[snuffy] MK7 Młody - dupowozik i na słońce i na mrozik. - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
oba autka prezentują się kozacko! gratulacje!
  
 
bardzo rzadka dokladka wiem bo mam;D kozackie maszynki a progi zendera będą?
  
 
Cytat:
2014-07-01 14:51:14, spinacz25 pisze:
bardzo rzadka dokladka wiem bo mam;D kozackie maszynki a progi zendera będą?



Nie podobają mi się te progi,
dla mnie wyglądają jak zrobione z kanalizacyjnej rury PVC
Zostają te RS.
  
 
MK2 miazga jaki tam jest motor?1.6?
  
 
Sentyment do kombi mam i podoba się. Ale jak byś miał możliwość to bym zmienił koło i troszkę pokombinował jeszcze z wysokością. Co do mk2 to Ogień!!! Marzenie takiego klasyka mieć w garażu i wielkie Bóg zapłać za robotę przy nim Jak możesz to daj jakieś foto wnętrza tego old timera.


[ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2014-07-02 14:29:11 ]
  
 
Cytat:
2014-07-02 12:32:40, lukirs pisze:
MK2 miazga jaki tam jest motor?1.6?



2.0 OHC

K L I K
  
 
Mniam
  
 
Dolot, D&W oraz K&N

  
 
Szukam tego auta na wheel-whores.com i znaleźć nie mogę... :/
  
 
A stożka nie odgradzasz? Możesz już wywnioskować czy przez ciepłe powietrze z silnika nie masz żadnych zakłóceń, dziur w wkręcaniu się silnika na obroty itp. ?
  
 
Dziur jakoś nie stwierdziłem, na pewno odetkało go gdyż musiałem zwiększyć dawkę gazu.
Na poprzednich ustawieniach (oryginalna pucha i filtrem) auto się dusiło nie chciało jechać.
Szybciej się wkręca i dużo fajniej brzmi.
Mam wydech końcowy dedykowany Wolf'a i teraz dużo wyraźniej go słychać.

Myślałem o odgrodzeniu go od reszty komory, ale to trzeba dysponować chwilą wolnego czasu, a u mnie go po prostu nie ma, póki co.
  
 
A jaki masz mikser? Tzn. wersje montowaną w dolot czy taki mikser zakładany między przepustnice a dolot?
  
 
Ja mam tak samo filtr, jak się otworzy termostat jest masakra z silnika ucieka ze 20 źróbków
  
 
Cytat:
2014-10-27 16:07:53, rider49 pisze:
A jaki masz mikser? Tzn. wersje montowaną w dolot czy taki mikser zakładany między przepustnice a dolot?



Mam najzwyklejszą istalację z kuchenką w dolocie przed przepustnicą

Cytat:
2014-10-27 20:29:20, jarcyk pisze:
Ja mam tak samo filtr, jak się otworzy termostat jest masakra z silnika ucieka ze 20 źróbków



To nie jst przypadkowy filtr z TESCO za 30z ł.
Zestaw ten (dolot i filtr) jest dedykowany do ZETEC, znaczy jego pojemność i przepływy zostały odpowiednio dobrane.
Zimne powietrze i tak jest kierowane na filtr prze oryginalnie stworzone do tego otwory w przednim pasie.
Nie zauważyłem spadku mocy na rozgrzanym silniku...
  
 
Że zwężką LPG to i tak dużo mocy straciłeś
  
 
raczej nie tesco

klik

Cytat:
Zimne powietrze i tak jest kierowane na filtr prze oryginalnie stworzone do tego otwory w przednim pasie.


Ciekawe którędy, jak włącza się wentylator to powietrze o temp pewnie powyżej 50 stopni zasysa silnik nie ma takiej opcji żeby w takim przypadku moc nie spadła a jak nie czujesz to albo nie czujesz auta albo coś jest nie tak
  
 
Masz otwory za grillem jeden jest oryginalnie podłączony odpowiednią rurą pod puchę filtra.

Dodatkowo 20km raczej nie ucieka, jeżeliby tak było każdy producent montowałby filtry poza komorą silnikową...
Spadek jest zapewne kilku ew koni i wątpię żeby ktokolwiek potrafił to "wyczuć".
Jeżeli rozgrzane auto Ci tak słabło to raczej wina samego silnika, zapewne tracił kompresje i tyle.


[ wiadomość edytowana przez: snuffy dnia 2014-10-29 14:06:33 ]
  
 
Czuć bardzo mocno różnice jak dolot jest rozgrzany, a nie doprowadzając do niego chlodniejszego niż w komorze powietrza na pewno jeszcze zwiększasz temperaturę. Ale może Ty nie czujesz różnicy za sprawą i tak już zdlawionego silnika za sprawą mikser
  
 
Dobra koledzy ze spokojem Nie chciałem wywołać żadnej kłótni. Pytałem tylko z ciekawości bo u siebie w essim chciałbym założyć stożek w komorze oddzielonej, ale na jakiś czas może wrzucę tak jak kolega ma na zdjęciu...

Co do odczuć różnie to chyba bywa bo ja z kolei w megance mam pod oryginalny dolot jakiś chiński stożek i auto jak i zimne jak i ciepłe idzie tak samo a w porównaniu do 3 meganek znajomych co mają z tym samym silnikiem to żaden się nie wkręca na obroty tak jak mój
  
 
dokładnie masz taka zwężkę jak skuter gaźnik
z tymi 20 KM to przesadziłem ale ja czuje jak jest zimna, nie nagrzana komora a jak zrobię z 50km Silnik po kapitałce szlify... nowe pierścienie pełna regeneracja głowicy więc nie ma co czepiać się silnika . Jak by temperatura powietrza zasysanego nie miała znaczenie to po co wszyscy w turbo motorach montują ICki, a wolnno sakach robią nadmuchy zimnego powietrza ? poczytaj trochę

klik