[MKVII]escort rajdówka - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i bym zapomniał... Spora moc pod maską najlepiej silnika z turbo i napęd na dwie ośki
  
 
Tak się buduje rajdówkę
nadal uważam że nie ma co iść w fordowskie silniki. szukam wątku o turbieniu Saabinek 9.3 Jak pamiętam to gość moce kosmiczne trzaskał przy małych pieniądzach. znajde wątek to podrzuce.

znalazłem.
czytaj to i wątek na racingforum z linka wewnątrz


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-11-14 21:59:03 ]
  
 
po prostu chce miec szybki fajnie wygladający wóz i nie tak obcykany jak golfy czy astry i inne pospolite wozy a jednak jak sie widzi esa na ulicy czy cos to żaden nie przypomina rajdówke ani fajnie zrobiony wypolerowany wózek wiec pod jakimś względem bym sie wyróżniał i to nie byłby samochód na codzień tylko taki odświętny jakiś czas na tor ale nie na zawody sezonowe bo to za duże koszta już sa ...
  
 
Ludzie do fiesty, czy Ka wkładają V-ki, i do esa się da.
A czy się opłaca to już inna sprawa.Ale można też z probe-mazdy wyszarpać...Pas przedni jest do wycięcia z reguły.
W mk3-4 mieści się bez problemu:



[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2012-11-14 22:54:00 ]
  
 
o żesz.... o glebie to raczej może zapomnieć
  
 
poczekaj jak mi sie znudzi to ci opchne mojego esa z klatka juz na gotowo
  
 
juz jest decyzja escort idzie na sprzedaż dzięki za opinnie i uświadomiło mi to ze essi nie jest za bardzo korzystną opcją do budowy rajdówki i koszta za duże... jeszcze aby go poskładam do oryginalności i na allegro


[ wiadomość edytowana przez: adzik20 dnia 2012-11-19 16:28:05 ]
  
 
Jak przy escorcie koszty za duze to ... Daruj sobie rajdowki i kup normalne auto do wozenia tylka.
  
 
z chęcia sie moge zamienic ale na jakies cabrio :p
  
 
za duze koszty na przerobienie na samochód rajdowy bo ogółnie części tanie miałem mazde 323f z 2003 roku diesla i rozrzad 1400 zł wiec prawie tyle co escorcik warty
  
 
Cytat:
2012-11-19 16:27:17, adzik20 pisze:
juz jest decyzja escort idzie na sprzedaż dzięki za opinnie i uświadomiło mi to ze essi nie jest za bardzo korzystną opcją do budowy rajdówki i koszta za duże... jeszcze aby go poskładam do oryginalności i na allegro [ wiadomość edytowana przez: adzik20 dnia 2012-11-19 16:28:05 ]



Kupuj E30 w 10.000zł zmieścisz się z 200km silnikiem .
  
 
O koledze przeszła wieczorna napałka a v6 żeście chcieli wrzucać jak Seba pisze,jeżeli przy escorcie za duże koszty to może 126p??
  
 
O koledze przeszła wieczorna napałka a v6 żeście chcieli wrzucać jak Seba pisze,jeżeli przy escorcie za duże koszty to może 126p??
  
 
cienias już jest lepszy...albo właśnie E30
  
 
ale Ty robisz tak dla siebie tą rajdówke czy zeby jezdzic w KJSach??
2.5?? co to za klasa, bedziesz jezdził z imprezami i lanserami i innymi przeciagami...2.3 od galaxy to samo. klasa do 2l jest fajna bo jest mniej załóg, ale obstawiał bym raczej klase do 1.6. Ale to radze kupic jakąś japonie Civica albo Colta.
Mam małe doswiadczenie ale cos tam jezdzilem, fakt escort MKV w góre, fajny promien skrętu i dobry reczny na bębnie jest. Ale z 1.6 to moze zrobisz jakies 110KM na gratach od mondeo ale i tak Vteca nie dogonisz na prostej. Czase nie kupuj escorta mk4 do tego typu zabaw, bo mam tez takiego i to auto NIE SKRĘCA...

Sprzedaj Essa, kup japonie...