Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2011-11-24 16:36:14 Hej
Założę nowy wątek. Udało mi się doprowadzić moją B do stanu jeżdżącego. W budzie siedzi zestaw p.t.: Y32SE przerobiony na X32XE (doprężony, osprzęt od X30XE, koło zamachowe 4,5kg, aludekle, alupuszka na pająki, kolektory wyd. z Y32SE, brak EGR - wisi na kablu). Dzisiaj zwizytowaliśmy hamownię. Nie powala mocą jak na razie, ale fajnie jeździ ![]() ![]() ![]() W najbliższych planach wymiana Nm na KM i wywalenie przepływki ![]() |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2011-11-24 16:45:58 czyli trzyma serię ![]() nie jest źle jak na V ![]() |
profil-usunięty | 2011-11-24 17:40:26 Ogień z dupy ![]() Moment baja, ale ciekawe że max moc masz już przy 5500rpm, chyba faktycznie brakuje nieco paliwa na samej górze ![]() |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2011-11-24 17:45:45
a moze to kwestia lekkiego kola? |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2011-11-24 18:30:16 Zamontowana jest pompa walbro 255, także paliwa w bród. Kwestia może leży w ECU od X30XE, jednak różnica pojemności jest, a przy przyśpieszaniu dawki bierze z pamięci.
Niedługo podłączę ECU mastera i wyrzucę przepływkę (przejdę na MAP). Dzięki temu będzie można podlać co nieco i zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu. Mam nadzieję, że to trochę poprawi górę, bo dół jest całkiem fajny, dobrze czuć to w trasie. Moment naprawdę duży wyszedł, chyba wynika to z usprawnienia przepływu na wydechu. Dla porównania mój wykres z 2007r z X30XE i puszką. ![]() |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2011-12-15 20:14:37 |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-01-13 17:04:35 Dzisiaj byłem z wizytą na hamowni.
Niewiele się zmieniło, wyszło tak: ![]() A tak na gazie (pomiar nr 6): ![]() Nie wiem o co chodzi z mocą, parę KM by się jeszcze przydało... EDIT: Wartości AFR przy pomiarze nr 4. Może trochę przelany jest przy max obciążeniu??: ![]() [ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2012-01-13 17:56:02 ] |
grain LOB MEMBER eSSS 8 chojnice | 2012-01-13 18:24:09 Ilku przecież dzisiaj 13 na pewno coś pomylili ![]() |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-01-13 20:39:51 albo zmiana hamowni, albo profi strojenie.
z hamownią to by dobrze wróbleki ćwierkały ![]() następnym razem będę obecny, dzisiaj sajgon ![]() |
![]() marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2012-01-13 21:21:04 Łukaszu, co do wykresu AFR.
Rozumiem, iż zielone kratki to zakres niemierzony (defaultowy w programie). Co do wartości to silniki benzynowe największą moc osiągają przy afr 12.5. Tak więc u ciebie to jest ok. 12.3 i okolice (może ciut za bogato) ale tylko ciut... ciut... [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2012-01-13 21:24:39 ] |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-01-14 07:43:24 Dokładnie tak, zielone to kratki pola "nie odwiedzone" w czasie logowania sygnału.
Ogólne wrażenia są takie, że auto naprawdę fajnie jeździ, napewno jest to najszybsza moja omega jak na razie ![]() Chyba przy okazji odwiedzę inną hamownię dla sprawdzenia ![]() |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2012-01-14 11:16:37 [quote to najszybsza moja omega jak na razie ![]() NARAZIE ![]() ![]() |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-01-14 22:05:04 Przy okazji mycia zrobiłem fotki korby i tłoka z B234 saaba - dla porównania tłok i korba z X25XE:
![]() ![]() Dla porównania: grubość korby saab - 16mm trzon, 26mm przy stopie i główce grubość korby X25XE - 13mm trzon, 20mm przy stopie i główce Korby saaba zrobione z innego stopu chyba, jakby więcej chromu miały. |
![]() Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2012-01-14 22:22:42 Gniotsja niełamiotsja ![]() |
![]() fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2012-01-15 23:11:33 dół z B234, USCZELKA Z B234, GLOWICA ECOPOWERA, do tego turbo z aero i soft po dłubnięciu i jest 400 kucy na luziku ![]() ![]() ![]() szukam dla siebie dołu z b234 ale widomo , cukierka ![]() |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2012-01-15 23:26:28 szwedzi robią męskie silniki ![]() pogratulować wyboru ![]() volvowe korbki (T5) też dużo masywniejsze są niż te ze złomegi |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-02-03 17:13:41 |
![]() marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2012-02-06 18:34:32 Łukaszu, a powiedz mi dlaczego masz inne straty mocy?
Na pierwszym wykresie niecałe 50KM A na ostatnim ponad 60KM? Hamulce trzymają z tyłu? |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-02-06 18:56:35 Ostatni wykres z porządnej hamowni - MAHA 4x4. Hamują nawet quattro ![]() Ten ostatni wykres wydaje mi się najbardziej wiarygodny ![]() |