[mmaco01] MK VII German Cabs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Od miesiąca jestem właścicielem Essiego Cabrio Przed tym autem miałem duży amerykański krążownik i wcale nie żałuje zmiany. Na początku miał być Golf III Cabrio, ale z racji tego że jest tego MILIONY, zrezygnowałem i szukałem czegoś w podobnym stylu, no i tak 300km od domu znalazłem prawie idealny egzemplarz. Moje wymogi były takie: po pierwsze zdrowa buda, po drugie żadnego gazu i raczej silnik 1,6 (ekonomia przemówiła) Pojechałem i się nie rozczarowałem, kupiłem przyprowadziłem i tak jest.
Plany odnośnie auta są dość proste, ma być nisko szeroko i w miarę gładko, oraz na oryginalnych częściach. Moje priorytety to dobre koło i zawieszenie, reszta to wykończeniówka. Jako że nie lubię oklepanych wzorców szukałem jakiegoś ciekawego koła no i tak stałem się właścicielem felg 15" marki Zender, z tego co mi o nich wiadomo, są kute i dość rzadkie. Na razie wypolerowałem rant na lustro, myślę nad pomalowaniem rotora na złoto. Ciągle szukam gwintu w jakiejś normalnej cenie, ale chyba jednak trzeba będzie kombinować coś innego. Na bieżąco będę starał się informować o zmianach w aucie
Foto:
Autko:




Felgi:


[ wiadomość edytowana przez: mmaco01 dnia 2011-08-23 01:20:36 ]
  
 
Elegancko. Powodzenia w modach, plany masz jak najbardziej właściwe Czekam na rozwój projektu
  
 
ładny, zdrowa buda to podstawa ale z tym 1.6 i ekonomią to przesadziłeś.
Prosta zasada, każdy silnik escorta pali ok. 10l.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2011-08-23 08:28:26, Kleszczak pisze:
ładny, zdrowa buda to podstawa ale z tym 1.6 i ekonomią to przesadziłeś. Prosta zasada, każdy silnik escorta pali ok. 10l.



Dokładnie, wyjąłeś mi to z ust. 1.6 16v to chyba najmniej ekonomiczny silnik. Cabs niczego sobie, też przeglądam oferty aż jakaś okazja się trafi. Ile dałeś jeśli nie tajemnica? Ja jednak 300km bym nie jechał
  
 
Ekonomia to zakup "tedzika"

Cabs b. ładny, a kierunek modów jaki obrałeś wg mnie właściwy. Trzymaj się planu, a auto będzie kozackie. Jak nie zdecydujesz się na gwint, to w wątku Servera poczytaj o Air Raid-zie w Escorcie

P.S. Z Ustki masz niecałe 300 km do Olsztynka - zapraszamy na Zlot wrześniowy
  
 
Cytat:
2011-08-23 08:28:26, Kleszczak pisze:
ładny, zdrowa buda to podstawa ale z tym 1.6 i ekonomią to przesadziłeś. Prosta zasada, każdy silnik escorta pali ok. 10l.


kabriolety spalają więcej? bo mi w htb 1.6 po mieście pali jakieś 8.5 bez eko świrowania
  
 
Cytat:
2011-08-23 15:06:59, coo84 pisze:
kabriolety spalają więcej? bo mi w htb 1.6 po mieście pali jakieś 8.5 bez eko świrowania

Nie nie spalają więcej. Wszystkie palą tyle samo, mi 1.6 palił też 8,5l beny i 10,5l gazu a wiesz ile palił mi RS?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
No to witam i życzę powodzenia w modach.
Jednak widze pewne ale, piszesz że ma być szeroko i nisko, a felga którą wybrałeś nijak ma sie do tego, jest co prawda rzadka, z tym że na escorcie nie prezentuje sie zbyt okazale, i po mimo swoich zaledwie 15'' z racji budowy wygląda na jeszcze mniej. Założysz ją na auto, obutą w opony i zobaczysz jakie z tego malutkie kółeczko wyjdzie,nie wspominając o szerokości której tu brak.... to raczej lekka wytrzymała felga na tor, niż przyciągacz wzroku.

Proponuje ci wybrać inne koło, bo na tym nie osiągniesz zamierzonego efektu.
Tu masz dla przykładu zdjęcie auta Everlasta na takiej feldze,żeby nie być gołosłownym.
klik
Jak ma być szeroko i nisko to niech to będzie coś w konfiguracji 7,5'' przód 9 '' tył w rozmiarze 16'' bo będzie to jakoś wyglądać i da się na tym jeszcze jeździć.

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2011-08-23 17:23:42 ]
  
 
zajrzyj do tematu kolegi @everlast i zobaczysz jak to koło ginie na aucie, oczywiście nie mam nic przeciwko bo rzeczywiście felga jest nie powtarzalna, ale bardziej pasowałaby do fiesty...

powodzenia w modach bo dobra baza wyjsciowa...
  
 
Co do felgi to ja uważam, że w Essie każda 15 z rantem wydaje się mała. Te felgi widzą mi się bardziej w mkIV i mkV.
  
 
@Jarcio81 Stał na alledrogo trochę i był za 4500 coś takiego. Ustrzeliłem go za około 3000zł bo stał kupę czasu na jakimś zadupiu i nikt go nie chciał, więc sprzedający nie chętnie ale opuścił cenę

Hmm z tą felą chyba racja, jednak chciałbym znaleźć coś niepowtarzalnego a ta felga niewątpliwie nią była. Odnośnie silnika już od kupna zacząłem myśleć o swap-ie, jednak znowu na oklepaną jednostkę 2.0 raczej odpada, myślałem o 1.8 + kompresor, tylko ciekawe czy to da radę jakoś współgrać. Zresztą w zimę będę miał kupę czasu na rozmyślania na temat jednostki napędowej

Też mam jakieś wrażenie że mało pali, może dlatego że wcześniej miałem Stratusa 2,5l

P.S Jeśli ktoś byłby chętny na te Zendery, proszę o pw.

[ wiadomość edytowana przez: mmaco01 dnia 2011-08-26 14:27:43 ]
  
 
Przepraszam za post pod postem. Otóż trafiła mi się możliwość pomalowania auta aeografem. Teraz tylko zastanawiam się jakie gustowne malowanie można by na to rzucić, najchętniej chciałbym zostawić seryjny kolor, dodać po prostu jakieś akcenty. Na razie wymyśliłem że pod maską na pewno będzie znaczek Ford namalowany na spodniej części maski, drugie co myślałem to w okolicy za drzwiami delikatny napis "german style" lub coś w tym rodzaju. Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało? Boję się że podejdzie pod wieś.

Felgi mam upatrzone, postawiłem na RH 16x8J szerokość rantu to 9cm więc nie jest mały, myślę jednak że nie będzie to felga docelowa.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
Przepraszam za post pod postem. Otóż trafiła mi się możliwość pomalowania auta aeografem. Teraz tylko zastanawiam się jakie gustowne malowanie można by na to rzucić, najchętniej chciałbym zostawić seryjny kolor, dodać po prostu jakieś akcenty. Na razie wymyśliłem że pod maską na pewno będzie znaczek Ford namalowany na spodniej części maski, drugie co myślałem to w okolicy za drzwiami delikatny napis "german style" lub coś w tym rodzaju. Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało? Boję się że podejdzie pod wieś.



Odpuść sobie to malowanie ... Masz ładnie zachowanego cabsa z ładnym lakierem . Machnij mu porządną polerkę , lepiej na tym wyjdzie niż z jakimiś "bochomazami" - takie moje zdanie .
  
 
Dokladnie tak jak kolega nizej napisal.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
... Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało?...

to zalezy jak to bedzie wykonane, ale widzialbym u Ciebie dobra felge i fajna glebe a takie malunki zostaw innym...
...lepiej zrobic german style niz o tym pisac na aucie
  
 
Sam się zacząłem zastanawiać, bo taka okazja nie zdarza się często, chłopak ma naprawdę umiejętności i może to zrobić za free. Po pierwsze nic ciekawego, żadnego wzoru nie mogę wymyślić.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
Felgi mam upatrzone, postawiłem na RH 16x8J szerokość rantu to 9cm więc nie jest mały, myślę jednak że nie będzie to felga docelowa.



Ciekawe jak Ty je zmiescisz z przodu ... jakie maja ET ??
  
 
ET 30. Myślę że powinny wejść na 99%.
  
 
Cytat:
2011-09-04 17:39:32, mmaco01 pisze:
ET 30. Myślę że powinny wejść na 99%.


Jak 30 to jakos wejda.
  
 
No i coś się ruszyło, wpadł wydeszek i buciki Shaper Champ. 9,5" tył 8" przód. Stoi jak koza, ale już szukam zawiasu.
Fotki:





Brak im polerki, co się niedługo zmieni.