[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mati musisz zweryfikować i tak czy inaczej na obciążeniowej ..no i przede wszystkim najważniejsze WYDRUK bez wydruk sie nie liczy
  
 
Nie no, całkiem serio, jak się ustawi dobrze w DET'cie straty, powierzchnię czołową i cx to wyniki wychodzą z minimalnymi odchyłkami. Teos pod względem CX i p.c. ma ułatwione zadanie - może śmiało ustawić te dane tak jak dla Coswortha, a dla Coswortha są one ogólnodostępne na necie Ja mam gorzej, bo dla MK7 znalazłem, a dla MK5 nie bardzo Jedynie co - Teos musiałby teraz znaleźć wykres RS2000 ze stratami i to najlepiej gdyby hamowane auto miało identyczny rozmiar opon Ja sobie straty wziąłem z wykresu Bobsona i jest baja

Jeszcze co do samego strojenia - najważniejsze, że będzie miał porównanie AFR będzie mierzył, hamownia z DET'a pokaże czy będzie lepiej czy gorzej - najwyżej po podstrojeniu może pojechać na obciążeniówkę żeby ostatecznie zmierzyć ile jest i wsio
  
 
Wszystko ladnie podlaczone Ecu ustawilem typowo pod RS-a i po odpaleniu na wolnych obrotach walil ogniem z tlumika. Musze dluzej posiedziec i sie bawic z usawieniem danych. Nie jestem pewien co do podlaczenia seryjnego kapa a chodzi mi o to czy nie powinienem odciac kabli bo jak narazie sie tylko w piolem pod nie.


Jak ktos ma jakies pomysly lub sugestie chetnie wyslucham.
  
 
odciąć raczej nie ja u siebie mam też tylko wpięte a komp orginalnie podpięty
  
 
No dobra teraz tylko kwestia podania wartosci w programie i jazda ale z tym mam troche problemu
  
 
Wpiąć się powinieneś w TPS, masę i +12V. Przewód od MAP'a powinien być przecięty i strona lecąca do czujnika powinna być wpięta do DET'a w pin 10 razem z tym pullup'em i z DET'a pin 7 do ECU. Przewód z sygnałem SAW też powinien być przecięty i jedna strona leci z DET'a do EDIS'a, druga z DET'a do ECU. No zresztą tak jak na schemacie to jest pokazane

Generalnie jak są same zera w mapie to nie powinien być w ogóle modyfikowany sygnał i powinien jeździć jak seria.
  
 
Auto juz odpala na Ecumasterze teraz tylko ustawic odpowiednio zaplon i mozna jezdzic.
  
 
Oto efekty po strojeniu


  
 
Ładny 1 wynik w drugim coś podmieniałeś?
  
 
Na poczatku wyszlo 141 km a koncowy to 160 km liczylem na wiecej z 2.3
  
 
aaa no fakt,myślałem że to 2.0.seryjne 2.3 ma podobne parametry...więc jeszcze musisz popracować nad nim.
  
 
ladny wynik
  
 
Zadowolony? Czy bardziej zaskoczony?
  
 
Cytat:
2013-08-29 17:49:07, Teos1 pisze:
Na poczatku wyszlo 141 km a koncowy to 160 km liczylem na wiecej z 2.3


ponowie bardzo ważne pytanie kolegi wcześniej, co zmieniałeś między pomiarami że wyszły takie różnice w mocy?

Bo jestem bardzo ciekaw. Powiedz mi jeszcze w jakiej konfiguracji masz to 2.3? W sensie z czego złożyłeś te 2.3 - konkretnie co brałeś z 2.0 pomijam elektryke, chodzi mi o wałki, głowice, blok.
  
 
Cytat:
2013-08-29 18:23:12, Remarq pisze:
ponowie bardzo ważne pytanie kolegi wcześniej, co zmieniałeś między pomiarami że wyszły takie różnice w mocy? Bo jestem bardzo ciekaw. Powiedz mi jeszcze w jakiej konfiguracji masz to 2.3? W sensie z czego złożyłeś te 2.3 - konkretnie co brałeś z 2.0 pomijam elektryke, chodzi mi o wałki, głowice, blok.




141 przed strojeniem, a drugi chyba po, tak przynajmniej rozumiem,

160km i to mierzone z norma din, nie jest zle gratuluje.

a seryjne 2.3, ma chyba 145koni z tego co pamietam
  
 
Hex no zadowolony jestem jak nawet mial te 141 km to tez niezle smigal. A teraz poszedl mi czujnik od polorzenia przepustnicy i szarpie podzczas jazdy.

A modifikacje jakie sa w silniku to
Blok z glowica od Galaxy 2.3
Dol od Rsa
Walki rajdowe
Pompa paliwa walbro + regulator cisnienia paliwa
  
 
Moment płaski jak stół - musi się mega fajnie jeździć, ale chyyyba w tym setupie jeszcze drzemie kilka KM
  
 
Fajnie sie jezdzi i napewno jeszcze cos sie uda wykrzesac.
  
 
musi się dać,ja w swoim mam podobne parametry a mam serię.
  
 
Napewno cos jeszcze przybedzie.