[evol_umf] Asia B. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chyba jako jeden z niewielu poznałem Kolegę Kamila po głosie
  
 
Siedzę sobie patrzę a tam Kamil asconą wjeżdża dość szybko go obsłużyli tylko stopu brakowało

-----------------
FEFK#2486


www.focusklubpolska.pl
  
 
Dawno tu nie zaglądałem, ale to z powodów mało związanych z własnymi 4 kółkami. Ostatnio pożegnałem mojego karawana, została mi tylko Asia.

Niestety Maciej się nie podjął reanimacji ascony - przerósł ich brak dostępności części i ich ewentualne ceny.



Gdy już myślałem, że opanowałem w niej wszystko, to zatkał się kanał olejowy w głowicy i wywiało mi uszczelkę

A teraz staję przed pytaniem - ratować 1.9 szukając po omacku uszczelki czy jednak włożyć pod maskę ten 2.2 na wtrysku, który czeka kilka metrów obok?

[ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2014-03-14 22:56:10 ]
  
 
dwa dwa

z tym że ten 1.9 zostaw sobie i szukaj między czasie uszczelki albo wybadaj z czego podejdzie.
Silników i części już nie ma więc warto by było aby gdzieś tam leżał sobie i czekał.
  
 
Silnik wstawiony oczywiście nadmiar czasu wolnego sprawił, że przez pół roku nie poukładałem kabli od ECU

asia

Kolega Kakiel spytał:
Cytat:
Mam pytanie. Czemu z tyłu ma tylko jeden "stabilizator" ?

Nie wiem czemu, ale nie widziałem tego pytanie wcześniej . Ten stabilizator to drążek panharda. Dzięki niemu tylny most (dyfer połączony na stałe z półosiami i kołami) nie ucieka na boki. A stabilizator jest taki srebrny nad gruszką mostu.

[ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2015-01-03 01:15:07 ]
  
 
nie znaleziono serwera.
  
 
hmm znalazłem jakąś uszczelkę daj foto starej a ja Ci sprawdzę czy to to samo daleko do mnie nie masz
  
 
Do takiego samochody najlepszą opcją było by 2.0T