Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2011-08-15 11:48:18 Suwaka się nie dorobiłeś, bo dalej jesteś za gaźnikami. ;P
|
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2011-08-16 07:52:56 Mruku, jak zwykle sprowadzasz chłopaków na ziemię
W tamtych czasach była baza materiałowa, ale dostępna w małych ilościach, do tego cholernie droga. Dzisiaj jest jej pod dostatkiem, czego sobie tylko nie wymyślisz, ale dalej jest bałdzo drogo.
Wszystko co kręci się powyżej 9400 obr/min musi być na kutej korbie, inaczej robi się dziurawo Ale moje pytanie brzmi raczej - po co ??? Dlaczego cały czas uparcie macie na celu wykręcenie silnika do mocy przekraczającej jego wytrzymałość ? O silniku myślimy na końcu prac związanych z przygotowaniem wyścigówki - rajdówki.
Nie lepiej utopić kasę w nadwoziu, skrzyni i zawieszeniu, oraz BEZ AWARYJNOŚCI? Chyba, że macie DUŻY budżet i szykujecie auto na WSMP, lub RSMP. A tak a propo konia, gdzie to ma jeździć? [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2011-08-16 08:04:27 ] |
Nowy666 Głosków | 2011-08-25 23:41:35 KugelFischer był stosowany również w np. BMW 2002 tii |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-08-26 11:26:41
Patrzac na Polskie zawody 1/4 mili to bym tak nie powiedzial [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-08-26 11:26:53 ] |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2011-09-06 16:50:12 |
Bubu125 VW Golf III Fiat 125 Nowy Wiśnicz | 2011-09-19 21:38:21 Tytuł strony
http://www.subito.it/auto/fiat-x19-da-cpmpetizione-ragusa-18957374.htm [ wiadomość edytowana przez: Bubu125 dnia 2011-09-19 21:39:05 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-09-19 22:55:10
Masz jakis artykul opisujacy ten samochod? Jezdzil w Polsce? Bylbym zainteresowany bo bardzo mi by to ulatwilo ewentualny udzial w GSMP. Super ze bawisz sie w taka archeologie |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2011-09-20 22:46:46 Dzieki, pogadam z Mrukiem przy okazji. Jeszcze raz dzieki za wykopaliska, ja swego czasu nic nie znalazlem. |
jar128 F&F Sympatyk Gdańsk | 2012-01-09 17:14:18 witam 8-kolegę
postaram się posprzątać ""Na zamieszczonym zdjeciu ,na ktorym jest podlewarowana osemka jaworowicza ,juz nie pamietam dokladnie ,ale chyba byla wymiana ukreconego przegubu,osoba ktora sie trudnila bezawaryjnoscia tego auta byl Michal Nivett,osoba z boku prawdopodobnie jest janusz danielewicz ,wtedy auto bylo jeszcze na weberach poziomych, dopiero w nastepnym sezonie zostal zamontowany wtrysk he he autko fruwalo ,a dzwiek byl brzeczyka he he"" [IMG=http://img841.imageshack.us/img841/7714/serwisy.jpg][/IMG] ""Po prostu gdzieś, ktoś pytał więc napisalem. Natomiast jeżeli chodzi o Mariana Bublewicza to odkupil od Gawrona ósemkę na weberach. Nie mniej Bublowi nie szlo na wyscigach poniewaz jezdzil technika rajdową wiec wrocil do rajdow. Na marginesie szkoda, ze zginął ,ponieważ był bardzo fajnym czlowiekiem. Ale coz tak bywa. Jezeli ktos ma jakies pytania z tamtego okresu - czyli z lat 1977-1979 to moge pomoc . Powracajac jeszcze do osemki na wtryskach, to osemka jaworowicza byla robiona w Polsce (a dokladnie u starego sciganta Zbigniewa Suchardy). Auto zostalo przerobione z seryjnego na wyscigowke w 36 godzin, silnik byl zrobiony przez Michala Nivette. Na poczatku na weberach ,nastepnie dostala glowice wtryskowa i kugel fiszera. Co do reszty technicznych zmian - to wybaczcie ale pisac nie bede poniewaz sa to tajemnice zawodowe he he. Pozdrawiam"" [IMG=http://img844.imageshack.us/img844/6413/bubel.png][/IMG] 8-ka została odkupiona przez Aleksandra Adamskiego został w niej zamontowany wtrysk , auto pojechało w "górskich" i temat się urywa ??? ""i mial po zmianie na wtrysk 180 kucy"" tutaj takie suche cyferki nie przechodzą pozdrawiam |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2012-01-09 17:46:04 uwielbiam takie gadki o tajemnicy zawodowej |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2012-01-09 17:53:35
To nie żadna tajemnica zawodowa , tylko pewnie zwykłe oszustwo (bo przecież wszędzie były/są ogranioczenia homologacyjne) i nic nie można powiedzieć. Miałem przyjemność być u p.Suchardy w garażu gdzie znajduje się kilka ciekawych pojazdów , niestety nie spotkałem żadnego zdjęcia fiatowych. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2012-01-09 23:56:20
Poznaliśmy p.Zbigniewa wspolnie wiosna gdybym wiedzial ze budowal sohce to bym zagadal. Kiedys p.Koraszewski tez sie przyznal do modzenia 128. Trivellato w ETCC mialo 160 koni na seryjnej korbie (zeliwo), mozliwe ze nasi spece uzywali wyczynowych korb wbrew regulaminowi grupy 2 albo auta lataly w generalce/open. morze1, dzieki za wartosciowe informacje. Popraw interpunkcje i bedzie OK |