Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

[Marcin91] Srebrna strzała -->> TurboKlekot :D - Strona 5

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 4 5
 Autor 
 2013-03-27 13:52:48

2013-12-06 18:27
  
 
 2013-03-27 16:01:24

Bierz olejowe jeśli chcesz mieć +/- więcej komfortu albo gazowe (gazowo-olejowe) jeśli chcesz mieć trochę sztywniej
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-03-27 17:47:27

olejowe czyli większy komfort? Bo o to mi chodzi właśnie, a jak z żywotnością jednych i drugich?
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-03-27 17:54:06

Ciężko mi się wypowiedzieć bo niedawno rok minął jak je mam i śmigam na nich po bardzo dziurawych drogach i są jak najbardziej ok nie hałasują nic nie cieknie ogólnie ok, w temacie gazowych się nie wypowiadam bo nie miałem z tym styczności
2013-12-06 18:27
  
 
 2013-03-27 18:04:29

Tomek masz takie jak podałem w linku? I w komplecie miałeś cały zestaw mocowań z gumami, tulejami?
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-03-27 18:30:20

Troche inny z racji że mam mk6 i u mnie jest mocowanie ucho_ucho a w twoim pewnie jest ucho_śruba, w pudełku był amor tylko, osłony i odboje musiąłem dokupić niestety. szukałem tego co ja mam na allegro ale nie widzę nigdzie
2013-12-06 18:27
  
 
 2013-03-27 20:04:32

tak u mnie jest ucho śruba, a te dodatkowe tuleje co trzeba dokupić to też KYB?
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-03-27 20:14:38

W sumie nie wiem jak to będzie w escorcie ale ja odkąd mam focusa latam na gazowych i jestem zadowolony
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-08-08 21:06:34

Witam po dość długiej przerwie, mały update tematu Dzisiaj postanowiłem założyć sobie elektryczne otwieranie klapy bagażnika Wszystko wykonane pomyślnie, obyło się bez ofiar Siłownik w klapie pasował idealnie, miał swoje otworki montażowe, a zamek był również przystosowany do siłownika z tyłu sprawa wyglądała prosto. Więcej problemów sprawiła elektryka ponieważ musiałem ciągnąć kabel przez auto, który to podpiąłem bezpośrednio do przycisku i dalej do plusa z zapalniczki. Mam pytanko czy w taki sposób bez przekaźnika nic się nie stanie przyciskowi? Natężenie prądu wynosi 3,5A więc chyba nie takie strasznie duże, aha i czy wystarczy orginalny bezpiecznik od zapalniczki czy musiałbym podłączyć jeszcze jakiś dodatkowy?

teraz mam klapę otwieraną na trzy sposoby xD
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-08-09 07:58:39

Przyciski el. szyb bardziej "cierpią" i jakoś żyją, więc ja bym się nie przejmował tym małym chwilowym pradem
2021-01-05 13:29
  
 
 2013-08-09 11:29:59

Z czasem przez iskrzenie na stykach mogą zaśniedzieć/zabrudzić się.
3.5A to dużo w brew pozorom. Lepiej mieć przekaźnik niż martwić się za przycisk się zaspawa i będzie cały czas targać siłownik.

Podłącz też przycisk tak jak jest w ori instalacji. Bo tak to taka partyzantka
2020-09-26 20:22
  
 
 2013-08-19 18:30:26

Cytat:
2013-08-09 11:29:59, Kakiel pisze:
Z czasem przez iskrzenie na stykach mogą zaśniedzieć/zabrudzić się. 3.5A to dużo w brew pozorom. Lepiej mieć przekaźnik niż martwić się za przycisk się zaspawa i będzie cały czas targać siłownik. Podłącz też przycisk tak jak jest w ori instalacji. Bo tak to taka partyzantka


Kakiel a w ori instalacji jak idzie ta wiązka? Przez skrzynke bezpieczników?
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-08-19 19:54:03

Marcin, a tez masz tak ze jak otworzysz klape kluczykiem albo ciegnem to klapa sie nie zamknie ? Ja tak mam i zeby zamknac i tak musze nacisnac przycisk zeby silownik trobil swoj ruch posuwisto zwrotny w moim temacie (Myszata MKVII) jest schemat jak w prosty sposob podlaczyc silownik zeby dzialal tylko przy zaciagnietym recznym. Takie male zabezpieczenie zeby w razie czego nie otworzyc w trakcie jazdy.

A co do przekaźnika ja zadnego nie mam i nic sie nie dzieje ani z przelacznikiem ani z silownikiem wszystko bangla jak fabryka przykazala

[ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-08-19 19:56:29 ]
2018-02-21 14:59
  
 
 2013-08-19 21:12:19

Cytat:
2013-08-19 19:54:03, konsii pisze:
Marcin, a tez masz tak ze jak otworzysz klape kluczykiem albo ciegnem to klapa sie nie zamknie ? Ja tak mam i zeby zamknac i tak musze nacisnac przycisk zeby silownik trobil swoj ruch posuwisto zwrotny w moim temacie (Myszata MKVII) jest schemat jak w prosty sposob podlaczyc silownik zeby dzialal tylko przy zaciagnietym recznym. Takie male zabezpieczenie zeby w razie czego nie otworzyc w trakcie jazdy. A co do przekaźnika ja zadnego nie mam i nic sie nie dzieje ani z przelacznikiem ani z silownikiem wszystko bangla jak fabryka przykazala [ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-08-19 19:56:29 ]



Przełącznik może przypalić styki ale to nie od razu, tylko z czasem, więc chyba nawet nie ma sensu zakładać przekaźnika w którym i tak de facto są podobne styki

konsii, ja jak otworzę klapę bez różnicy jakim sposobem(kluczyk, cięgno na progu, przycisk) to normalnie po tym mogę ją zatrzasnąć
2018-12-04 14:46
  
 
 2013-08-19 21:36:11

To ja mam jakis dziwny ten mechanizm ;d
2018-02-21 14:59
  
 
 2013-08-19 21:50:36

może zamek Ci się zacina albo siłownik go blokuje, mam komplet na sprzedaż, jest w ogłoszeniu jak coś


[ wiadomość edytowana przez: Marcin91 dnia 2013-08-19 21:53:37 ]
2018-12-04 14:46