MKVII - Problemy z układem kierowniczym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Możę zacznę od faktu, iż nie za bardzo znam się na samochodach jeśli chodzi oczywiście o stonę techniczną. Miałem dzisiaj niemiłą przygodę, wracając do domu wpadłem w "lekki poślizg" i zbyt mocno skontrowałem, obróciło mnie o jakieś 90 stopni i uderzyłem w krawężnik przednim kołem od strony pasażera teraz nawet nie jestem w stanie powiedzieć w jakim położeniu były koła, ale to chyba nie gra roli. Generalnie szkód nie ma, zderzak cały, lekko przytarty, alusy całe, opony też, wszystko wygląda ok kłopot polega na tym, że przy wyprostowanych kołach kierownice mam obróconą o 180 stopni - w momencie uderzenia poczułem wstrząs. Samochód normanlnie jeździ ściąga lekko na prawo, ale to wina zbieżności którą miałem w tym tyg robić. Jeśli ktoś miał podobną sytuację, lub wie co to może być proszę o niezwłoczną odpowiedź Pozdrawiam.
  
 
mocno trzymałeś kierownicę i przekręciło ci ją na klinie
Jesteś pewny że nic się w zawieszeniu nie stało?
Mi kiedyś w renówce tak się stało, poluzowała się śruba na maglownicy i przy stuknięciu w krawężnik miałem luz na kierownicy.



-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Powiem tak: z tego co widać jest ok nic nie stuka, nie puka. Generalnie mam zamiar remontować całe podwozie bo troszkę jest do zrobienia. Przekręciło mi kierownicę na klinie? to możliwe chyba by mi ją wyrwało. Pozostaje też pytanie, bo czytałem troszkę i szukałem odp na to pytanie. Może to wina maglownicy tzn przestawiła się nieco, i pytanie czy zrobienie samej zbieżności wystarczy? Kleszczak co dalej z tym zrobić?
  
 
Jak będziesz robił zbieżność to poproś żeby ci ustawił kierownice na środku. Przy okazji dowiesz się czy auto się przestawiło czy nie.
  
 
Jeszcze troszkę sobie pojeżdżę z tym, wpadłem do mechanika zobaczyć jak to wygląda wszystko i okazało się, ze mam troszkę do roboty praktycznie całe podwozie... Wachacze, przewody hamulcowe, ręczny etc. Jak wszystko zrobię to pojadę na zbieżność i mi ustawią