[MK VII] 1.8 D gaśnie po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu ga

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, podczas jazdy potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu, najczęściej podczas dojazdu do skrzyżowania.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Może zbyt małe obroty ma ustawione?
  
 
Czy to jedyne objawy?
  
 
obroty ok 900
Jedyne objawy, tak to jeździ i odpala bez problemu. Dzieje się to czasami.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2012-03-09 18:23:25, Kleszczak pisze:
obroty ok 900 Jedyne objawy, tak to jeździ i odpala bez problemu. Dzieje się to czasami.



Może wlej jakiś preparat do czyszczenia wtrysków / podejrzewam że jeździsz na tanim ON może to jest przyczyna
  
 
przeczyszczenie nic nie da bo dawałem już specyfik.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Na postoju próbowałeś zwiększać obroty i pozwalać im gwałtownie spadać na wciśniętym sprzęgle? Działo, dzieje się coś podejrzanego?
  
 
nic, nie zwróciłem też uwagi żeby gasł, jedynie zadrga autem i tyle.
Mam pęcherze powietrza w przewodzie paliwowym, od tego zacznę, jutro dam znać co i jak.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Ja podobnie w busie miałem jak nalałem do pełnego zbiornika tego specyfiku z żółtą etykietą i czarnymi napisami, z taką strzałką. Zamuliło cały filtr i nie dostawał przez to paliwa, a jak odkręciłem korek spustowy z filtra to leciała taka gęsta maź, parafina chyba się odtrąciła.
  
 
filtr nowy. Nie zakładałbym tego tematu gdybym nie sprawdził podstawowych rzeczy w aucie.
Mimo to dzięki za zainteresowanie.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Może przyciąłeś któryś o-ring pod wkładem...
  
 
Na razie nic nie wiem, dziś nie odpalałem auta i nie będę.
ładna pogoda to poszedłem na dłuższy spacer.
Filtr nie jest taki jak w zwykłych escortach i dlatego tą rzecz wykluczyłem, nie ma wkładu, żadnych uszczelek tylko przewody się zakłada. Jedynie może tym zaworkiem zwrotnym puszczać.
klik

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
jak powietrze zaciąga z paliwem to będzie miał na wolnych obrotach "drgania" miałem tak samo w lagunie i w pracy po wymianie filtrów nie do końca filtry były zalane i na wolnych przygasał a i potrafił zgasnać, wyeliminuj lewe powietrze a powinno być dobrze
  
 
U mnie taki objaw był przy zlej jakości paliwie, ale tylko na zimnym silniku. Jak złapał temperaturę to przy schodzeniu z obrotów zszedł poniżej zadanych, zatelepotało budą i szedł spowrotem na zadane obroty. Sprawdzałem kilka razy i ewidentnie to było paliwo z super stacji.