Jak zwiększyć moc w Rs2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Ostatnio podczas próby odkręcenia świecy doszło do katastrofy świeca pękła. Musiałem rozebrać troszkę silnik (zdjąłem blok silnika)
Mój Rs2000 ma 155KM chciałbym zwiększyć jego moc bo teraz mam na to czas gdyż silnik jest w częściach.
Co mogę zrobić?
Wiem że sportowe wałki rozrządu na pewno pomogą.
  
 
Cytat:
2011-02-02 16:59:27, eliasz1987 pisze:
Witam. Ostatnio podczas próby odkręcenia świecy doszło do katastrofy świeca pękła. Musiałem rozebrać troszkę silnik (zdjąłem blok silnika) Mój Rs2000 ma 155KM chciałbym zwiększyć jego moc bo teraz mam na to czas gdyż silnik jest w częściach. Co mogę zrobić? Wiem że sportowe wałki rozrządu na pewno pomogą.



A skąd on ma AŻ 155 KM?
  
 
przez zdjęcie bloku nic nie wskórasz. Jest kilka rzeczy które możesz w nim zrobić aby miał moc większą ale najpierw trzeba sprawdzić ile ma faktycznie i później doprowadzić go chociaż do serii. Poczytaj wątek Trance'a

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2011-02-02 17:05:15, Bartek8 pisze:
A skąd on ma AŻ 155 KM?


Dolot powietrza trochę dorzucił kucy.
Byłem na hamowi i wyszło 155KM.
Głowica będzie planowania.


[ wiadomość edytowana przez: eliasz1987 dnia 2011-02-02 17:37:39 ]
  
 
Cytat:
2011-02-02 17:24:09, eliasz1987 pisze:
Dolot powietrza trochę dorzucił kucy. Byłem na Chamowi i wyszło 155KM. Głowica będzie planowania.



Hamowni kolego.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
zalecam cieszenie się stanem obecnym, bo jest naprawdę wyjątkowo. mało który silnik w rs2k ma taką moc.
  
 
pokaz ten wykresik, bo nie wierze za bardzo zeby seria miala 155PS..
Tak na marginesie to ten twoj RS byl tu chyba kiedys na forum. nie ten kol. kju tylko ten drugi moge sie mylic
  
 
jak planujesz głowice, możesz przepolerować kanały dolotowe i wydechowe, dorzucić ostrzejsze wałki i ewentualnie pokombinować z dolotem - większa przepustnica itd. Albo pokusić się o jakieś magiczne zewnętrzne sterowanie - Ecumaster i może parę koni więcej wyciągniesz z motoru...
  
 
stary troche powagi 155 KM ? pokaz wykres z hamowni bo wielu tu takich juz było na forum co sie chwalili itp.
Sam stożek dodał Ci kilka koni ?

PS. Pokaż te LAMBODOORS-y w RS2000 co masz zamontowane
  
 
żeby zobaczyć lambo wystarczy kliknąć w link poniżej a co do escorta to gratuluję zakupu.
Nic nadzwyczjnegi, kilka RSów przecież jest na forum które mają więcej niż 150KM

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2011-02-02 18:16:36, beniobb pisze:
jak planujesz głowice, możesz przepolerować kanały dolotowe i wydechowe, dorzucić ostrzejsze wałki i ewentualnie pokombinować z dolotem - większa przepustnica itd. Albo pokusić się o jakieś magiczne zewnętrzne sterowanie - Ecumaster i może parę koni więcej wyciągniesz z motoru...

Polerować kanałów dolotowych z tego co wiem się nie poleruje.
  
 
oki jak się nie poleruje (może kolega mefis uchyli rąbka tajemnicy dlaczego nie) to nie rób tego!!
  
 
Cytat:
2011-02-02 19:21:24, beniobb pisze:
oki jak się nie poleruje (może kolega mefis uchyli rąbka tajemnicy dlaczego nie) to nie rób tego!!

Gdyż może się paliwo skraplać na ściankach kanału i są problemy z odpaleniem, owszem przelot można poprawić, ale na lustro się nie poleruje. Nie piszę tego ze 100% pewnością, ale już od niejednej osoby słyszałem tą opinię więc coś w tym musi być.
  
 
Czy przy zmianie na sportowe wałki rozrządu trzeba coś jeszcze zmieniać?
Polerować przepustnice czy wkładać większa ale z czego?
  
 
seryjna Ci wystarczy jak narazie, wymień wałki i załóż regulowane koła rozrządu a do tego ecumaster2 i w 170 koni możesz celować w miarę bezpiecznie.
  
 
Przy wałkach można zrobić cała głowice

Aps tez można wywalić ( czy coś da nie wiadomo )

jak szaleć to szaleć można ITB wrzucić jak będzie ecu majster

wtryskiwacze tez można wymienić ;]

wrzuć wykres


[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2011-02-02 20:46:24 ]
  
 
Cytat:
2011-02-02 20:34:19, yezXR3i pisze:
seryjna Ci wystarczy jak narazie, wymień wałki i załóż regulowane koła rozrządu a do tego ecumaster2 i w 170 koni możesz celować w miarę bezpiecznie.



Aaa! Yeżyk żyje
  
 
Cytat:
2011-02-02 19:28:19, mefis22 pisze:
Gdyż może się paliwo skraplać na ściankach kanału i są problemy z odpaleniem, owszem przelot można poprawić, ale na lustro się nie poleruje. Nie piszę tego ze 100% pewnością, ale już od niejednej osoby słyszałem tą opinię więc coś w tym musi być.



no i kozak!! konkret odpowiedz z uzasadnieniem i wszyscy happy!! Yeż dobrze mówi - dąż do tego
  
 
tez słyszałem o tym skraplaniu

p.s. czy to nie stary RS Slawasa ?
  
 
Z tymi hamowniami sie tak nie kichajcie - z jednego pomiaru mozna miec wyniki rozbierzne o ok 12KM i kazdy jest prawdziwy na swoj sposob ... Wiec Panowie, ale ja juz nawet w wykresy nie wierze chyba ,ze bede widzial to hamowanie na wlasne oczy i zobacze wg jakiej normy jest