[qbasr] RS 2000 mkVII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Esia posiadam już dłuższy czas i mam wiele planów ale ciężko u mnie z czasem i kasą ponieważ jeszcze się uczę. W tym roku pisze prace licencjacką po której to mam nadzieję że ostro ruszę z robotą

Temat postanowiłem już założyć bo mimo wszystko staram się coś tam modzić

Do tej pory kupiłem 4 nowe oponki Toyo 195/50/R15 82V + do każdej chromowany wentylek.

Wymodziłem też bardzo przyjemne Audio. Radyjko ALPINE CDE-9880R, Wzmacniacz CARPOWER HPB-602, zestaw głośnikowy 2-drożny (165 mm) PowerBass L-6C. Kabel sygnałowy Stinger seria expert. Drzwi wygłuszam polimerowymi matami, jedne już prawie skończone a za drugie jeszcze się nie zabrałem.

Robiłem już przednie zawieszenie to znaczy wymieniłem tuleje i sworznie wahaczy. Wszystkie części kupuję Motorcraftu. Jeśli występują bo oryginalnych sworzni nie znalazłem, tylko całe wahacze.

Będę tu pisał o tym co robię przy autku, Obiecuje że jak umyję samochód to zrobię jakieś fotki
  
 
Nie ma sworzni oryginalnych, są tylko zamienniki.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Ładny , jak każdy RS A czy to nie wersja Sauber?

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-11-24 18:47:57 ]
  
 
Cytat:
2009-11-24 17:26:56, Kleszczak pisze:
Nie ma sworzni oryginalnych, są tylko zamienniki.



ależ są, w komplecie z orginalnymi wachaczami po 4 stowy ;D
  
 
Tak, jest to wersja Sauber sprowadzony ze Szwajcarii.

Wczoraj odebrałem samochód z zaprzyjaźnionego warsztatu w którym to założono mi alarm z czujnikami ruchu w środku, odcięciem zapłonu, domykaniem szyb, otwieraniem bagażnika z pilota i szyby przednie z funkcją komfort (czyli naciska się raz a szybka schodzi do samego dołu, potem znowu raz i zamyka się do samej góry). Jeszcze jakieś bajery są takie jak szyby z pamięcią itd ale muszę to jeszcze rozpracować...

Dziś po miesiącu od zamówienia(!) doszła paczka z olejem (Castrol EDGE) i filtrami (oleju, paliwa i powietrza oczywiście motorcraft). W weekend może dam rade to wymienić, ale wątpię czy będzie czas... Zobaczymy.

  
 
Co to za alarm??
  
 
Cytat:
2009-11-28 01:54:18, qbasr pisze:
Tak, jest to wersja Sauber sprowadzony ze Szwajcarii. Wczoraj odebrałem samochód z zaprzyjaźnionego warsztatu w którym to założono mi alarm z czujnikami ruchu w środku, odcięciem zapłonu, domykaniem szyb, otwieraniem bagażnika z pilota i szyby przednie z funkcją komfort (czyli naciska się raz a szybka schodzi do samego dołu, potem znowu raz i zamyka się do samej góry). Jeszcze jakieś bajery są takie jak szyby z pamięcią itd ale muszę to jeszcze rozpracować... Dziś po miesiącu od zamówienia(!) doszła paczka z olejem (Castrol EDGE) i filtrami (oleju, paliwa i powietrza oczywiście motorcraft). W weekend może dam rade to wymienić, ale wątpię czy będzie czas... Zobaczymy.



jakiej firmy ten alarm i ile cie to kosztowalo?
  
 
Jest to ten alarm Zapłaciłem za niego po znajomości 300zł. Podobno trochę opuścił i montaż miałem gratis.
  
 
Cytat:
2009-11-28 10:50:42, qbasr pisze:
Jest to ten alarm Zapłaciłem za niego po znajomości 300zł. Podobno trochę opuścił i montaż miałem gratis.



dosc ciekawy musze przynzac. sam wybierales czy ten znajomy twoj wybieral?
  
 
On wybierał. Do swojego samochodu też założył to samo więc chyba alarm nie jest zły. Mówił że już dawno takiego nie zakładał bo wszyscy chcą jakieś zwykłe, podstawowe modele

Jutro pojadę na giełdę po zderzak przedni (ktoś 1 listopada pod cmentarzem mi zahaczył i odjechał) Jak wymienię filtry i olej to oddam samochód do lakiernika. Rdza wychodzi koło zamka i na nadkolu. Pewnie jeszcze będzie potrzebna reperaturka. Zastanawiam się jak to będzie z naklejką Sauber na boku. Trzeba będzie ją zedrzeć. Myślicie że jak pojadę tam gdzie robią reklamy to mi zrobią nową?

Lakiernik około 1000zł + zderzak + reperaturka + naklejka.....
Czuje że nie prędko doprowadzę go do idealnego stanu żeby zacząć coś modzić...
  
 
Bo ja wiem czy jest po co modzic? dla mnie zadbana seria z fabrycznym spojlerem i nakladkami jest szczytem estetyki.
Co innego silnik, tam sie mozna pokusic o modyfikacje, fajnie jest jak auto nie wyglada ostentacyjnie a jezdzi szatansko
  
 
Zgadzam się z Tobą w 100%! Modzić to po mojemu np obniżyć trochę zawieszenie, założyć większe i ładniejsze felgi porządnej firmy, obszyć wypierdziane Recaro skórą i alcantrą, wygłuszyć bagażnik w którym będzie chodził jakiś konkretny subwoofer.

Na pewno nie będę montował wielkich spojlerów, wlotów powietrza, lusterek M3 z Allegro itp. Lusterka jak już to raczej seryjne podgrzewane i elektrycznie sterowane żeby mieć full opcje.

Przy okazji odpowiedzi na post kolegi Tikavi napisałem z grubsza moje plany co do escorta Poza tym chciałbym też zrobić przeszczep dołu z silnika 2300, mam nawet znajomego mechanika z którym o tym rozmawiałem i tanio by mi to zrobił ale i tak na razie mnie na to nie stać. Za stypendium to ja nawet pół silnika 2300 nie kupię.
  
 
Samo to ze jest to RS juz w moich oczach daje autku dobrą ocene a z wygląd jak to Es czyli bardzo sie widzi bo Esie z natury są ładniutkie
  
 
Muszę kupić nowe amorki na tył i przy okazji chciałbym troszkę obniżyć esia ale mam dylemat.
opcja nr 1. Bilstein B4 na tył, przód zostawić stare i do tego sprężyny JAMEXa lub FK-AUTOMOTIVE obniżenie 40mm
opcja nr 2. coś takiego

nie chce żeby było bardzo sztywno a przy dwójce obawiam się że może tak być. Chciałbym też żeby było porządnie a komplet zawieszenia za 800zł wydaje mi się że nie może być dobrej jakości...
Co myślicie?
  
 
Jezdze na czyms podobnym do opcji nr 2 i wydaje mi sie ze jest za miekko i za wysoko ale samochod prowadzi sie bardzo dobrze, przebieg tego zawieszenia to jakies 5 tys i jak narazie jest wszystko ok
  
 
fajną masz rejestrację

co do zawieszenia, myślę,ze zawias "sportowy" firm tego typu jest rozsądną propozycją, mam też zawias z przedziału cenowego 1000zł i jeżdżę już na tym jakieś 8tys i jest naprawde fajnie (tył mam dodatkowo regulowany - lecz nie jest to gwint)

z kolei bilstein b4 to zwykły drogowy amortyzator, co innego b6 ale cena już idzie w górę, pamietaj ze masz gwarancję nawet na amorki no name..

Jamex czasami wypada różnie ze springami..spotkałem się z sytuacją,ze samochód reaguje inaczej na ten sam typ spręzyn

jedne obniża a drugie stoją w miejscu :/ ba niektóre ciut wyżej niż poprzednio

Kupując zawias do RSa zwróć uwage,ze jest on już fabrycznie obniżony o 25mm więc jak kupisz zawias do 1.6 o obnizeniu 40mm to obnizenie bedzie mniejsze
  
 
mi też się podobała rejestracja ale niestety jest już inna teraz na WM.

Ogólnie widzę że polecacie opcje nr 2 z drugiej strony kolega SebaNowy napisał w innym wątku że

Cytat:
nie założyłbym jeszcze raz tego zestawu. Za twardy, za kiepskie wykonanie (odpadło to zabezpieczenie gdzie się skręca śrubą przy piaście), zaczęła nakrętka nad wkładem rdzewiec po 2 miesiącach, sprężyny niby do tego modelu ale tak się zwinęły, że brak było amortyzacji z tyłu.

Pisał o firmie TA technix która ma podobne ceny do JAMEXa.
Skoro wy nie narzekacie to może pamiętacie firmę waszych zawiasów?

Jeśli chodzi o springi JAMEXa to już się naczytałem, rzeczywiście czasem się zdarzy że jest przód wyżej albo niżej niż tył lub mniej obniżony niż powinien...:/ Z drugiej strony większość komentarzy jest pozytywna, podobno nawet KJSy springi JAMEXa znoszą dzielnie.
  
 
Prawdopodobnie przy przedzieraniu się przez zaspy porwała się osłona przegubu wewnętrzna. Druga była taka sobie więc wymieniłem obie. Nie podejrzewałem że tak sprawnie i szybko mi to pójdzie


nowe osłony


półoś od strony koła
  
 
Ile dałeś za osłony, u mnie nie było i podeszła z transportera tyle że musiałem zostawić kawałek starej.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Ja u siebie nawet nie pytałem, a o oryginalnych to w ogóle można zapomnieć... Kupiłem w sklepie internetowym z częściami do Forda(ford.sklep.pl). 130zł za obie. chyba po 65 za sztukę chociaż ta wewnętrzna jest większa.