[Dobekbdg] nowy projekt MR2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako ze Honde z turbo 3stycznia tego roku pogoniłem do Ostrowca Świętokrzyskiego od razu zakupiłem nową zabawkę

MODEL: Toyota MR2, 1993, (Targa) rev 2 ver 2 z poprawionym zawieszeniem i heblem

SILNIK:

3S-GE 2.0 170km

UKLAD DOLOTOWY:

power rura kwaśna + simota

UKLAD WYDECHOWY:

luźne 4-2-1 2,25" środkowy duża pucha przelotowa, końcowy BlackFlame

ELEKTRONIKA:

- el.szyb
- lusterka
- centralny
- immobilizer
- wspomaganie
- poduszka

UKLAD NAPĘDOWY:

- RWD z centralnym silnikiem
- dystansy T 35mm przod 20mm + dluzsze szpilki 80mm
- 17"x7,5jj et37 Nippon 235/40/17 oraz 205/45/17 dunlop sp sport runflat czy jakos tak
- in progress elektroszpera oraz szeroka stal 15" tyl 9" et -20 przod 8" et0 + nakladki poszerzajace

ZAWIESZENIE:

- seria
- in progress -60 H&R

UKLAD HAMULCOWY:

- ABS
- tarcze 280/280 P/T

- seria

BODY-KIT:

- sciagany szklany dach typu targa
- seria
- nawet dobrze utrzymana jak na te lata
- komin Toms'a
- pseudo carbon na masce ale juz zerwany
- sleepy eye's

ŚRODEK:

- skora

CAR-AUDIO:

2x 16 hertz dsk w drzwiach
2x 13 blaupunkt w slupkach
2x cykacze w lusterkach
2x cykacze na slupkach
-radio sony Xplode cdx850 mp z winda

- seria

PLANY:

in progress

Zrobic pieknego JDM'a

to co sie dzieje w obecniej chwili od miesiaca:

- zamach 5.5kg
- tarcza 6scio lopatkowa by Radzikowski + docisk z podwojnym sloneczkiem
- pelen remont:
wał po polerce czopow, blok po honowaniu, polerka kanalow ssacych i wydechowyc, tloki z 3sgte CR 8,5:1 z 10.5:1, pierscienie RIK'a nominal, panewa King'a nominal, reszta Gratow OEM

za dmuchniecie odpowie m45 badz m62 ale do tego jeszcze daleka droga

strojone bedzie na DET3 wtryski na razie 310cc pozniej sie pomysli o wiekszych, pompka walbro 255 gss 342



z biegiem czasu bede sie staral robic aktulizacje na bierzaco

szacowany okres pras z blacharka do marca

a jak to sie prezenci:














  
 
Duża przepaśc między projektem Twojego escorta a teraz co robisz z japoncami. Trafił Ci się rasowy wóz wiec powodzenia w modach!
  
 
heh wczoraj słyszałem w TV że w tym modelu nie da się wyciągnąć silnika górą
uszczelki dachu podobno kosztują ponad 3 tys.
a tylne drążki ok 2 tys w ASO
i w tej chwili są już nie do dostania
a auto baaardzo fajne
sam myślałem żeby takie nabyć
tylko że kupić drugiego do cacania :/
trochę nie za bardzo mnie na to stać
powodzenia w modach
  
 
Telewizja kłamie zacznijmy od tego

silnik bez problemu wychodzi góra wraz ze skrzynia i całym osprzętem oprócz: kolektora wydechowego i wysprzęglika

po prostu dołem jest teoretycznie prościej jeżeli masz podnośnik stawiasz paletę i auta do jedzie do góry a tak musiałem rozebrać cały zawias by zwalić pół osie, i znowu go złożyć by móc postawić na koła

na tylne drążki jest patent

uszczelki dachu to jedyny minus ale za granicy 700zl za stronę na szczęście mój egzemplarz jest z kraju pachnącej trawy a dokładnie z Amsterdamu i był bardzo dbany, i uszczelki miał zmieniane 2 lata temu wiec mam na szczęście susze

niestety modzenie jest bardzoooo kosztowone tutaj bo w naszej ojczyźnie zbyt wiele gratów wręcz nieosiągalnych


noo Zbychu wyrobiłem się troszkę przez ostatnie 3 lata największego skilla dostałem po założeniu Eatona do Civa a później uturbienia
  
 
Dobrze że się pozbyłeś tego paskudnego produktu hondy

Następca bardzo ciekawy. Liczę na bogaty rozwój wydarzeń
  
 
oj tam oj tam paskudny nie paskudny ale szlifierka byla i killow tez nagromadzil

dalszy efekt prac:







dol poskladany, glowica poskladana czekam na UPG Cometica i szpile OEM bo na ARP za duzo .... 780zl :/ i slupek bedzie caly

do czyszczenia zostal osprzet i zabieram sie za skrzynie

wczoraj wyslalem fele do poszerzenia tyl na 9" et (-20) oraz przod 8" et (-10) i wpadna poszerzenia z abs takiego typu ale dedykowane do sw20 wraz z przetloczeniami



w zeszly piatek przyjechal jeszcze do mnie zderzak Bordera

  
 
gdzie robiles sprzeglo?? jaki koszt?? docisk wzmacniales??
  
 
Fajny projekt ale kosztowny , coś o tym wiem bo z 3 lata temu miałem chwilkę mr-kę i wtedy ceny były nie małe . Zaletą jest stosunkowo duża ilość gratów z ebaya za rozsądne pieniądze . A Tak wyglądała

  
 
intela ladna


dobek twoj tez niczego sobie

p.s. co to za bryka ta czarna, bo mam zacme

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Severyn u mnie w Bydgoszczy ceny

tarcza w zaleznosci od ilosci lopatek od 350 - 600 + stara tarcza dla porownania bazy ale wszystkie bebechy nowe robia bo w mojej byla na czterech tlumikach drgan wiec postanowailem by zrobili 6sc lopatek i 6sc tlumikow drgan by dalo rade tym jezdzic na miescie w "miare" komfortowo

docisk sie jeszcze robi tez u mnie w bydgoszczy cena 400zl + 2 dociski urzywane badz minimum jeden roznitowuje go i zaklada mocniejsze slonce

Zajmuje sie tym kolega z Klubu 200sx s13 i ma dobra opinie wsrod klubu wiec czemu nie czas oczekiwan 30dni bo Radzikowski przesadza z cenami okropnie


Intel no ladna ladna jezeli to jest ta sama to teraz jest w klubie mr2 w seryjnym pakiecie ten sam kolorek

ja bardziej ide w rarytasowe body np Tom's, Border to co wychodzilo na Japonie i Stany niz laminaty

smallsize s13

  
 
Dobra furka na spocie w Wyrazowie takie coś latało,fajny dźwięk silnika zapamiętałem i części w pokoju też spoko sam miałem silnik z malucha na łóżku
  
 
A dziekuje dziekuje

jako ze ostatnio mam troche roboty i ogarniam kumplowi swapa to tak troche zwolnilem z pracami nad emera

slupek juz poskladamy, zawory wyregulowane plytkami, rozrzad ustawiony pokrywa pomalowana

obecnie wszystkie lapy wisza i schna

dalem podorabiac z Klingierytu brakujace uszczelki pod ssacy bo niestety brak i czekam na nowy hydrauliczny tlumik drgan (napinacz) rozrzadu ASO ma sciagnac bo zamiennikow brak

dalszy efekt prac i gratow






troche zamach zasniedzial juz od lezakowania dla porownania spiek i organik

jak sie spreze i ogarne alternator to moze za 2 tyg odpale bo profilaktycznie wymienie łożyska, reg. napiecia ze szczotkami i wszystkie weze i wezyki powymieniam od podcisnien i wody by pozniej nie miec buby

- pompa wody AISIN OEM
- rolka napinajaca SKF
- rolka zwrotna KOYO
- pasek continetal
- uszczelki pod dekle bloku dorabiane z klinkierytu
- misa na DIRKO jak w oemie
- wszystki uszczelki gumowe, oringi, simeringi Erlinga, Corteco w zalezności co było dostepne
- palec, kopolka, cewka YEC
- kable WN NKG
- swiece Platyny NGK

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2013-01-01 23:23:48 ]
  
 
Powiem tylko tyle - nie jestem pewien, czy trzymanie silnika w pokoju na dywanie jest normalnym objawem

Mając na uwadze co się działo z poprzednim autem można przypuszczać, że tu też słabo nie będzie
  
 
Po co Ci Eszpera do auta użytkowanego na co dzień ?
  
 
Helikalna to koszt 2400, jedynie była oem montowana w celice ST201 bodajże która pasuje do mojej skrzyni ale koszt skrzyni podobny może 400 - 600 mniej tam jedynka chyba była montowana 1.5rówka czy 1.0 bodajże (nie zagłębiałem się na razie w temat) bo nie mam kasy :/ będzie kasa za pół roku może to będe szukał.

wiadomo mr2 w2 turbo tez miała szpere ale tu przychodza jeszcze ( zamach, sprzegło), półosie i większe zwrotnice tylne bo patent tam jest nieziemski z tyłu by dać skrzynie od Turbo ze szpera

eszpere zrobię na starej skrzyni ponieważ ma umierające synchro 2 powyżej 5.500 już zgrzyta, wiec dyfer zaspawam i jak znajomi będą lecieć na toruń lawetami na treningi to przełoże na szybko skrzynie i będę się uczył stawiać to bokiem, przełożenie samej skrzyni to chwila 2 -3 h roboty jak już śruby ruszone, na miasto wiadomo BEZ bo to samobójstwo bynajmniej dla tego auta, lekko mokry asfalt i cały czas bokiem, i przy parkowaniu męczy

bo bez szpery Diviz zapomnij bez szans na boki reakcja jak rzucić młotkiem :/ albo weźmie jedno koło i dupa a jak dwa obraca i nie mogę wyczuć a auto ma być do wszystkiego a co do wszystkiego to jest do niczego wiec na razie jak pisałem 2 skrzynie i podmianki jak odłożę bankowo wpadnie lsd

nooo Preston z biegiem czasu bede ogarniał jak planuje ale zajmie mi to dużoooo dużooo wpierw odpalić dotrzeć, a później zarabiać na mody i dmuchać

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2013-01-02 10:19:38 ]
  
 
chodziło Ci o taki Klinkieryt ??


czy też może o kręgielit ??


jeżeli o ten pierwszy to masz silnika zrobiony na mur-beton
  
 
Klingieryt dobrze mialem napisane a nie kregielit czy klinkieryt

przynajmniej taka byla naklejka z nazwa, i po wpisaniu w wujka google rowniez ta nazwa wyskakuje niektorzy na to gambit jeszcze mowia ale nie zaglebiam sie w to bo nie mam pojecia czym to sie rozni, wazne ze jest olejo odporne, mozna usczelniac dol silnika i kolektor ssacy a z czego to jest to mniej wazne wazne by sie nie rozpadlo
  
 
oj chyba nie
heh
z tego co napisałeś to mi tak wyskoczyło



[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-01-02 21:26:09 ]
  
 
kryngielit Panowie kryngielit ale klingieryt tez slyszalem


-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650

[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2013-01-02 22:41:10 ]
  
 
Nie wazne jak sie pisze wazne by spelnialo swoja role )

maly UP w temacie

winowajca mojego dluzszego poslizgu



pacjent poskladany i wyniesiony do garazu




oraz gotowy do wrzucania



Do Pana od: "Samochód Marzeń, kup i zrób" DA SIĘ WŁOŻYĆ I WYJĄĆ OD GÓRY SILNIK OD TOYOTY MR2 i idzie to szybciej niz dolem czas wrzucenia na lapy 15min



skuta lodem w koncu -13 bylo



i widok dzieki ktoremu az chce sie usmiechnac



na dniach ogarne wydech, i podlacze wode i mozna palic ciekawe co z tego wyjdzie

Fela odebrana od Pana Wintera



jest pogrom wyszlo: przod 15x8JJ et23 tyl 15x9jj et11 bedzie szeroko i nisko fele juz po piaskowaniu dzis walnalem je podkladlem

obecnie oczekuje na zawias i kubly )

kolejny Upgrade tematu jak cos zrobie ciekawego bo nie mam zamiaru nudzic jakimis pierdolami pierdolki opisze w zdjeciach po skonczeniu i malowaniu budy