[MK V] Swap z 1.4 na 1.8 trzęsie samochodem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Przygoda rozpoczęła się od kupna czarego escorta 1.4 po miesiącu jazdy zaczeły się modyfikacje.Remont zawieszenia w efekcie czego escort został że tak powiem uglebiony. następnie silnik. wiec udało się kupiłem białego escorta xr3i 1.8 16v RQB oraz skrzynią mtx75,przerdzewiałego przeokrutnie i przyjechalem nim 100km do kielc bez wiekszych problemów pomijając utrate hamulców. Po swapie czarny zaczął świrować przydodawaniu gazu mam odczucie jakby samochód miał krzywe felgi. a ruszając powoli coś bardzo głośno stuka w okolicy lewego koła ( kierowcy) a następnie przeradza sie przy wiekszych prędkościach w trzepanie samochodem co odczuwam też na kierownicy i problem ustaje jak zdejme noge z gazu . Dzis wymieniłem przeguby zewnetrze lecz i to nic nie dało. Poduszki silnika nie są pewne bo było coś z nimi modzone. Czy ma ktos jakiś pomysł co może być przyczyną ?? już prawie tydzień walcze z tą usterką i nic nie moge wynaleźć

[ wiadomość edytowana przez: AlexMk5 dnia 2012-07-18 22:15:26 ]
  
 
Drżenie podczas przyspieszania to raczej objaw zużytych przegubów wewnętrznych, ew. krzywych półosi. Ja bym zaczął od tego, a potem jeszcze te poduchy silnika.
  
 
poduszka silnika luzna - z doswiadczenia wiem ,ze mechanicy zapominaja o takim szczegole
  
 
no dobra a teraz druga sprawa nie moge nigdzie zalezc przegubów wewnetrznych pasujacych do mojej skrzyni. Poprzedni wlasciciel białego twierdzi ze mial skrzynie od rs2000 a ja sam niewiem jakich przegubów szukac.

Dodam iż silnik sam zmieniałem z kolegą i powinny być dokręcone. Może powinienem jakoś ustawic silnik na łapach ?

[ wiadomość edytowana przez: AlexMk5 dnia 2012-07-18 22:32:06 ]
  
 
Wlasnie od RS lub XR3 a nawet diesla -ale turbo diesla
  
 
w Kielcach miłem problem zeby dostać osłony przegubów do rs'a bo w kazdej hurtowni motoryzacyjnej flansze sa tylko i wyłącznie okrągłe a nie takie dziwaczne że tak powiem
  
 
Cytat:
2012-07-18 22:36:29, AlexMk5 pisze:
w Kielcach miłem problem zeby dostać osłony przegubów do rs'a bo w kazdej hurtowni motoryzacyjnej flansze sa tylko i wyłącznie okrągłe a nie takie dziwaczne że tak powiem


Bo oni w katalogach maja czesto gesto bzdury pod RS'em wypisane - w tym wypadku kupuj do turbo diesla
  
 
ok przejade jutro do hurtowni i sprawdze. Teraz poduszki. jak powinny te cztery poduszki wyglądać bo możliwe ze one też są pomieszane jakoś
  
 
Dokładnie w TD masz to samo.
  
 
wiec tak w sklepie forda usłyszałem cene 900 zł za flansze i 240 zl za kamien. Wiec poszukałem w internecie rs2000 i znalazłem takowego na części. Wymieniłem półosie i samochód smiga jak marzenie poprostu poezja a półoski kosztowały mnie 130 zł wiec całkiem dobra cena.Dzięki za pomoc w usunięciu problemu teraz kolej na spawanie i malowanie mojego malenstwa.
  
 
A powiedz jedno - rozebrales swoje polosie przed wymiana?? Moze poprostu wypadla Ci jedna bieznia??
  
 
osłona przegubu wewn. można założyć z VW T4(zewn.) po zostawieniu kawałka gumy z tymi trzema brzuchami i nałożeniu na nią osłony z t4 sprawuje się super i kosztuje 25zł.
Problem z drganiami nie musiał być w półosi a raczej w kielichu przegubu wewn.
Miałem tak samo i też seba mi podpowiedział że trzeba zmienić, winą jest zmienione zawieszenie na sportowe.
130zł to nie dużo.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
hmm powiem tak. Przy rozebraniu nic mi nie wypadło to jest pewne jedyne co to jedna flansza była przytarta ale też jak się okazało półośki które kupiłem miały obydwie wyważenia a te które miałem wcześniej tylko na długiej wiec to też mogło być przyczyną. a jesli chodzi o osłony tooo ja kupowałem febiego numer 07676 chyba tylko ze przepłaciłem bo kupowałem w autoryzowanym sklepie forda płaciłem 50 zł.