Jak zwiększyć moc w Rs2000 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-02-02 22:42:13, mss pisze:
czy to nie stary RS Slawasa ?



Nie, to od kolegi Wajsu
  
 
Cytat:
2011-02-02 22:42:13, mss pisze:
tez słyszałem o tym skraplaniu p.s. czy to nie stary RS Slawasa ?


pomyliłeś odcienie czerwonego a tak swoją drogą obecny właściciel smalsize też sie wpisał w tym wątku- post numer 4

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2011-02-02 23:08:14 ]
  
 
hmm.. jak to auto od 'wajsu' to czasem nie były rs marcinsona? jeśli tak no to on wypluł na dyno 137 kuca. Chodził godnie to fakt, ale do 155 to brakuje przecież trochę.

co do wałków, to uderz do piercams - wysyłasz swoje i odsyłają ci sportowe, to i tak nie tania rozrywka, ale sprzęt jest sprawdzony. jednakże musisz pamiętać o tym, że spalanie pojazdu znacząco wzrośnie, a także spadnie Ci elastyczność do ok 1500-2000obr/min, do tego może wystąpić problem z wolnymi obrotami - może ich wcale nie być bo silnik równo będzie chodzić np od 1200obr/min. Takie są uroki wałków. No ale to jest tuning - nie ma nic za darmo, zawsze coś kosztem czegoś.
  
 
dzień dobry, witam kolegów specjalistów, jeśli można to wrzucę 5groszy, tzn.pozwoliceie ze podziele sie swoimi wypocinami.
-dolot - krótki, większy, poperowana przepustnica, szlifowane śróbki i tak dalej, puszka z włókna węglowego, 4 weglowe faki dolotu, filtr stożek itg plus weglowe puszka z kierunkowym wlotem.
-superchip - podobno dodaje 13 koni ale ja nie wieze
-wydech fi 63mm, kat sportowy, przelotowy srodkowy, przelot tylny na 2 strony

ile to dało nie wiem jak skoncze to hamownia

no i oczywiscie nowe wtryski, olej 10w60, swiece 4 elektrodowe nowe cewki - w innym poscie pisałem o ich "tuningu"
  
 
Cytat:
2011-02-02 23:31:57, yezXR3i pisze:
hmm.. jak to auto od 'wajsu' to czasem nie były rs marcinsona? jeśli tak no to on wypluł na dyno 137 kuca.



Tak to ten Rs tylko gośc wywalił skóre i tylni eszyby uchylane ! Wiem bo mialem je kupowac
  
 
Cytat:
2011-02-03 19:58:24, Intel pisze:
Tak to ten Rs tylko gośc wywalił skóre i tylni eszyby uchylane ! Wiem bo mialem je kupowac



dokladnie. to jest rs marcinsona, a stary rs slawasa jest w moim posiadaniu od ponad 2 lat
  
 
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.
  
 
Cytat:
2011-02-03 21:15:44, eliasz1987 pisze:
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.



my to wszystko wiemy, ale kolega wajsu ( z krosna ) kupil go od kolegi marcinson z krakowa.
  
 
Ja bym magnetyzer jeszcze zapodał kanały się szlifuje,ale nie na lustro.A to że się skrapla na sciankach dotyczy silników z jednopunktem i gażnikiem gdzie droga do komory spalania jest większa niż w wielopunkcie.
  
 
Cytat:
2011-02-03 21:15:44, eliasz1987 pisze:
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.

a drugi jest niedaleko w Rzeszowie i Krośnie, ma go kolega KJU

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
No nie powiem bo z escortem marcinsona nie raz sie stawialem i nawet mu to szlo.
Ale kolego jesli chcesz podniesc moc w nim to dluga droga przed toba ja jako jedyny tak mi sie bynajmiej wydaje iz z N7A wyciglem w PL 187km i 216Nm a trzeba bylo zrobic.
Walki pipercrosa takie jeszcze pod hydraulike i akurat moje mialy dac 15hp tak deklaruje firma
Doprezyc glowice
Regulowane kolka rozrzadu i to juz dalo 180km
A po montazu ITB wyszedl wiekszy moment ale konikow malo bo kanalow w glowicy nie powiekszalem a i walki mogly juz tez nie puscic , a dodam jeszcze ze byl generalny remont silnika wraz z tulejami od nisana.
A tu foto
wykres
A teraz ide w turbo rs2000t
turbo RS2000T
I czekam tylko na strojenie ale fofi juz przyjela 1.45 bara a my checemy narazie 1.0 bara
Mam nadzieje zepomoglem pozdrawiam i zycze powodzenia w mceniu N7A

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-13 23:14:25 ]
  
 
Cytat:
2011-02-13 23:12:16, Przypal pisze:
No nie powiem bo z escortem marcinsona nie raz sie stawialem i nawet mu to szlo. Ale kolego jesli chcesz podniesc moc w nim to dluga droga przed toba ja jako jedyny tak mi sie bynajmiej wydaje iz z N7A wyciglem w PL 187km i 216Nm a trzeba bylo zrobic. Walki pipercrosa takie jeszcze pod hydraulike i akurat moje mialy dac 15hp tak deklaruje firma Doprezyc glowice Regulowane kolka rozrzadu i to juz dalo 180km A po montazu ITB wyszedl wiekszy moment ale konikow malo bo kanalow w glowicy nie powiekszalem a i walki mogly juz tez nie puscic , a dodam jeszcze ze byl generalny remont silnika wraz z tulejami od nisana. A tu foto wykres A teraz ide w turbo rs2000t turbo RS2000T I czekam tylko na strojenie ale fofi juz przyjela 1.45 bara a my checemy narazie 1.0 bara Mam nadzieje zepomoglem pozdrawiam i zycze powodzenia w mceniu N7A [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-13 23:14:25 ]



noo prosze pana no to pan przywalił
czesc nie bedzie wierzyć a reszta spuchnie z zazdrosci
szacun!
jesli mozesz napisz czy uzywasz tego wynalazku od swieta czy do nornalnej jazdy
jak sie jezdzi na niskich obrotach - czy to w ogole mozliwe
ps
calkowicie prywatnie z jakiej czesci krakowa jestes
  
 
Cytat:
2011-02-14 20:35:58, qrba pisze:
ps calkowicie prywatnie z jakiej czesci krakowa jestes



gdzies nie daleko mnie mieszka, ale osobiscie nie widzialem jego rsa moze on widzial mnie, ale ja jego nie.
  
 
Cytat:
2011-02-13 23:12:16, Przypal pisze:
No nie powiem bo z escortem marcinsona nie raz sie stawialem i nawet mu to szlo. Ale kolego jesli chcesz podniesc moc w nim to dluga droga przed toba ja jako jedyny tak mi sie bynajmiej wydaje iz z N7A wyciglem w PL 187km i 216Nm a trzeba bylo zrobic. Walki pipercrosa takie jeszcze pod hydraulike i akurat moje mialy dac 15hp tak deklaruje firma Doprezyc glowice Regulowane kolka rozrzadu i to juz dalo 180km A po montazu ITB wyszedl wiekszy moment ale konikow malo bo kanalow w glowicy nie powiekszalem a i walki mogly juz tez nie puscic , a dodam jeszcze ze byl generalny remont silnika wraz z tulejami od nisana. A tu foto wykres A teraz ide w turbo rs2000t turbo RS2000T I czekam tylko na strojenie ale fofi juz przyjela 1.45 bara a my checemy narazie 1.0 bara Mam nadzieje zepomoglem pozdrawiam i zycze powodzenia w mceniu N7A [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-13 23:14:25 ]



Kolega skąd te dziury przy 1.500 2.000 i 2.500 obrotów??? Wałki? Kółka rozrządu?
  
 
Cytat:
2011-02-04 16:30:39, lukirs pisze:
kanały się szlifuje,ale nie na lustro. A to że się skrapla na sciankach dotyczy silników z jednopunktem i gażnikiem gdzie droga do komory spalania jest większa niż w wielopunkcie.


Głównie z gaźnikiem. chodzi nie tylko o skraplanie się paliwa, ale również o zmniejszenie zawirowań mieszanki przez co jest mniej "rozproszona". Kiedyś czytałem o tych zabiegach. najciekawszą opcją jaką wynalazłem, było polerowanie na gładko + nacinanie kanałów od wewnątrz "a'la gwint". Ma to dawać gładki przepływ powietrza i zwiększać zawirowania. nie spotkałem nigdy (nawet w opisach) auta z taką głowicą, ale podobno są.
  
 
Cytat:
2011-02-13 23:12:16, Przypal pisze:
No nie powiem bo z escortem marcinsona nie raz sie stawialem i nawet mu to szlo. Ale kolego jesli chcesz podniesc moc w nim to dluga droga przed toba ja jako jedyny tak mi sie bynajmiej wydaje iz z N7A wyciglem w PL 187km i 216Nm a trzeba bylo zrobic. Walki pipercrosa takie jeszcze pod hydraulike i akurat moje mialy dac 15hp tak deklaruje firma Doprezyc glowice Regulowane kolka rozrzadu i to juz dalo 180km A po montazu ITB wyszedl wiekszy moment ale konikow malo bo kanalow w glowicy nie powiekszalem a i walki mogly juz tez nie puscic , a dodam jeszcze ze byl generalny remont silnika wraz z tulejami od nisana. A tu foto wykres A teraz ide w turbo rs2000t turbo RS2000T I czekam tylko na strojenie ale fofi juz przyjela 1.45 bara a my checemy narazie 1.0 bara Mam nadzieje zepomoglem pozdrawiam i zycze powodzenia w mceniu N7A [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-13 23:14:25 ]



Oo to mamy jednego z tych co sprawdzają mit wytrzymałości N7A . a dla pewności spytam tam jest kucizna ? czy seria ?

Ps. A czy Grzee nie miał 198 ale fakt tam było 2.3
  
 
Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm
Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km
A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne
A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka




[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]
  
 
Cytat:
2011-02-14 22:29:42, Przypal pisze:
Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]



260 - to musisz bube posklejac boo sie rozpadnie
  
 
Cytat:
2011-02-14 22:29:42, Przypal pisze:
Nie wszystko to seria tylko po generalnym remacie ale obawiam sie sprzegla bomoze juz nie wydac jak dostanie kopa Nm Napisze jak wystroje a teraz celuje w 250-260km A co do dziur na wykresie to zmieniane biegi zanim doszedl do piatki cza bylo rospedzic maszyne A z Lipskiej ale na nocnych czesto bywam i jezdzilem nim na codzien na wolnych obrotach byla lipa jesli chodzi o przedzial 1000-1500 rmp ale do 3000 rmp dalo sie bardzo predko napedzac i stosunkowo mlo plil ,a juz nie wspomne tera jak przy 2000 tys mialem 0,2 bara ,a przy 2500 0,5 bara ,a od 4000 do 7500 massakra w porownaniu do wolnossaka [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-14 22:37:37 ]



ale generalnie układ korbowo tłokowy pozostał seryjny ?
  
 
seryjny....


a lacia to pali ??