[maly10001] MkVI - Project Yeti - Strona 36

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no i teraz poczułeś na własnej skórze co do brak miejsca na wentylatory ja nie mogę na razie tego ogarnąć
  
 
Darku akurat tutaj się z Tobą zgodzę, większość z tych rzeczy już dawno siedzi w autku. Dziele się tylko swoimi spostrzeżeniami podczas prac, myślę że w piątek odbędzie się pierwsze odpalenie
  
 
Moi drodzy parafianie, układ chłodzenia złożony już praktycznie całkowicie został tylko wężyk przelewowy do chłodnicy. Jutro biorę się za wydech i dolot, przy okazji wleję też olej do silnika i skrzyni, zostanie wtedy zalać benzynki i palić dziada
  
 
Co do tej nieotwierającej się do końca przepustnicy z 2.3 to ktoś z p.........d.pl (chyba na tym forum, choć nie mam pewności że mogło to być na innym) miał taki sam problem tj. jeździł tak przez jakiś czas i jak się skapnął to naprawił i pisał że poczuł przyrost mocy heh Chyba nawet napisał jak to poprawił choć nie pamiętam.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-09-24 21:50:10 ]
  
 
Cytat:
2014-09-24 18:58:34, maly10001 pisze:
Moi drodzy parafianie, układ chłodzenia złożony już praktycznie całkowicie został tylko wężyk przelewowy do chłodnicy. Jutro biorę się za wydech i dolot, przy okazji wleję też olej do silnika i skrzyni, zostanie wtedy zalać benzynki i palić dziada


No i git malina. wrzuć pare fotek z odpalenia

ps. nie ładnie tak obrażać kolegów
klik
  
 
Ojjj Pawełku bardzo dobrze wiesz że nie o to mi chodziło Bardziej o tutaj zgromadzonych i Wyznawców Essa.
Maylo problem z przepuchą już rozwiązany, wystarczyło wrzucić graty z przepuchy rs'a . Dobra a tymczasem udaję się w kierunku garażu i wrzucam wydech, dolot i mapa o którym zapomniałem, inaczej mówiąc przygotowuję do odpalenia
  
 
bagnet

[ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2014-09-25 12:12:39 ]
  
 
Dziękuję Mikatt, bardzo się przydało. Panowie i Panie Upadły powstał
Essa pali już od strzała, chodzi pięknie, co do zmiany dźwięku nie zgodzę się, jest po prostu piękny na tym kolektorze, na początku miałem trochę problemy z układem paliwowym, ale wszystko już w normie. Regulator ciśnienia ustawiony, wydech uszczelniony, wszystko pięknie działa, zostały drobne poprawki w wiązce silnikowej ( krótkiej ), dosłownie polutować lepiej w kilku miejscach i ładnie zaizolować gdyż jak narazie straszny rozpiernicz tam jest. Jeżeli chodzi o układ chłodzenia wszystko działa, niestety musiałem wrzucić spowrotem zbiornik wyrównawczy ( chłodnica wychodziła ciut za nisko ), problem tkwił w tym że głowica nie była do końca wypełniona płynem i był ogromny problem z zalaniem tego jak trzeba ( patent Seweryna z łącznikiem z korkiem na przewodzie byłby o niebo lepszy ) druga sprawa że termowłącznik wentylatorów nie chciał się załączyć, teraz już wszystko dobrze z tym, jak się bydlaczki załączyły to myślałem że autko zgaśnie
  
 
trolololo.... kto go widział albo słyszał?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Sege wczoraj wieczorem i Clipper jak gadałem z Nim przez tel.
  
 
No słyszałem i wczoraj i trochę przed wczoraj Dla mnie jedynym mankamentem jest głośniejszy wydech od silnika
  
 
Zajebiście pasuje dokładka do essiego
  
 
Żyje to jeszcze?
  
 
też ostatnio się zastanawiałem co się dzieję z małym i jego projektem.
  
 
Siema, żyje
na tymczas projekt odstawiony na bok, jedna sprawa brak czasu, druga sprawa kupiłem Nissana Silvie S12 1.8 T RWD szpera spiek itp Bawię się przy niej, a essa skończę jak nysa będzie zrobiona dużo mi nie zostało