Jak zwiększyć moc w Rs2000 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem jak wy ale uturbiac N7A to trzeba miec juz naprawde przypal pod deklem oczywiscie w pozytywnym tego słowa znaczeniu
Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0,
a N7A do codziennej jazdy te 140-150PS na 1160kg wcale nie jest tak zle i mozna zwawo i tanio sie poruszac. Mi tam RS wystarczy w serii wazne ze nie zamula i zawiezie tam gdzie potrzeba.
Jak uturbiac to lepiej 1.8 8v ale nie z tej stajni tylko z volksa.
kumpel mechanik powiedzial tak kazde 100PS do gory ok 10kola, głównie na przykladzie audi vw.

PS. przypal jak dojedziesz tym kiedys na poludnie to daj znac, zobaczymy jak sobie ten dmuchniety seryjny układ kor-tł radzi na wysokościach 500-1000mnpm
  
 
Cytat:
2011-02-15 11:17:00, everlast pisze:
nie wiem jak wy ale uturbiac N7A to trzeba miec juz naprawde przypal pod deklem oczywiscie w pozytywnym tego słowa znaczeniu Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0, a N7A do codziennej jazdy te 140-150PS na 1160kg wcale nie jest tak zle i mozna zwawo i tanio sie poruszac. Mi tam RS wystarczy w serii wazne ze nie zamula i zawiezie tam gdzie potrzeba. Jak uturbiac to lepiej 1.8 8v ale nie z tej stajni tylko z volksa. kumpel mechanik powiedzial tak kazde 100PS do gory ok 10kola, głównie na przykladzie audi vw. PS. przypal jak dojedziesz tym kiedys na poludnie to daj znac, zobaczymy jak sobie ten dmuchniety seryjny układ kor-tł radzi na wysokościach 500-1000mnpm



przypal przeciesz jest z krakowa wiec daleko nie ma

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2011-02-15 11:17:00, everlast pisze:
Wg mnie duzo taniej, szybciej, łatwiej i bezpieczniej, takie silniki forda jak zetec 1.8 czy nawet 2.0,




a co za róznica.... ? i tu i tu musisz zrobic to samo...

trzeba tylko dodac ze ten rs2kT jezdzi we fiescie nie escorcie
  
 
Cytat:
2011-02-15 12:16:42, daras84 pisze:
a co za róznica.... ? i tu i tu musisz zrobic to samo... trzeba tylko dodac ze ten rs2kT jezdzi we fiescie nie escorcie


w sumie tak, wiekszosc rzeczy i tak homemade. to powiedz mi dlaczego zetecow jest tyle uturbionych a RS2000T brak? malo jednostek na rynku i slabsza dostepnosc czesci
do fiesty wcisniesz do seja juz ciezko takie pojemnosci upchac. Domyslam sie ze 250ps przy 900kg sieje zamet;

po co zwiekszac moc wystarczy ze sie umie wykorzystac to co sie ma
co jak co lubi zapiexdalac

czyje to?


  
 
Cytat:
2011-02-15 14:07:11, everlast pisze:
w sumie tak, wiekszosc rzeczy i tak homemade. to powiedz mi dlaczego zetecow jest tyle uturbionych a RS2000T brak? malo jednostek na rynku i slabsza dostepnosc czesci do fiesty wcisniesz do seja juz ciezko takie pojemnosci upchac. Domyslam sie ze 250ps przy 900kg sieje zamet; po co zwiekszac moc wystarczy ze sie umie wykorzystac to co sie ma co jak co lubi zapiexdalac czyje to?



ja tam nie wiem ale auta grupy s2000 mają 280 KM


[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2011-02-15 15:43:31 ]
  
 
predzej s1600 i moc ok 220PS
s2000 nie przejechal chyba nawet jednego os'a
  
 
Fiesta przypala dawala rade juz zdlubana, a na itb to wogole masakra (widziana pare razy na nocnych) teraz z turbo to strach pomyslec,

ps. o ile dobrze pamietam to s3 zdlubane nie dawalo rady tej fiescie????
  
 
Tak caly uklad korbowotlokowy jest serujny i Siemka Daras
A po pewnych kalkulacjach czemu nie zetec wiec tak
1- kupic trezba zeteca najlepiej 2.0
2- trzeba by bylo remont zrobic bo na wywracajace sie tloki nie zucisz od razu 1.0 bara i tak samo przy remocie musi byc zchowne odpowiednie psowanie tlokow w tulejach.
A w moim N7A bylo to wszystko wykonane juz wiec po co drugi raz bulic.
3- Trzeba robic inne mocowania pod silnik do budy fiesty a tu juz mam zrobione.
4- To nie lubie zetecow bo w serii sie tluka i moim zdaniem nie sa tak bardzo wytrzymale.
5- Nikt jeszcze nie odwrzyl sie zrobic rs-a na 260km
A co do mocy seryjnej rs-a to mnie osobiscie nie wystarczala a jak korby wypadna to mam juz inne ale nie z silnika fordowskiego.
Pozdrawiam
A tu takie dwa filmiki jak jezdzila na bemowie wtedy juz bylo ITB

bemowo 1
bemowo 2

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-02-15 21:06:56 ]
  
 
Oj nie wiesz jak chciałbym żeby ten N7A wytrzymał te 260 KM
  
 
Diviz - Dltego prubuje i jak sie uda to wtedy bedzie zdziwienie a jak nie to tez nie bedzie zdziwienia bo przeciesz one sie rozpdaja
A co do zetecow to osobiscie znam dwa ktore byly uturbione i polegly ale to tez zalezy od skladnia i programu wiec moze ten sie uda
  
 
oj chyba nie mowisz o moim

  
 
Wiec powracajac do mojego rozpadajcego sie N7A w tym momecie jest wstepnie wystrojony na 0.5 bara i ma sie dobrze , a i musze skolowac naklejke v-tec co by sobie na klapie nakleic bo odciecie jest juz na 8000rmp i sie nie rospad malo tego jeszcze Bosta dostje.
I z takich malych kilow nocnych to z kolega sie scigalem jego M3 E36 3.2 321km i polegla pod fiesta.
tu krutki filmik
I w ta sobote podnosimy bost bo to ledwo sie odpycha okolice 210-220 km jestw tym momecie i 250nm.
Dam znac jak bedzie z 0.9 - 1.0 Bar pozdrawiam fiesta rst2000 vs BMW ///M3



[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-05-04 23:40:29 ]
  
 
chcialbym kiedys zobaczyc na zywo jak to chodzi wsumie niedaleko jak mowisz ze na Lipskiej z rybitw mam blisko
  
 
Przyjedz może kiedyś na spota, zawsze jakąś kiełbaskę zjesz z nami, a my na silnik popatrzymy