[darek4488] Srebrne MK7 Kombi - Strona 14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nabyłem wczoraj po taniości zaciski z ST170. Poleżą w garażu, może wezmę się za nie w przyszłym roku.

W międzyczasie cały czas było kombinowanie z kolektorem w firmie gdzie robię wydech. Chłopaki za wszelką cenę chcieli uniknąć produkcji kolektora na warsztacie i tak długo szukaliśmy, aż znaleźliśmy tuningowy kolektor wydechowy z przeznaczeniem do Focusa ST170. W przeciwieństwie do seryjnego kolektora z foki nie ma tych zawijasów w stronę chłodnicy dzięki czemu powienien najłatwiej przypasować. Reszta wydechu 2,25 cala.
  
 
a z jaka tarcza chcesz ten zacisk polaczyc ?
  
 
Tarcza od ST170, 300mm.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-09-26 22:53:45 ]
  
 
a nie starczyl by zacisk z mondeo mk3 ?
  
 
Zacisk z MK3 jest niemal identyczny, ale do ST170 jest olbrzymi wybór klocków. Do zacisku z MK3 sportowe klocki produkuje chyba wyłącznie Mintex.
  
 
Auto poszło wreszcie na robotę. Dzisiaj oddałem. Przy okazji obejrzałem mój nowy piękny kolektor z nierdzewki. Teraz czekam na telefon i maila.
  
 
A co mi tam, napiszę sobie do siebie. Jak kiedyś stracę pamięć to sobie tu zajrzę.







[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2015-03-04 10:45:17 ]
  
 
Kolektorek ładny, z czego masz flanszę tj. materiał oraz czym cięte?
No i ile taki dolocik zabiera km ?
  
 
darek4488 ty okrutny przez ciebie się popłakałem
ja też chce taki silniczek
Zajebisty Kiedy jakiś filmik jak to chodzi?
  
 
Wypluło 156KM, 210Nm, a jeździ conajmniej jakby miało ze 160. Problem w tym, że silnik nadal wisi na starej żużytej poduszce, która jest tak luźna, że już zdążyłem raz zerwać o rozpórkę przepustnicę z kolektora dolotowego i wyrwać jedną śrubę na flanszy między kolektorem wydechowym, a rurą wydechową. Od czasu jak to wszystko ponownie skręciłem to na razie toczę się, biegi zmieniam bardzo wolno i z gazem bardzo delikatnie.

Poduszkę na poliuretanie mam już ze dwa miesiące, ale wiadomo jak to jest z montażem gratów. Teraz chcę wymienić poduchę przed Wszystkich Świętych, bo jak co roku zanosi się sporo jeżdżenia.
  
 
Zmeiniaj poduchę i wrzucaj jakiegoś filma ze sprintu do setki
  
 
to że piszesz sam do siebie to nie znaczy że nikt nie czyta. Chyba że chcesz żebym pisał ochy. Jak znajdę jakąś wadę albo pytanie to napiszę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Potrzebuję komentarzy mądrych ludzi jako katalizatora dla dobrych pomysłów
  
 
Cytat:
2014-08-26 12:14:33, darek4488 pisze:
Pompa wspomagania mi nadal od czasu do czasu stuka. W międzyczasie przyszło do mnie coś takiego:



co to za poducha i gdzie to można dostać?
  
 
To oryginał z Escorta zalany poliuretanem trochę twardszym od gumy.
Wpisz w google: "poliuretan olkusz" albo "deuter tuleje"


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-10-22 22:41:28 ]
  
 
Wiem co to to poli z Olkusza tuleje robią bardzo słabe.poduszke wysyłałeś z wyskrobaną z gumy?jaki kosz tego zalania?ja jak na razie jestem z kleju do szyb zadowolony
  
 
185zł rzeczywiście od kleju do szyb jest droższe, ale wyskrobanie gumy jest w cenie Sam bym to zrobił na kleju do szyb, ale byłem bardzo ciekaw tego poliuretanu. Poduchy zalane klejem do szyb wytrzymują nawet w mocnych uturbionych autach, więc chyba nie ma nic lepszego.
  
 
Cytat:
2014-10-21 20:30:20, darek4488 pisze:
Wypluło 156KM, 210Nm



darek4488 - taki wynik dał ci wydech i stożek czy masz jakieś inne mody ?
  
 
wystrojenie na DET3
  
 
Silnik w środku seria, ale z osprzętu to wszystko pozmieniane. A to co seryjne to wszystko nowe, więc też minimalnie mniejsze opory.

Przy okazji swapa auto dostało nowy komplet rozrządu, pompę wody, pompę oleju, pompę wspomagania, chłodnicę, komplet sprzęgła, alternator, rozrusznik, akumulator, klemy, wszystkie uszczelki, pasek klinowy, cewkę zapłonową, łożysko sprężarki klimatyzacji i płyny.

Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:
Kolektor dolotowy seryjny z Mondeo z usuniętym EGRem
Wtryski z Mondeo mk2
Przepustnica 55mm z Mondeo mk2 przerobiona pod linkę Escorta
Aluminiowa rura dolotowa na silikonowych kolankach około 63mm + wciskany czujnik temperatury powietrza z Mondeo
Przepływomierz z 1.8 RKC w poszerzonej obudowie
Cewka Beru
Przewody Magnecor KV-85
Świece Denso
Tuningowy kolektor 4-2-1 z nierdzewki do Focusa ST170 z downpipem przerobionym pod Escorta
Od kolektora do końca przelot 60mm z nierdzewki
ECU zostało z 1.8 RKC
Korekcja po MAF za pomocą DET3
Koło zamachowe z 1.8 RKC
Sprzęgło seryjne 220mm LUK
Olej Ford Formula F 5W30




[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-10-23 13:11:21 ]