forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczow
  

[MKVII]escort rajdówka - Strona 2

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3»
 Autor 
 2012-11-13 23:33:15

hmmm 136 Km w pustej budzie mnie nie rajcuje bo wiem jak to chodzi, tak jak mówiłem celuje w 200 chodź i 180 bym sie zadowolił no i niutki to tak ok 230
2012-11-19 15:45
  
 
 2012-11-13 23:38:45

a skoro v6 juz przerabialiście i wyszło ze marne szanse na wstawienie wiec chyba ten 2300 ? ile on ma KM na wyjsciu i czy da sie troche podciągnąc KM ? ja chce zrobic go na gotowo do wiosny i na wiosne pare razy na tor i na jakies zloty pokazowe i do garazu na miasto raczej by nie wyjeżdźał
2012-11-19 15:45
  
 
 2012-11-13 23:54:48

adzik, tak sobie pomyślałem, że chyba najlepiej ci będzie upychać 2.3T z Saba9000. zasadniczo nic nie pasuje, ale cenowo nieźle, dostępność też ok, no i twój przedział mocy. wniknij w temat.
2019-07-27 11:58
  
 
 2012-11-14 00:05:23

Ja jeszcze tylko dodam od siebie że własnie jestem posiadaczem MDO 2.0 136KM w budzie kombi i jeszcze w automacie - a Escorta miałem i to niejednego... i spodziewam się że może być wesoło - zwłaszcza że miałem okazję pokręcić trochę RSem 150KM (katalogowo - bo nie wiem czy i jak trzymał serię)
nie gryzłem dogłębnie tematu swapów innych niż 1:1 (bo taki przeżyłem) ale faktycznie parę razy słyszałem o swapie 2.0 136KM z mdo do Essa. Mogę też powiedzieć że naczytałem się o kłopotach z Fordowskim 2.5 V6 (MDO / Coguar)
jeżeli chcesz więcej mocy... wiesz - komory silnika nie rozciągniesz... szukaj czegoś małego ale ciekawego. skoro i tak chcesz się bawić i włożyć trochę pessos... może obejrzyj się za jakimś silnikiem z japońca - dojeżdżałem teraz dwie mazdy - 121 1.3 i MX-3 1.6 i... jak byłem sceptyczny co do teorii że japońce się lepiej wkręcają to teraz nie mam co do tego wątpliwości... może poszukaj jakiejś szlifierki wysokoobrotowolubnej to też ładnie potrafi brzmieć - i jest dobrą podstawą do rozwijania tematu (np uturbiania) lub od razu szukać uturbionej jednostki.


P.S. mądrze koledzy prawią - w pierwszej kolejności ogarnij zawias i heble. nie sztuka rozpędzić budę - sztuka ją zatrzymać w pełni nad tym panując.

[ wiadomość edytowana przez: aureel dnia 2012-11-14 00:08:00 ]
2019-06-03 09:55
  
 
 2012-11-14 09:10:03

adzik. Sprawdz dokładnie podłoge. najlepiej by było jakbyś obczyścił bitex bo ja tez miałem " dobra podłoge" A jak obczyściłem i puknąłem młotkiem mocowania belki mi sie rozsypały
2014-11-07 00:43
  
 
 2012-11-14 09:50:49

2.3 z galaxy z gratami z rsa powinno ci wystarczyć. na pewno będziesz miał 150KM a spokojnie dojdziesz do 170 jak dobry i zadbany silnik. Najlepiej aby wypowiedziały się osoby które mają 2.3 pod maską.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2019-08-21 17:39
  
 
 2012-11-14 09:52:25

Cytat:
2012-11-14 09:50:49, Kleszczak pisze:
2.3 z galaxy z gratami z rsa powinno ci wystarczyć. na pewno będziesz miał 150KM a spokojnie dojdziesz do 170 jak dobry i zadbany silnik. Najlepiej aby wypowiedziały się osoby które mają 2.3 pod maską.



W takiej konfiguracji i dźwięk będzie dość rasowy
2017-08-25 09:43
  
 
 2012-11-14 09:58:47

pod warunkiem że wsadzisz stożek i jakiś dobry wydech
a jak chcesz dźwięk subaru to zamień kable zapłonowe na cewkach
efekt gwarantowany :d nie żebym mówił że nic sie nie stanie,
ale jak wysadzisz silnik to miło nie będzie
powiem Ci że ogólnie jestem zadowolony z 2.3 z galaxa
naprawdę bardzo fajnie to przyspiesza
koszt projektu był spory, ale auto się odwdzięcza
zobaczymy w przyszłym roku jak z turbo będzie wywijał
aaa no i jeszcze jedno
gdyby namawiał Cię ktoś na zostawienie skrzyni i sprzęgła od 1.6 16V
nie słuchaj
skrzynia daje radę, zaś nówka sprzęgło LUK wytrzymało pół dnia zabawy, drugiego już zaczynało się ślizgać
2017-01-20 16:35
  
 
 2012-11-14 16:00:02

Jaki jest sens budowania auta rajdowego, a nie sciganie sie nim? Lan czy o co chodzi,.. Jesli patrzac od strony finansowej to taniej wyjdzie kupic gotowy woz niz samemu budowac taka prawda. Ale życze powodzenia, bo optymistyczny wariant ktos podal 10k złotego.
2018-05-03 23:59
  
 
 2012-11-14 16:25:48

Cytat:
2012-11-14 16:00:02, Zbysio007 pisze:
Jaki jest sens budowania auta rajdowego, a nie sciganie sie nim? Lan czy o co chodzi,..



Szczerze mówiąc nie mam pojęcia ale też chętnie zbudował bym sobie taki "hardcorowy" wózek z tym że z foki Z zewnątrz auto rajdowe, dobra sportowa felga, halogeny na masce, biały oklejony różnymi wzorami/napisami. Dobry zawias. Wnętrze wybebeszone ze wszystkiego co zbędne, klatka, przemodzona deska, tunel środkowy itp itd. Kubły, najzwyklejsze przełączniki. Brak wspomagania kierownicy, iii długo mógł bym tak wymieniać. I to wszystko po to żeby mieć fajny wóz
2017-08-25 09:43
  
 
 2012-11-14 16:27:43

No i bym zapomniał... Spora moc pod maską najlepiej silnika z turbo i napęd na dwie ośki
2017-08-25 09:43
  
 
 2012-11-14 21:18:30

Tak się buduje rajdówkę
nadal uważam że nie ma co iść w fordowskie silniki. szukam wątku o turbieniu Saabinek 9.3 Jak pamiętam to gość moce kosmiczne trzaskał przy małych pieniądzach. znajde wątek to podrzuce.

znalazłem.
czytaj to i wątek na racingforum z linka wewnątrz


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-11-14 21:59:03 ]
2019-07-27 11:58
  
 
 2012-11-14 22:27:55

po prostu chce miec szybki fajnie wygladający wóz i nie tak obcykany jak golfy czy astry i inne pospolite wozy a jednak jak sie widzi esa na ulicy czy cos to żaden nie przypomina rajdówke ani fajnie zrobiony wypolerowany wózek wiec pod jakimś względem bym sie wyróżniał i to nie byłby samochód na codzień tylko taki odświętny jakiś czas na tor ale nie na zawody sezonowe bo to za duże koszta już sa ...
2012-11-19 15:45
  
 
 2012-11-14 22:41:55

Ludzie do fiesty, czy Ka wkładają V-ki, i do esa się da.
A czy się opłaca to już inna sprawa.Ale można też z probe-mazdy wyszarpać...Pas przedni jest do wycięcia z reguły.
W mk3-4 mieści się bez problemu:



[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-11-14 22:54:00 ]
2018-02-14 20:57
  
 
 2012-11-14 22:55:00

o żesz.... o glebie to raczej może zapomnieć
2019-07-27 11:58
  
 
 2012-11-17 12:39:11

poczekaj jak mi sie znudzi to ci opchne mojego esa z klatka juz na gotowo
2019-02-22 17:44
  
 
 2012-11-19 16:27:17

juz jest decyzja escort idzie na sprzedaż dzięki za opinnie i uświadomiło mi to ze essi nie jest za bardzo korzystną opcją do budowy rajdówki i koszta za duże... jeszcze aby go poskładam do oryginalności i na allegro


[ wiadomość edytowana przez: adzik20 dnia 2012-11-19 16:28:05 ]
2012-11-19 15:45
  
 
 2012-11-19 16:31:52

Jak przy escorcie koszty za duze to ... Daruj sobie rajdowki i kup normalne auto do wozenia tylka.
2019-05-20 08:30
  
 
 2012-11-19 16:32:46

z chęcia sie moge zamienic ale na jakies cabrio :p
2012-11-19 15:45
  
 
 2012-11-19 16:38:24

za duze koszty na przerobienie na samochód rajdowy bo ogółnie części tanie miałem mazde 323f z 2003 roku diesla i rozrzad 1400 zł wiec prawie tyle co escorcik warty
2012-11-19 15:45