[Marcin91] Srebrna strzała -->> TurboKlekot :D - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
Bierz olejowe jeśli chcesz mieć +/- więcej komfortu albo gazowe (gazowo-olejowe) jeśli chcesz mieć trochę sztywniej
  
 
olejowe czyli większy komfort? Bo o to mi chodzi właśnie, a jak z żywotnością jednych i drugich?
  
 
Ciężko mi się wypowiedzieć bo niedawno rok minął jak je mam i śmigam na nich po bardzo dziurawych drogach i są jak najbardziej ok nie hałasują nic nie cieknie ogólnie ok, w temacie gazowych się nie wypowiadam bo nie miałem z tym styczności
  
 
Tomek masz takie jak podałem w linku? I w komplecie miałeś cały zestaw mocowań z gumami, tulejami?
  
 
Troche inny z racji że mam mk6 i u mnie jest mocowanie ucho_ucho a w twoim pewnie jest ucho_śruba, w pudełku był amor tylko, osłony i odboje musiąłem dokupić niestety. szukałem tego co ja mam na allegro ale nie widzę nigdzie
  
 
tak u mnie jest ucho śruba, a te dodatkowe tuleje co trzeba dokupić to też KYB?
  
 
W sumie nie wiem jak to będzie w escorcie ale ja odkąd mam focusa latam na gazowych i jestem zadowolony
  
 
Witam po dość długiej przerwie, mały update tematu Dzisiaj postanowiłem założyć sobie elektryczne otwieranie klapy bagażnika Wszystko wykonane pomyślnie, obyło się bez ofiar Siłownik w klapie pasował idealnie, miał swoje otworki montażowe, a zamek był również przystosowany do siłownika z tyłu sprawa wyglądała prosto. Więcej problemów sprawiła elektryka ponieważ musiałem ciągnąć kabel przez auto, który to podpiąłem bezpośrednio do przycisku i dalej do plusa z zapalniczki. Mam pytanko czy w taki sposób bez przekaźnika nic się nie stanie przyciskowi? Natężenie prądu wynosi 3,5A więc chyba nie takie strasznie duże, aha i czy wystarczy orginalny bezpiecznik od zapalniczki czy musiałbym podłączyć jeszcze jakiś dodatkowy?

teraz mam klapę otwieraną na trzy sposoby xD
  
 
Przyciski el. szyb bardziej "cierpią" i jakoś żyją, więc ja bym się nie przejmował tym małym chwilowym pradem
  
 
Z czasem przez iskrzenie na stykach mogą zaśniedzieć/zabrudzić się.
3.5A to dużo w brew pozorom. Lepiej mieć przekaźnik niż martwić się za przycisk się zaspawa i będzie cały czas targać siłownik.

Podłącz też przycisk tak jak jest w ori instalacji. Bo tak to taka partyzantka
  
 
Cytat:
2013-08-09 11:29:59, Kakiel pisze:
Z czasem przez iskrzenie na stykach mogą zaśniedzieć/zabrudzić się. 3.5A to dużo w brew pozorom. Lepiej mieć przekaźnik niż martwić się za przycisk się zaspawa i będzie cały czas targać siłownik. Podłącz też przycisk tak jak jest w ori instalacji. Bo tak to taka partyzantka


Kakiel a w ori instalacji jak idzie ta wiązka? Przez skrzynke bezpieczników?
  
 
Marcin, a tez masz tak ze jak otworzysz klape kluczykiem albo ciegnem to klapa sie nie zamknie ? Ja tak mam i zeby zamknac i tak musze nacisnac przycisk zeby silownik trobil swoj ruch posuwisto zwrotny w moim temacie (Myszata MKVII) jest schemat jak w prosty sposob podlaczyc silownik zeby dzialal tylko przy zaciagnietym recznym. Takie male zabezpieczenie zeby w razie czego nie otworzyc w trakcie jazdy.

A co do przekaźnika ja zadnego nie mam i nic sie nie dzieje ani z przelacznikiem ani z silownikiem wszystko bangla jak fabryka przykazala

[ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-08-19 19:56:29 ]
  
 
Cytat:
2013-08-19 19:54:03, konsii pisze:
Marcin, a tez masz tak ze jak otworzysz klape kluczykiem albo ciegnem to klapa sie nie zamknie ? Ja tak mam i zeby zamknac i tak musze nacisnac przycisk zeby silownik trobil swoj ruch posuwisto zwrotny w moim temacie (Myszata MKVII) jest schemat jak w prosty sposob podlaczyc silownik zeby dzialal tylko przy zaciagnietym recznym. Takie male zabezpieczenie zeby w razie czego nie otworzyc w trakcie jazdy. A co do przekaźnika ja zadnego nie mam i nic sie nie dzieje ani z przelacznikiem ani z silownikiem wszystko bangla jak fabryka przykazala [ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-08-19 19:56:29 ]



Przełącznik może przypalić styki ale to nie od razu, tylko z czasem, więc chyba nawet nie ma sensu zakładać przekaźnika w którym i tak de facto są podobne styki

konsii, ja jak otworzę klapę bez różnicy jakim sposobem(kluczyk, cięgno na progu, przycisk) to normalnie po tym mogę ją zatrzasnąć
  
 
To ja mam jakis dziwny ten mechanizm ;d
  
 
może zamek Ci się zacina albo siłownik go blokuje, mam komplet na sprzedaż, jest w ogłoszeniu jak coś


[ wiadomość edytowana przez: Marcin91 dnia 2013-08-19 21:53:37 ]