[bubs0n] MK7 "osiołek" - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-08-14 22:29:00, bobson37 pisze:
Planujesz coś grzebać w silniku? RKC lubi mody Masz EECIV czy V? Albo inaczej - masz EGR?



Nie wiem co mam, albo inaczej - podczas poszukiwań EGR'a nie znalazłem. W którym miejscu powinien się znajdować ?

Cytat:
2012-08-14 07:27:14, tevenet pisze:
A jak nie to jakiś filtr pętli masy - są dostępne na Allegro i w niektórych sklepach z CA.


Ten filtr, to na chinche ma być?


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-15 01:51:09 ]
  
 
Z tego co wiem, to EGR przy RKC szedł po lewej stronie nad rozrządem - jeśli go nie masz to masz na 99,9% EECIV.
Co do modów - nie odpowiedziałeś czy coś planujesz?
  
 
W sumie to jeszcze wałki z MDO mam tylko planie.
  
 
Ja niedługo zmienię same wałki w RKC to wrzucę wykresy z hamowni przed i po.
  
 
Zuch chłopczyk
  
 
Napotkałem nowe problemy. Mianowicie, escort nie chce przyjmować gazu. Wygląda tak jakby butla była pełna. Da się coś zrobić w "domowych" warunkach, czy jechać do znachora ?
  
 
Przywal butli najlepiej jakimś kołkiem drewnianym i puści
  
 
Podłączyłem filtr, fakt świst ustąpił i w ogóle, ale za to jakość jakby spadła, bass praktycznie umilkł. Pomysły ?



[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-20 22:16:43 ]
  
 
Który kabel wziąć?
- kicx
- hollywood
- stinger
- sinuslive
- phonocar


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-20 23:58:11 ]
  
 
wg mnie nie ma co się za bardzo spuszczać nad tym, bierz sinusy. grunt to dobre ich poprowadzenie - z dala od innych kabli szczególnie pradowych
  
 
Polecam tzw. lekturę obowiązkową
Polski Car Audio FAQ
  
 
Cytat:
2012-08-27 00:51:49, darek4488 pisze:
Polecam tzw. lekturę obowiązkową Polski Car Audio FAQ


Dzięki Darku!
Alternator ogarnięty, jednak wciąż jest problem z ładowanie - kabel idący od alt. do aku. mógł gdzieś się przetrzeć?
Poza tym podpinałem wzmacniacz pod osobny akumulator i pisk wciąż był słyszalny. Pozostaje wymiana kabli sygnałowych ?


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-27 15:21:55 ]
  
 
a jak idą kable sygnałowe? lewy/prawy próg czy może środek? ten dodatkowy aku to gdzie jest, jak idą od niego kable do wzmacniacza. którędy idą kable głośnikowe?
  
 
Cytat:
2012-08-27 23:46:09, S3ci0r pisze:
a jak idą kable sygnałowe? lewy/prawy próg czy może środek? ten dodatkowy aku to gdzie jest, jak idą od niego kable do wzmacniacza. którędy idą kable głośnikowe?


Masa i zasilanie idą lewym progiem do fotela kierowcy, sygnałowe idą prawym do końca i dopiero od tyłu do fotela kierowcy. Drugi aku na dywaniku postawiłem i podłączyłem na osobne przewody ("+" i "-" z aku) - sygnałowy bez zmian. Lewy głośnikowy idzie l. progiem, prawy leci przez podłogę "na skróty".


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-28 01:59:35 ]
  
 
Uporałem się ze świstami. Za to wciąż nie wiem, który kabel sygnałowy wybrać:
Stinger
AIV
Phonocar
Hifonics
Sinuslive

Poza tym pytanie za 100pkt, na 90% mam pęknięty kolektor ssący, wymienić na cały, czy uszczelnić obecny?



[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-09-13 12:56:06 ]
  
 
Cytat:
2012-09-13 04:27:16, bubs0n pisze:
Poza tym pytanie za 100pkt, na 90% mam pęknięty kolektor ssący, wymienić na cały, czy uszczelnić obecny?



Metalowy czy założony plastik?
  
 
Cytat:
2012-09-13 09:05:13, SEGE pisze:
Metalowy czy założony plastik?


Plastikowy
  
 
Cytat:
2012-09-13 12:43:07, bubs0n pisze:
Plastikowy



To bym chyba skusił się na nowy bo klejenie raczej nie będzie miało sensu na dłuższa metę.
  
 
ja mam plastik od mondka jakbyś chciał

http://allegro.pl/kolektor-ssacy-ford-escort-tunning-i2618130512.html
  
 
Cytat:
2012-09-13 13:10:22, --KULEK-- pisze:
ja mam plastik od mondka jakbyś chciał http://allegro.pl/kolektor-ssacy-ford-escort-tunning-i2618130512.html


Chyba się skuszę ze względu na tuning