[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w moim 1.6 cvh na zimnym po odpaleniu jest 10 bar po rozgrzaniu pow 2 tys nie spada ponizej 6 a na wolnych na rozgrzanym trzyma 2 bar, to cisnienie u Ciebie to było słabiutkie, ale słabe ciśnienie nie powino tego rozwalić, a czy przypadkiem nie do konca wystrojony det tego nie zrobił ?
  
 
Co do DET'a - jak nic nie było grzebane i w mapach są same zera to silnik po prostu pracuje tak jakby go nie było wcale. Więc to nie wina DET'a.

Może po prostu pech... Tłok się totalnie rozpadł - skoro głowica od 2.3 to spalanie stukowe odpada. Już kombinowałem czy może rozrząd się nie poluzował czy coś żeby zawory mogły się z tłokiem spotkać, ale efekty tego byłoby też moim zdaniem widać na innych tłokach - chyba, że zdjęcia są niewystarczająco dokładne. Może informacje na temat stanu reszty są zbyt małe... Wróżenie z fusów ogólnie tak naprawdę.


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2014-01-13 10:13:06 ]
  
 
Na 90% miałeś problemy z ciśnieniem oleju. Gęstym olejem mogłeś ją dodatkowo dobić.
10% szans, że to inna usterka jak np: zużyte panewki, itp. Takie elementy odzywają się zanim padną.
  
 
powiem tak cisnienie oleju jak na moje to bylo naprawde slabe. Ale niedlugo zacznie sie budowa nowego 2.3 i mysle ze bedzie dobrze i bedzie smigac.
  
 
Podrzuć fotki tłoków z bliska, coś mi tam nie pasuje
  
 
Cytat:
2014-01-13 00:31:00, Teos1 pisze:
powiem tak cisnienie oleju jak na moje to bylo naprawde slabe. Ale niedlugo zacznie sie budowa nowego 2.3 i mysle ze bedzie dobrze i bedzie smigac.



Oby tak było .
  
 
Nie ciekawie. Ja u siebie miałem podobnie dwa lata temu ale przynajmniej tłoki były wszystkie.
  
 
Pozostaje tylko życzyć powodzenia w budowie
  
 
Cytat:
2014-01-06 22:49:00, Teos1 pisze:
kontrolka zaczela mrugac jak sie zalozylo walki rajdowe bo na wolnych nie rowno chodzil a zeby dobrze go wystroic na tych walkach to musze musialem zalozyc kolka regolowane i wtedy poprawic mape w ecu.



w pompach oleju "sama z się" wykręca sie sruba, powodujac mniejsze cisnienie oleju, wystarczy ją wkrecic, i np. stukajace popychacze podczas jazdy potrafia sie wyciszyc, bo dostaja olej jak trzeba. nie wykreca sie ona zbyt duzo, bo opiera sie na bloku. podobno to czesta przypadlosc, nie tylko w silnikach z rsa i scorpio/galaxy, ale tez w starych L4 ze sierry.
jak bedziesz robil nastepny silnik, to zwroc na to uwage. no i przy wywalaniu wałków wywazajacych obowiazkowo zaslep otwor kanal do ich smarowania, bo olej bedzie niepotrzebnie przedwczesnie wracal do miski.
  
 
A wiec dlugo nic nie pisalem wiec silnik zostal zlozony i smiaga ale w sierpniu zostal rozebrany pod turbo i jakos prace sie tocza.

z 1/4

z 1/4






Turbo z Forda Probe I 2.2 turbo
kolektor wydechowy od Nissana 200sx
uszleka odprezajaca
IC od BMW e39








Tak to na dzien dzisiejszy wszystko wyglada.
  
 
Jesli wszystko robisz tak jak ta pokrywe zaworow zalozyles to ten samochod moze tylko "fajnie" wygladac. Ile taka uszczelka kosztuje?? Pozniej kawalek syliconu dostanie sie w magistrale olejowa, przytka jakis kanal i robota od nowa. Dziadostwo ...
  
 
no ładnie się dzieje a z czego intercooler wpakowałeś i jaki wentylator planujesz wsadzić
  
 
Kazdy o ten silikon. Pokrywa normalnie jest na uszczelce alezapobiegawczo zostal dany na krawedzi silikon zeby uszczelnic zeby pizniej sie nie pocilo pozniej go widac nie bedzie. Za uszczelke 2.5mm dalem 340zl a ic jest z Bmw e39.
  
 
Cytat:
2014-11-10 09:08:59, Seba pisze:
Jesli wszystko robisz tak jak ta pokrywe zaworow zalozyles to ten samochod moze tylko "fajnie" wygladac. Ile taka uszczelka kosztuje?? Pozniej kawalek syliconu dostanie sie w magistrale olejowa, przytka jakis kanal i robota od nowa. Dziadostwo ...


u mnie koledzy zamiast uszczelki czasami wola dac silikon bo lepiej i pewniej trzymie (nie mowie o glowicy ale termostat, miska popkrywka), a jak jest to i to dobrze polozone to napewno nie zaszkodzi, jak ktos bedzie skrecał silnik i wrzuci do głowicy nakretke i złoży bez silikonu na uszczelce to raczej nie pojezdzi zbyt długo. co z tego ze nie wyglada, ważne że jedzie! ja jestem zwolennikiem silikonu, a klej do szyb w poduchy silnika i skrzyni to dopiero bajera, niezniszczalne
ogolnie czekam na final projektu, powodzenia!
  
 
Ja tam zwolennikiem silikonu nie jestem i nie stosuje, nowa uszczelka jest miękka a położona na dobrze odtłuszczonej powierzchni załatwia sprawę, przy demontażu nie trzeba nic skrobać i nic nie wpada do silnika.

Ale mniejsza z tym co wole, chociaż powiem jedno, jak już musicie i lubicie to używajcie czarnego wysoko temperaturowego silikonu, nie razi to tak po oczach i nie zalatuje prowizorką.
Serio dobry nawyk to czarny silikon do samochodu, czerwony zostawcie do zastosowań poza motoryzacyjnych.
  
 
co do silikonu to trzeba pamiętać że 60% nowych aut zamiast uszczelek ma silikon. Czy to przy miskach czy obudowach termostatu. a nawet ostatnio w jakiejś toyocie pod pokrywę zaworów Jeżeli silikon jest dobrze położony to nic nie ma prawa się stać...
  
 








Pomalu ku koncowi
  
 
Cytat:
2014-11-11 18:09:05, Andre42212 pisze:
co do silikonu to trzeba pamiętać że 60% nowych aut zamiast uszczelek ma silikon. Czy to przy miskach czy obudowach termostatu. a nawet ostatnio w jakiejś toyocie pod pokrywę zaworów Jeżeli silikon jest dobrze położony to nic nie ma prawa się stać...


Nie jest to zwykły sylicon jaki stosuje 98% z nas. Są to specjalne masy.
Ale mniejsza z tym, w escorcie producent tego nie przewiduje
  
 
https://www.youtube.com/watch?v=kISMd8rsJJU&feature=youtu.be

Mozna powiedziec na polmetku
  
 
A wiec tak jak narazie Rs smiga

https://www.youtube.com/watch?v=E6RFQ92qkR0



https://www.youtube.com/watch?v=wCP2pDP55JA

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2015-04-19 19:18:54 ]
https://www.youtube.com/watch?v=pp9chsmgCdA

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2015-04-19 22:55:38 ]