[Sebatox] Pierwsze autko ucznia-MKVII 1.6 16v Hatchback 98. - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzięki wam za pozytywne komentarze
Teraz będę jeśli chodzi o środek pod maską to chyba zabiorę się za niedługo za puchę filtra i odnowienie plastiku + metalu przy mechanizmie otwarcia maski.

Jakoś uporać się z zaciskami i je pomalować bo mi zostało trochu farby z pokrywy ^^ akurat na 2 zaciski może.

Z rzeczy takich ważniejszych to essiego trzeba zakonserwować przed

zimą by nie zgnił
Zrobić progi bo też gniją + nieszczęsne drzwi po wypadku co są


No i chyba teraz najważniejsze to regulacja gazu + wymiana filtrów bo chyba przez to pali 16-17l. Chociaż nie wiem bo ostatnio patrze pod maskę a tam Sonda mi się odpięła tzn. wtyczka i mi się tak ciągle odpinała sama jak jeździłem to ją tam przykleiłem by się dobrze trzymała wtyczka wtyczki może to coś da
Jak zawsze wszystko co robię z essim będzie napisane
Pozdrawiam !
  
 
pokrywa rewelacja, serio . Podoba mi się. Jestem na tak .
  
 
zacnie
  
 
Wygląda kozacko
  
 
Dzięki wielkie !
Teraz choruje na BLOSA
Tylko uzbierać te 380 złoty i może jakoś samemu się go uda zamontować. Po prostu chciałbym w przyszłości sobie zamontować filtr stożkowy jak się uda ten gaz doprowadzić do ładu i zminimalizować możliwość strzału.
Czy lepiej np. kupić skądś używanego BLOSA może by się udało jakoś taniej go skombinować

Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za opinie
  
 
Jeśli masz mikser to polecam Blosa, na pewno będzie latał lepiej. Możesz spróbować używkę, tam w sumie nie ma się co zepsuć. Jakbyś miał problem z montażem to dawaj znać.

Pokrywa bardzo ładnie wyszła, daj znać kiedy mam Ci następną podrzucić
  
 
Wygląda bajecznie ( już mam pomysł na swoją hehe )
  
 
Ladnie ladnie
  
 
Wymiana na BLOSA - Complete
Dzięki wielkie koledze Tevenetowi za Dolocik z blosem
Muszę tylko wykombinować poprawne miejsce na ten stożek dopóki coś nie wykombinuje to będzie siedział tak jak teraz.
Osiągi? Dziewczyna po przejechaniu się ze mną spytała czy zmieniłem silnik Ładnie ciągnie przez cały zakres obrotów bez spadku mocy przy 4-6k
Pokrywa wlatuje dopiero jak wszystko ogarnę w miarę bo nie chce jej za bardzo uświnić przy tym chyba, że wcześniej mi się coś przywidzi
Do tego wszystkiego doszła przepływka od mdo 2.0

Do wymiany kolanko przy przepustnicy i za blosem (w tym będę musiał zrobić miejsce na czujnik powietrza ) + usztywnienie jakoś stożka.
Nie dziwie się widząc mixer który wcześniej miałem wraz z klapką Biedny silniczek jak on w ogóle oddychał



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Pozdrawiam !!!



[ wiadomość edytowana przez: Sebatox dnia 2013-08-22 18:59:58 ]
  
 
Daj jeszcze przepust od mdo 2.0
  
 
będę miał do sprzedania przepust z 2.0 silvera, jak tylko założę ten od blacka, jak jesteś zainteresowany to pw
  
 
Dałbym sobie ręce uciąc że miałem ten dolot z tym stożkiem w rękach niedawno
  
 
No i jak, jakies zmiany w jezdzie sa?
  
 
Zmiany w jeździe są według mnie odczuwalne, na pewno lepiej reaguje na gaz i brakuje mu chwilowego dławienia na wyższych obrotach tak przy 5 tyś. Wcześniej czułem jakby po prostu niedomagał na nich a teraz ładnie się w nich rusza jak na 1,6 ^^.
Dzisiaj dodam jeszcze zdjęcia z montażu głośników.

Panowie i Panie jak myślicie co najlepiej zrobić by odizolować stożek od ciepłego powietrza? Jakąś przegródkę i jak tak to z czego ?
Stożek po dłuższej jeździe jest trochę ciepły i podgrzewa się wydaje mi że, z okolic chłodnicy.
Jak by oczywiście nie było jest kolejny kłopot. Autko po odpaleniu na zimnym świruje na benzynie jak jest zimniej to potrafi gwałtowniej zgasnąć od razu po odpaleniu, problem znika jak autko nałapie choćby troszku temperatury. I wróciły niechciane zawieszające się obroty ^^
Cóż będę z tym walczył
Pozdrawiam!
Sebastian
  
 
najlepiej zrobić jakich customowy chwytak z doprowadzeniem zimnego powietrza do zabudowy, a stożek umiejscowić za lampą i odgrodzić to plexi (byle nie metalem bo przewodzi ciepło), dodatkowo możesz owinąć cały dolot bandażem termoizolacyjnym przynajmniej ja tak to widzę i będę coś takiego starał się zrobić
  
 
Witam !
Zamieszczam zdjęcia

Nowe Głośniczki przód


Uploaded with ImageShack.us

Tevenet zamordujesz mnie za to ale musiałem na czerwono
Pomysł ze znaczkiem zrodził się jak go na chwile położyłem na rurce według mnie wygląda super



Uploaded with ImageShack.us

Chwilowe miejsce dla stożka aż go dobrze nie ustawię.
Wskoczył także Nowy (używany) reduktor od kolegi Teveneta
Gdyż poprzedni był w stanie gorzej niż złym

Olej został wymieniony z 5W50 na 10W40
Pozdrawiam !
  
 
najważniejsze, że Ci się podoba
Będziesz wygłuszał drzwi ??
  
 
Drzwi chciałbym wygłuszyć przy jakiejś następnej okazji bo słyszałem, że podobno bardzo poprawia to brzmienie w środku autka
Jak widać na lewym nadkolu obok kielichów zebrała się rdza i oczywiście z nią także trzeba się uporać
Lista rzeczy jakie mam zamiar zrobić w jakiejś niedalekiej przyszłości to:
-Hamulec ręczny (Obecnie nie działający )
- Konserwacja podwozia
- Progi
- Malowanie lewych drzwi (mocno uszkodzone po wypadku)
- Wymiana tylnich opon bo jednak trochu trą
- Osłonki przegubów i wyczyszczenie zacisków + pomalowanie
Mam nadzieję, że wszystko oprócz konserwacji i malowania uda mi się zrobić samemu

[ wiadomość edytowana przez: Sebatox dnia 2013-09-19 23:01:19 ]
  
 
Mały update

W końcu udało się wziąć za ręczny. Wymienione szczęki, tłoczki, linka/i i inne pierdółki praktycznie wszystko oprócz bębnów.
Bębny będą wymieniane jak najszybciej gdyż, są w agonalnym stanie o czym świadczy mój ostatni przypadek.
Po zrobieniu tyłu po paru dniach słychać było stukanie w tylnym kole a następnie zapaliła się kontrolka ABS i koło wydawało przeróżne odgłosy. Okazało, się że kawałek bębna się urwał i rozwalił w środku zabezpieczenie od szczęk powodując jej osuniecie, na szczęście nic się poważnego nie stało.










  
 
Wow, takiej padaki jeszcze nie widziałem w jeżdżącym aucie.
Dobrze, że się za to bierzesz.