  
 
musisz posiadać chłodnice do kantopoloneza. czyli kanta z silnikiem poloneza, różni się tym że korek wlewu masz nie na rdzeniu, a na rurce.
możesz też przerobić tą obcinając korek wlewu i zaspawać rdzeń, najlepiej dać to do zakładu gdzie regenerują.
  
 
Znów trochę się podziało
Elementy zawieszenia wróciły z piaskowania


Sprężyny i amorki poszły do skrócenia i utwardzenia i wszytko pomalowałem, mam nadzieje ze nie zacznie gnić szybko



I nowe hamulce na przód mam nadzieje że spasują bez większych przeróbek...




  
 
Fajnie że odnowiłeś zawias, ale nie bylo czarnej farby? Musiał być róż majtkowy?
  
 
Niestety była tylko czerwień ferrari
  
 
Znów trochę poszło do przodu, ale się zepsuło nie do końca wiem w czym błąd, bo złożyłem zawias przedni i prawe kolo ma negatyw w ch.. a lewe mniej. Moje pytanie czy mocowanie górnych wahaczy ma być z fiata z rovera? mimo wszyto chciałbym mieć lekki negatyw

A tak mniej więcej wygląda:




Fiat na razie wygląda strasznie, ale będzie mu lepiej
  
 
Które mocowanie?
Tylne (łódka) - wykręć z poloneza
Przednie - wytnij z poloneza, następnie przyłóż, przykręć przez stary otwór (docisk), przyspawaj.
  
 
Chcesz szeroki czy wąski rozstaw?
  
 
poldek jest na szerokim rozstawie chcąc mieć tak we fiacie musisz zrobić coś takiego:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

jeśli tego nie zrobisz i dociągniesz wahacze na starą tuleje, to stracisz całą geometrię zawieszenia. kołyski do mocowania wahacza masz mieć też z poldka.
  
 
Chyba, że chcesz wąski rozstaw to wiercisz nowe mocowania w belce na dolne wahacze -30mm do środka belki i wzmacniasz nowe otwory.
Plus pozostawienia wąskiego zawieszenia - felgi 7-8 cali z ET0 wchodzą bez klepania rantów.
  
 
Dzięki za rady dziś złożyłem zawias na nowo na mocowaniach poloneza i po poprawkach dało rade I zawitał dziś już silnik w budzie






A i mam pytanie kto wymienia krzyżaki walu na śląsku najlepiej w Katowicach
  
 
wszystko ładnie a zostawiłeś wąski czy przerobiłeś na szeroki?
czemu nie wyciąłeś mocowania akumulatora, musisz przenieść akumulator na lewą stronę.
  
 
Cehu dobrze gada Wytnij je, zanim dobrze motur zamontujesz.
  
 
mocowanie nie będzie, ale aku dam chyba do bagażnika albo z lewej strony nie podjalem jeszcze decyzji. Zawias jest szeroki . A silnik dziś przymierzałem jeszcze pewnie z 3 razy będę go wyciągał
  
 
A montował ktoś 15 do fiata? Chciałbym wiedzieć jak to wygląda