[bubs0n] MK7 "osiołek" - Strona 18

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Te nakrętki to się kupuje głównie jak otwory w feldze są małe. Niby brytyjska produkcja, stal 1008 i kute na zimno. Z tym, że jak mieszczą się zwykłe to bym brał zwykłe. No chyba, że potrzeba coś stylowego do felg za 2k lub więcej.
  
 
Nie, do ori fordowskich, to wiem, że pływające potrzebne i takie zakupie.
Mam też na oku inne felgi, które nie mają dekielków maskujących i pomyślałem o długich kolorowych nakrętkach.
  
 
LPG zaniemogło. Zielona kontrolka się zapala i samochód umiera. Na jałowym biegu od razu gaśnie, nie reaguje na ruchy pedałem gazu.
Jakieś pomysły?
  
 
nie dochodzi gaz do reduktora ? elektrozawor zablokowany ? brak zasilania elektrozaworu ?
  
 
Okazało się że jeden z bezpieczników się spalił. Już się cieszyłem, zrobiłem kilkadziesiąt km i znowu się przepalił. Gdzieś spięcie się robi


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2014-07-10 18:57:38 ]
  
 
Weź grubszy bezpiecznik to wtedy przepali Ci się tam gdzie masz to spięcie i jak będzie dym to znajdziesz
  
 
Bezpiecznik poszedł w sumie 2 razy. 15A i 10A.
Na podróż nad nasze piękne morze spakowałem osiem 15A bezpieczników, jak się okazało zużyłem 1.
W międzyczasie dotarły RS7. Musze je tylko wymyć i czekać na nowe nakręteczki.

Ronale z ogumieniem 500,- +kw


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2014-07-14 01:48:48 ]
  
 
Dawno mnie nie było, ogólnie Osiołek marnieje w oczach, ale dzielnie pokonuje kolejne kilometry. W minione upalne lato nawet dojechał do stolicy i wrócił bez zająknięcia. Palące się bezpieczniki, to była wina przetartego przewodu. Niestety, chuligaństwo i ogólna cebula na drogach odbija piętno na Escorcie w wyniku czego połamane zostały dwa zderzaki gdzieś na parkingach. Poza tym poszła uszczelka pod głowicą i termostat. Tak w skrócie zakończył się sezon 2015

Poza tym hamulce z MDO v6 pięknie siadły w RS7


A z tyłu przygotowuję się na wiosnę zakładać tarcze z Foki.


Poza tymi niedogodnościami mam problem z tylnym światłem przeciwmgłowym. Przycisk się podświetla, ale dioda się nie zapala, żarówka również. Na fioletowo-pomarańczowym kabelku jest 12V, czarny to masa, a w pozostałe mają po kilka dziesiątych (0,xx V) volta.


Mam już od ZSMarti skrzynkę na podmiankę, ale jak ktoś ma jakiś pomysł, to chętnie wysłucham.


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2016-02-04 13:09:08 ]
  
 
Okazało się, że zarówno skrzynka klękła jak i przewód myszy przegryzły. Teraz chociaż wiem, co muszę zrobić.

Przegląd wykazał 2 zużyte łączniki stabilizatora i 1 tuleje wahacza.
Łączniki chyba wytrzymały 2 lata - Febi
Tuleja, nie pamiętam już którą wymieniałem, ale jeżeli padła ta sama, to 6-8 miesiecy - Meyle.
  
 
Mechanik wymienił tuleję, a ja zabrałem się za wymianę łączników stab. Febi przy Meyle wygląda jak młodszy brat.



Wymieniłem też amortyzatory z tyłu. Jak się okazuje według katalogów i namacalnych dowodów springi od KYB są za krótkie do MK7 htb (ten niżej).


Na koniec wymieniłem też filtr paliwa. Śruba się ukręciła, więc nie obyło się bez "trytki"
  
 
Siema
Podpowie ktoś, czy łożysko SFK VKBA1333 będzie pasować do mk7 z ABSx4?