Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mariusz_P LOB SYMPATYK Limo Long Vehicle Gdynia Kosakowo | 2012-05-11 09:01:03 Witam serdecznie,ostatni czasy dostałem w spadku Opla Monterey'a 3.2 Benzyna ![]() ![]() ![]() |
![]() Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2012-05-11 12:22:42 żadnych różnic...pewnie połowa z nas ma zaslepiony EGR blachą a sam EGR wisi na kablu tylko po to by nie wywaló błędu |
![]() ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-05-11 13:07:25
To zupełnie inna konstrukcja. Silnik isuzu. ![]() |
![]() Mr_Brayan LOB MEMBER MV6+LPG/CBR900RR Płozy/Szczytno | 2012-05-11 14:03:26
A jakie ma to znaczenie dla zaślepienia EGR-a? Nie ma co stawiać trzeba sprawdzać bo przyczyną moze być dużo rzeczy, od czujnika temp. zaczynając na głowicy kończąc. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-05-11 17:34:00
pyta na forum omegi, to na wszelki wypadek piszę ![]() mnóstwo osób myśli, że we frocie i montereyu są silniki z omy. Kiedyś sam tak myślałem, aż przypadkiem zobaczyłem pod maską jakiejś "terenówki", że cos tu nie gra ![]() |
![]() SENATOR LOB MEMBER SENATOR B GDANSK | 2012-05-11 20:43:53 czujnik temp dla ECU |
![]() Mariusz_P LOB SYMPATYK Limo Long Vehicle Gdynia Kosakowo | 2012-05-12 07:42:18 Biorąc Montka,wiedziałem że silniki są różnymi konstrukcjami, gdyby tak nie było,to już Oma A byłaby napędzana V-ką ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Mariusz_P dnia 2012-05-12 08:08:26 ] |
![]() Mariusz_P LOB SYMPATYK Limo Long Vehicle Gdynia Kosakowo | 2012-05-17 17:03:09 Problem rozwiązany,zapchane miał wężyki podciśnienia,troche zabawy z drutem i juz jest lepiej,ktoś chyba kiedyś musiał go zasilać poprzez BLOS. |