Felype, Łada 2106 - LADACO - Strona 15

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
neunundneunzig tausend neun hundert neunundneunzig obruciłeś ?
  
 
Cytat:
2016-04-28 17:00:48, morphio pisze:
neunundneunzig tausend neun hundert neunundneunzig obruciłeś ?


Ano obróciłem, teraz kolejna stówka się nawija.
  
 
Nocna walka z piastą i hamulcami. Jedna strona już gotowa. Drugiej nie dam dzisiaj rady bo pobudziłem dzieciaki jak nabijałem dekielki i mnie żona zgarnęła:/



Nie, nie zapomniałem o zacisku

  
 
Nowe kółka:





  
 
Fajnie siadły. Chyba lepiej niż u mnie
  
 
dobrze to wygląda
  
 
A ja jak zwykle powiem prawdę. Nie mam przekonania do tych felg. Są fajne, ale... Czegoś mi brakuje. Może przyzwyczaiłem się do twojej stali i ona mi się wydaje fajniejsza?! A może to jest tak samo jak u mnie? Założyłem felgi na 🐐 i wyglądało to nie do końca fajnie. Ale dałem auto w dół i było to, co bym chciał, bo powiedziałem: wow. I uważam, że jak montujemy felgi i nie ma tego "wow", to felgi nie trafione.
  
 
Niewykluczone, że trochę pójdzie w dół.
Ja jestem zadowolony, przynajmniej teraz nie muszę uważać na każdej nierówności, tak jak przy szerokiej stali.
  
 
W pierwszym setupie miałem cięte sprężyny i oryginalne amorki, miałem to samo. Tarło na każdej dziurze. Wymieniłem na sprężyny sportowe -50 mm i amorki sportowe -50 mm i zapomniałem o tym problemie. Innego setupa już nie wyobrażam.
  
 
U mnie to była kwestia zbyt szerokich kół. Sprężyny mam phobos, bodajże -25 i do tego gazowe kayaby.

[ wiadomość edytowana przez: felype dnia 2016-05-29 18:16:20 ]
  
 
Ładnie, ładnie sorry że być może Cię uprzedzam ale miło się ogląda znajomy forumowy samochód w prasie




[ wiadomość edytowana przez: matesz123 dnia 2016-07-06 01:20:17 ]
  
 
Sam jestem zdziwiony bo artykuł miał mieć inny motyw przewodni.
Nie dostałem żadnego cynku, że już się ukazał tak więc dowiedziałem się od Ciebie
Tutaj jeszcze kilka fotek z sesji do tygodnika Motor:



















  
 
Witam. Bardzo swietna ladzianka a te felgi z szachownica to szeroka stal?
  
 
Gdyby ktoś chciał przeczytać:



  
 
Po chuj ja to czytałem? Tylko się wkurwiłem. Po co zmyślać i pisać skrzywioną prawdę? Ręce opadają i płakać się chce.
  
 
Cytat:
2016-07-11 15:22:18, SzokoLada pisze:
Po chuj ja to czytałem? Tylko się wkurwiłem. Po co zmyślać i pisać skrzywioną prawdę? Ręce opadają i płakać się chce.



Nie denerwuj się Szokolad, jak Cię to gryzie to możesz napisać do redaktora i wyjaśnić mu wszystkie niuanse Ja tylko udostępniłem auto do zdjęć, nie miałem żadnego wpływu na treść artykułu i nikt go ze mną nie konsultował.
  
 
To jest wojna z wiatrakami. Nic to nie da. Przerabiane nie raz.
  
 
A czym Wy się przejmujecie, przecież dla 90% społeczeństwa Lada to i tak złom niewarty uwagi

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Cytat:
2016-07-11 14:31:02, felype pisze:
Gdyby ktoś chciał przeczytać:

I taki tekst stworzył nie kto inny jak sam Tymon ? Nie no, krucjaaataaa !!!

A tak już całkiem serio to całkowicie zgadzam się z Wadimem. Po raz kolejny utwierdziłem się w przekonaniu, że chłopakom z polskiej branży motoryzacyjnej o niebo lepiej idzie opisywanie zachodnich klasyków niż wschodnich, było nie było, bliższych nam, Polakom z racji obecności po wschodniejczęści żelaznej kurtyny. Wielką niesprawiedliwością dla panów z Togliatti jest ogólna teza głosząca , że Łada to tak naprawdę zachodni projekt. Ujdzie to jeszcze przy pierwszej generacji VAZ-a gdzie nawet wizualnie, nie widząc znaczka można się pomylić ale przy takiej 2103, 2106 i kolejnych ??? To już chyba zwykła nieznajomość tematu lub po prostu minimalne jego liźnięcie. Co do korozji (ostatnie zdanie artykułu). Owszem, błotniki przednie lubią korodować. Ale mając już piątą Ładę mogę z ręką na sercu wskazać prznajmniej dwa, trzy bardziej korodujące elementy w budzie naszej ulubionej marki. Cieszę się, że znowu nie musiałem czytać kolejnego lania wody czytaj opisów legendarnej sauny w Ładzie bo chyba sam wysmarowałbym coś do Motoru. Jest jeszcze parę smaczków np. ten o braku zmęczenia po długiej trasie (chyba zabiorę Tymona na Węgry ) ale nie chcę pisać elaboratu.

Podsumowując, mam wrażenie, że pisze się te artykuły o Ładzie na zasadzie "bo trzeba coś napisać do zdjęć". Nieważne co ale czytelnik łyknie. Żeby nie było - nie robię z Łady cuda techniki, trochę się nią najeździłem, znam sporą część jej bolączek ale od osób piszących tekstu w branży motoryzacyjnej powinno się chyba wymagać trochę więcej niż od przeciętnego zjadacza chleba.

Pomijając treść merytoryczną artykułu (ocenę pozostawiam każdemu z was) brawa dla ciebie Filip za obecność Łajdaczki w Motorze.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3