[HalitRT] Cosworth Martini Racing - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Piekny!
  
 
No i wyszło wyborowo Pytanie gdzie go bedziesz ujezdzal? Na jakies imorezy sie wybierasz ?
  
 
rozumie, ze wpadniesz do nas na spota w pazdzierniku

na fotkach wyglada fajnie, mi to tylko kierunki pomaranczowe nie pasuja i tak troche wysoko stoi
  
 
Jest już atrapa i logo również
Jest jeszcze kilka innych detali. Kierunki w oryginale są pomarańczowe, więc raczej takie zostaną.

Nowe fotki zrobione telefonem, więc kiepskie troszkę.





  
 
Zacznę się pojawiać jak tylko doprowadzę wszystko do porządku. Na razie okazało się, że pompa olejowa daje niskie ciśnienie i po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju. Nowa pompa oleju przyszła już od niejakiego WICIKA (gorąco polecam gościa) handluje częściami do Forda, przede wszystkim Transita.

Tak więc jeszcze chwilkę, ale już nie mogę się doczekać.
  
 

  
 
świetnie na tych OZetach wygląda.
  
 
byłeś kiedyś w pleszewie na rejdach?
  
 
Bardzo fajny cossi
Ja tam OZów nie lubie. Za mało mięsa mają.
ale poza ozami to zazdraszczam
Dla pełnego bajeru to ci tych małych lusterek brakuje.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-17 22:55:55 ]
  
 
Cytat:
2012-10-15 00:35:32, HalitRT pisze:
po rozgrzaniu silnika spada ciśnienie oleju.



przecież to normalne , olej się rozgrzewa i się rozrzedza to i ciśnienie spada, chyba że na rozgrzanym silniku nie masz wogole ciśnienia na wolnych obrotach

pozdr.
  
 
Cytat:
2012-10-21 21:05:24, mss pisze:
przecież to normalne , olej się rozgrzewa i się rozrzedza to i ciśnienie spada, chyba że na rozgrzanym silniku nie masz wogole ciśnienia na wolnych obrotach pozdr.


A co z pompą oleju która podnosi ciśnienie ?
  
 
nie wiem jak w cossim , ale np ja mam pompę mechaniczną , napędzaną paskiem zębatym (można tak w skrócie powiedzieć) , w zależności od obrotów rośnie ciśnienie
  
 
Cytat:
2012-10-21 21:37:39, Kakiel pisze:
A co z pompą oleju która podnosi ciśnienie ?



I tu jest problem. Po rozgrzaniu ciśnienie spada praktycznie do zera. Pompa rozebrana i okazuje się, że i jedna i druga (czyli oryginał i ta po tuningu posiadają praktycznie jednakowe rysy wewnątrz. Niestety okazało się, że ciśnienie w głowicy było zbyt niskie i niestety przytarło jedno ułożyskowanie na wałku rozrządu. Reszta ok. ale głowica poszła do regeneracji. Przy okazji rozbiórki okazało się, że kanały dolotowe też są polerowane. Postanowiłem zostawić tę po tuningu, a stara dalej zostaje w zapasie.
  
 
To szybko musisz zmatowić te kanały dolotowe One polerowane być nie powinny

Z pompami trochę przykra sprawa. Fajnie jednak, że już jednostką zajął się doktor


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-11-01 08:48:53 ]
  
 
stary temat ,ale z ciekawości muszę to zrobić.Więc zapytowywuję ja się żyje ktoś tu jeszcze
  
 
Jak widać za jakies 3 tygodnie bedzie 2 lata jak kolegi tu nie było .
  
 
no właśnie widzę że temat umarł mam tylko nadzieję że cosi żyje
  
 
Chyba ważniejsze żeby właściciel żył