Honda Civic EH2 USDM Wannbee by Ceratka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po sprzedaniu Forda przyszedł czas na coś japońskiego, wysokoobrotowego Tak więc:
MODEL: Rok 1992, 3 drzwi
SILNIK: Kopcące D15B2, ssący i wydechowy od D15B8

Plany: Swap na B18C4 (dawca już czeka)

UKLAD DOLOTOWY: Seryjna rura + stożencjan
UKLAD WYDECHOWY: Kolektor z B8
ELEKTRONIKA: Chyba jej brak Poduszka powietrzna
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia z b8, najdłuższa z możliwych
ZAWIESZENIE: Sportowe amortyzatory i sprężyny ok -30cm
UKLAD HAMULCOWY- Seria
Plany: Swap na Heble z MB6 VTi
BODY-KIT: Burta USDM, Felgi no name, R14 Polerowany rant..
ŚRODEK: Al'a skóra, fotele Canada, cupholder, dimmer do licznika
CAR-AUDIO: Radio JVC KD-R302, tył głośniki Pioneer (jajka) w tylnej półce, Wzmacniacz RTO 200W, plus tuba basowa MacAudio 240W w RMS
W aucie jest troszke do zrobienia, ale pomału wszystko się ogarnie
ZDJECIA: Robione na szybko pod domem Jutro pstrykne pożądne



  
 
wszystko ladnie pieknie,ale na forum escorta przydaloby sie troche mniej symbolami pisac,tak zebysmy nie musieli szukac co jest co i dlaczego takie a nie inne. I jak mam popasc np w zachwyt tym autem,jak nie wiem o co chodzi ?
  
 
Kolektor i skrzynia od B8? A nie B7/Z8?

Żeby rozjaśnić - D15B2 - 1.5 90KM, D15B7 - 1.5 105KM, D15Z8 - 1.5 vtec-e 114KM. MB6 VTi - Civic 1.8 VTi, heble z niego mają 282mm. B18C4 - 1.8 169KM
  
 
tak lepiej bedzie wymiatac po uruchomieniu, drżyjcie RSy

[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2012-07-10 10:41:53 ]
  
 
Cytat:
2012-07-10 10:30:01, emtees pisze:
Kolektor i skrzynia od B8? A nie B7/Z8? Żeby rozjaśnić - D15B2 - 1.5 90KM, D15B7 - 1.5 105KM, D15Z8 - 1.5 vtec-e 114KM. MB6 VTi - Civic 1.8 VTi, heble z niego mają 282mm. B18C4 - 1.8 169KM



D15B7 1.5 101KM Tak właśnie od B8, jest to silnik w wersji właśnie Kanadyjskiej 8 zaworowy 70KM.
  
 
No, 101 A czemu tak dziwnie w takim razie? (chodzi o te graty z B
  
 
Było tak, że jak auto przypłyneło do polski miało silnik D15B8 8 zaworowy 70KM spięty z automatyczną skrzynią biegów. Wcześniejszy właściciel chciał się tego pozbyć, więc zmienił blok z głowicą od D15B2 90KM na jednopunkcie, a że w B8 jest wielopunkt(duży +), tak wyszło
Ale ten silnik i tak wylatuje gdyż po pierwsze kopci (ale całkiem dobrze sobie jeszcze radzi ), i wpadnie silnik z 6generacji VTi B18C4, czyli silnik na dwóch wałkach 169KM w serii Myśle, że przy niskiej masie auta(ok 960kg) będzie dobrze zamiatać
  
 
Kilka fotek na "nowej" feldze