[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pomalowałeś ładnie, a o rogach błotników zapomniałeś bez tego dolna lotka wygląda kiepsko.. znaczek z klapy wywal bo szpeci strasznie.
co do przednich błotników, to trzeba się było nie szczypać, tylko albo dospawać troche mięsa do nich, albo się pobawić i ze zwykłych 'pseudo cossy ogarnąć (tylko żeby siatka w skrzelach była zamocowana. bez niej czgoś im brak.)

Co do 4x4 to nie zapomnij że podłoga bagażnika, belka poprzeczna z tyłu i jeszcze pare pierdół jest inne w 4x4. Jak sie nie spieszysz to jestem w trakcie dorabiania tulejek na tył. wszystko bedzie zwymiarowane itd. Same napędy są dość delikatne i chyba od razu lecieć w inne (mondek, x-type)

ps: mam nadzieje że żadnego ori RS4x4 nie uśmiercisz przy tym. 500szt to nie za wiele...
  
 
trochę dziwna krytyka bo z tego co kolega pisał to przednie błotniki to orginał więc co znaczy że się szczypał wyglądają na orginalne błotniki a i co Ci nie pasuje w tylnej lotce ja tam nic nie widzę znaczek rzeczywiście też bym wywalił tak to spoko mi się podoba felgi pierwsze bym zostawił
  
 
cosworth ma inny rozstaw kół i osi więc jego orginalne błotniki nie siadają idealnie na zwykłej budzie. o szczypaniu mówiłem w tym sensie że trzeba było ich nie oszczędzać, tylko dopasować do zwyklaka poprzez 'cięcie-gięcie'

cosworthowe błotniki tylne poza tym, że są szersze to są i wyższe na rogach na tyle, żeby licowały się ze spoilerem dolnym na klapie. teraz on 'wystaje' ponad błotnik, bo błotnik ze zwyklaka jest zliciowany do klapy na zero.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-03-04 19:41:24 ]
  
 
a spoko ja u siebie będę kombinował ze zwykłymi spróbuję dospawać trochę mięsa no i powalczę z tyłem zobaczymy jak wyjdzie
  
 
Tak off topic, ale Tomex, jak ty chcesz budować replike cossa to takie rzeczy powinieneś widzieć nawet przez zamknięte oczy



[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-03-04 19:53:31 ]
  
 
podobno człowiek uczy się całe życie
  
 
Dokladnie. przednich blotnikow nie ruszalem bo szkoda psuc cos orginalnego a z tylu przybeda poszerzenia z czasem ale wiadomo jak to jest fundusze. Ale i tak jak sie jedzie ludzie zatrzymuja co sa w temacie to sie pytaja czy orginal to jest i mowia ze fajnie zrobiony a takie cos cieszy.

Teraz niedlugo bede odbieral od malowania i beda nowe fotki jak ida prace.
  
 
To musisz się pobawić z kątem wyprzedzenia zwrotnicy żeby to wyglądało
  
 
Tylko bawiąc się niech nie zapomni zepsuć sobie geometrii podwozia i prowadzenia

Wygląda jak wygląda, ale ja bym tego nie ruszał. Prędzej poszedłbym drogą wspomnianą przez venoma - dopasowanie błotników.
  
 
Troche odswieze RS 2300
A tu kumpla Paka PakoRS

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2013-06-18 10:00:38 ]
  
 
Widzę chłopaki że dobrze się tam bawicie
musimy się kiedyś ustawić na spota RS2300
  
 
w tym tygodniu beda szly na strojenie walki sa rajdowe wydajniejsza pompa paliwa i regulator cisnienia ciekawi jestesmy ile koni da.
  
 
ja u siebie bd zarzucał jeszcze większe wtryski, przepucha też będzie inaczej zamontowana, do tego regulator paliwa zewnętrzny, pompa paliwa z 200sx'a, styka do 250 KM
  
 
Auto nie wystrojone firma co miala sie zajac strojeniem leci w kulki sobie wiec postanowilem sie za to zabrac z kolega.

Podlaczanie Ecumasera


  
 
Bez hamowni chcecie stroić?fajne dywaniki
  
 
Panie, na drodze najlepsze strojenie

Czyli udało się podłączyć? Jak to tam z tym MAP'em wyszło?
  
 
Skąd będziesz wiedział jaka 'moc'?znam takiego ustawiacza "tera bedzie dobre"ale on ma hamownię w błędniku
  
 
DET 3 ma hamownię drogową ziomal Która działa bardzo sprawnie na dodatek


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-08-14 10:35:02 ]
  
 
Też mam w aplikacjach taką
  
 
Takiej nie masz

Po za tym najważniejsze, żeby dobrze ustawić AFR, a moc jaka wyjdzie taka wyjdzie