Błękitne marzenia SzokoLady 2105, a kiedyś 2106 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szoko, będą jakieś wieści z frontu ? Bo nie wierzę, że nic się aktualnie nie dzieje.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
No i coś, najnowszy nabytek: Niva 2003r 1,7 MPI (pełny wtrysk). Miał być 2001r, okazało się ze 03. Taki motorek w starej ladzie chyba będzie już sobie radził z nowoczesnymi autami. Teraz można spokojnie pchać turbo, albo kompresor. Już miałem naśladować Konrii i montować silnik BMW, a tu proszę, trafiłem tą nivę. Chyba jednak włożę ten silnik z nivy.Cały czas mam problem co tu zrobić z jednostką napędową, turbo, kompresor, silnik BMW, sam nie wiem.




Mam mętlik w głowie. Może Wy mi podpowiecie co tu zrobić!
  
 

fajna
aż szkoda rozbierać..

jedną klasykę rób na oryginalnym motorze, drugą na bmw
  
 
Szkoda, nie szkoda. Jest taka potrzeba i juz. 03 będzie w oryginale i tam będzie oryginalny silnik, a 06 modyfikowana. Będą do sprzedania części z nivy, chętnych proszę o kontakt na priv bądź tel. 601434743


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2012-12-18 22:09:44 ]
  
 
Ja u siebie w Nivie mam 1.7 MPI - bardzo zacny motorek i niewiele obsługi, tylko czasem 'zastrajkuje' BOSCH

Powodzenia w modyfikacjach. Co VAZ to VAZ

Pozdrawiam,
Valery
  
 
No właśnie, kupiłem nive że strajkujacym boschem. Nie pali. Jak to przystało na nive, immobiliser. Ręce nie dotarły do niej, myślę że dopiero po nowym roku. Jeżeli znasz temat, to chętnie poznam rady i kruczki.
  
 
Podziękowania dla Valery za podesłane pliki. Przydadzą się nie raz.
  
 
Dłubałeś coś w styczniu ?

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
Oj długałem. Zresztą cały czas coś robię. Już zrobiłem nive. Teraz będę robił następną nivę, a na wiosnę wstawiam prawdopodobnie 06.
  
 
z ciekawości ile taka niva stoi realnie poza allegro.
powiedzmy w dobrym stanie blacharskim
  
 
Powiem tak, żeby nivą jeździć, a nie zaczynać od remontu, to trzeba wydać min. 5000zl. Czym drożej, tym powiedzmy ładniejszy mamy egzemplarz. No i trzeba też podkreślić, że jazda nivą wymaga odwagi
  
 
Cytat:
2013-01-26 12:23:47, SzokoLada pisze:
No i trzeba też podkreślić, że jazda nivą wymaga odwagi



Oj tak, Szoko już mi to udowodnił
  
 
tak się właśnie zastanawiam bo na allegro ceny są rózne, od 1500 za trupy po 15 tys za roczniki 2007- a skończywszy na nowych za 32 tys.

moja fura powoli zaczyna więcej kosztować niż ma to sens, tej zimy jeden z progów przestał istnieć ( co ciekawe próg od strony kierowcy jest jak nowy , co tylko potwierdza słuszność solenia dróg )

myślałem czy nie pozbyć się swojego trupa czyli nubiry 97 i czy nie zakupić 2107 lub nivę ( części tanie, auta wytrzymałe no i z klimatem )
  
 
Jezeli interesuje cię moja rada, to kup sobie lepiej 07. Niva jest dobra w teren, po mieście nie ma sensu. Większe zużycie paliwa i nie stabilność na drodze. Jeżeli chcesz mieć "komfort", to kup samare.
  
 
No i stało się. Niva biała sprzedana. Zostaje przy klasykach.
  
 
  
 
Powoli grzebiemy w następnej

  
 
Dawno już nic nie dodawałem. Pochwale się częścią swoich zakupów w Rosji do mojego projektu.






Na ostatnim zdjęciu widać koła pasowe na pasek wielorowkowy, który będzie potrzebny do napędu klimy i kompresora. Poniżej siłownik sprzęgła z samoregulacją luzu.
  
 
A układ będzie wyglądał mniej więcej tak:

  
 



No i nastał w końcu ten dzień, Łada zmieniła miejsce zamieszkania. Teraz ruszam z remontem. Chodzę w koło auta i zastanawiam się od czego zaciąć. Ale jak już znam życie, to samo przyjdzie.