[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nowe aluski


  
 
na tej fotce z przodu to koło jest skręcone czy tak niesymetrycznie siedzi w nadkolu?
  
 
efekt cofniętego koła... standard przy budowie repliki... i moim zdaniem poprzednie felgi bardziej pasowały. te jakby trochę za małe pomimo tego że to cosworth'y
  
 
coś ty zrobił chłopie z tymi felgami

Przyciemnienie szyb częściowo też uważam za nietrafiony pomysł. Trzeba było zostawić oryginalne.
  
 
Czarne szyby nie,
setup koła nie;
tylnie lampy nie,
emblemat na tylniej klapie nie jest czasem za duzy?

Ogolnie auto na tak, poza pewnymi detalami jak dla mnie Fajnego masz kota
  
 
Tigerbart szyby juz takie byly jak kupilem orginalego Rs-a.
Kolo lekko skrecone bylo.

W sobote przychodzi jeszcze kit BILSTEIN cala zawiecha.
Zbysio007 na zywo lepiej wyglada

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2012-03-06 09:23:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2012-03-06 09:25:47 ]
  
 
no wcześniejsze fele lepiej wyglądały, sam nie wiem czemu, tamte były 17" a te są 16"? może profil za niski na tych cossach? wg mnie do tak "napuchniętej" bryły to 17" i nie koniecznie niskoprofilowe opony... no i dystanse - ale to zależy też jakie ET.
Czemu zrezygnowałeś z tej dokładki przedniego zderzaka z pierwszych zdjęć?
  
 
Wyglada ze jest wysoki a jak dojade do kraweznika to zderzak ledwo sie miesci takze nie zakladalem dokladki przedniej.
  
 
Już nie gadaj, w twojej okolicy są dobre drogi i spokojnie możesz go na glebie położyć.

Gwint ofkors
  
 
Cytat:
2012-03-05 16:56:43, spinacz25 pisze:
na tej fotce z przodu to koło jest skręcone czy tak niesymetrycznie siedzi w nadkolu?



No coś z tymi kołami nie tak?? A masz te małe kołpaczki to tych felg??
  
 
Cytat:
2012-03-10 22:21:13, Zenderman pisze:
No coś z tymi kołami nie tak?? A masz te małe kołpaczki to tych felg??



Niestety nie mam jeszcze
  
 
co do tych jak to jeden forumowicz nazwał "kołpaczków" to ja raz jednego zgubiłem, ogólnie ciężko dostać, i troszkę drogie jak na taką pierdołkę. Dobrze że z czasem znalazłem, ktoś był na tyle dobry że zauważył w trawie i oparł o ogrodzenie gdzie znalazł i było widać jak się jechało he.
  
 
Troche odswieze watek filmik przedstawia jak przebieegaly prace i jak przebiegaja na dzien dzisiejszy.

http://www.youtube.com/watch?v=Vh74IJc98nk
  
 
Będzie łatwiej KLIK
  
 
Noo ładnie, chociaż jakoś nie podoba mi się te wielkie nadkole z przodu, jakoś to tak nie kosiarkowo wygląda.
  
 
Blotniki sa orgnial bym musial sie pobawic z zawieszeniem zeby to wygladalo jak orginal.

Teraz jest aktualnie w malowaniu komora silnika i poprawki lakiernicze a silnik bedzie inny wstawiony oczywiscie forda a dokladnie bedzie przerobka na RS 2300 i walki beda rajdowe wstawione.
  
 
łooo to widzę że jest nas dwóch ja też zacząłem budowę repliki tyłu to nie poszerzałeś chyba a nie myślałeś o przeróbce napędu chociaż na tył bo ja się zastanawiam tylko myślę jak to zrobić ale widziałem escorta V8 z napędem tylnym czyli się da.Masz jakiś namiar na spojlery progowe bo ja nie mogę znalezć
  
 
Namiary gdzies mam tylko poszukac musze. Tylu nie ruszalem wcale. Znam kolesia co przerabial na 4x4 i jak to widzialem to jest z tym trochce roboty widzialem jak on cial swojego zeby most wstawic a wstawial od orginalnego 4x4 escorta rs bo dorwal skrzynie, most i cala belke.
  
 
nieźle ale właśnie co razi to koła.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
zgadza się roboty przy zmianie napędu jest mnóstwo ale radość bezcenna a jak byś znalazł namiary na te progi to daj znać