Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2013-02-28 12:48:43 Daj foto z wnętrza
Pomyśl jeszcze nad boczkami drzwi |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-02-28 13:20:35 w weekend będę konczył lutowanie kabli pod wtyczki z mk7 i zegary, później dodam fotki z wnętrza, nad boczkami jeszcze myślę bo chcę założyć el. szyby |
JmB (S) Sympatyk FEFK Escort RS / Mondeo S ... Kraków | 2013-02-28 13:38:38 Błądzisz. Oj błądzisz.
Sam nie wiesz czego chcesz. Cytując klasyka "Dobre koło, dobra gleba, nic mi więcej nie potrzeba" Idąc tym tokiem rozumowania na Twoim miejscu, wizualnie zrobiłbym tak: Po pierwsze zderzaki w kolor nadwozia, po drugie gleba, po trzecie, najważniejsze - Felga. W tej kolejności. Potem dopiero myślał o ewentualnych zmianach. Spojlerach większych niż skrzydła w samolocie, oklejaniu karbonem, zmiana świateł na lexus-look, zmiany przodu czy tam tyłu na mk6/7, naklejkach dodających 5 , 10 i więcej KM, laminatach w wymyślnych kształtach wzorujących się na korzeniach drzew, chromowanych lusterkach "M3", grillach na podobieństwo ostatnich Audi, nakładek na rurę zwiększające hałas, wlotach w błotnikach, Nie ma co kombinować. Masz 1.3 i każde płomienie na bokach i w/w modyfikacje późniejsze, będą wyglądać śmiesznie, a nie fajnie. Może się okazać, że tak Ci się spodoba po pierwszych trzech krokach, że nic mu więcej nie potrzeba.. A o ile więcej zaoszczędzisz pieniędzy wtedy? [ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-02-28 13:40:01 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-02-28 13:47:14 Po swapie, poruszałem się autem które wyglądało jak złomek
zderzak przeszlifowany w podkładzie jeszcze, maska czarny mat dokładka tył nie wykończona, w środku oprócz foteli i dechy nic ale za to jakie robił fajne wrażenie gdy dodawałem gazu pod maską fajnie ryczy, a przyspiesza i niczego sobie Wniosek: lepiej według mnie było zacząć od modzenia pod maską, niż zrobieniem go z zewnątrz Całkiem nie pozorne autko, które potrafi narobić choć odrobinę hałasu |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2013-02-28 13:48:39 moim zdaniem przy mkV jedyny słuszny kierunek a w zasadzie dwa to albo orginał lub cosworth a zmieniając mkV na mkVI to bezsensowna robota zniszczysz tylko tym autko zaczął bym od silnika |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-02-28 13:50:48 nie wiem skąd te fantacje, i tak całego rozbierałem do napraw blacharskich, deska była uszkodzona więc kupiłem z mk7 bo mi się bardziej podoba, nie planuje naklejać płomieni, gdybym miał kase to najpierw bym zrobił swap-a a tak dłubie na tyle ile środki pozwalają. Nie chce dokładać spojlerów etc. chce tylko odświerzyć lakier. |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2013-02-28 15:11:05 no to co innego tak trzymaj |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-02-28 15:39:46 musiałem zacząć od blacharki bo wszystko się sypało, podłużnic praktycznie nie było a i progi sie sypały na szczęście juz jest ok wkrótce zdjecia. |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2013-02-28 15:40:44 To teraz jak masz pewność że buda się nie rozerwie czas na swap |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-02-28 16:15:50 Ile kosztuje +/- silnik 1.6/1.8 z kablami i kompem, kupować ze skrzynią biegów czy bez? Chłodnice też? |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2013-02-28 16:42:05 ja patrzyłem to koło 400zł można kupić goły słupek mnie też to czeka bo 1,8 już się znudziło ale najpierw muszę budę przerobić na cossiego |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-02-28 18:40:58 tomex ile byś chciał za kompletny twój 1.8? |
tomex3 Escort Driver cosworth replika piaseczno | 2013-02-28 22:04:49 na razie nie mogę go sprzedać bo jeżdzę na nim na razie inwestuję w budę a przeróbka na cosiego pochłonie kupę kasy na razie mam spojler (prawie ) i kontakt na zderzak a jeszcze trza wyszerzenia porobić itd musi ten 1,8 jakąś chwilę posłużyć |
patryk16pat Sympatyk FEFK Ford Escort mk5 Ciosaniec | 2013-03-02 16:29:30 przelutowałem dzisiaj wtyczki zegarów w moim mk5 na te z mk7 wszystko łądnie działa tylko ze wskaźnik paliwa pokazuje max co niestety nie jest prawdą no i temp. wody wzrasta do maxa czyli co mogło paść? termostat czy co? |
zibo666 Sympatyk FEFK Ford Escort Częstochowa | 2013-03-02 19:30:07 jesli chodzi o wskaznik paliwa to moze Ci gdzies kabelek stykac z masą i dlatego pokazuje pełny, jesli chodzi o temperature to nie wiem, ale ja przy przerzucaniu deski z mk7 mialem podobne problemy głownie jak poszczegolne kable stykały z masa |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2013-03-03 08:10:29 To na forum było kilka razy. W mk7 inny jest pływak dlatego benzyna jest w drugą stronę.
Co do temperatury w mk7 też jest trochę inny wskaźnik na desce niż mk5/mk6. Inaczej jest wyskalowany. |
zibo666 Sympatyk FEFK Ford Escort Częstochowa | 2013-03-03 10:12:41
no chyba ze ma elektroniczny bo zwykle zegary z mk7 normalnie pokazują tak jak w mk5/6 nie ma roznicy i nic nie trzeba podłączac inaczej |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2013-03-03 13:19:58 Oczywiście masz racje. Jeśli elektroniczny. Co o temperatury silnika, jest tak jak napisałem. W mk7 wskazówka zatrzymuje się w połowie i tak stoi. W mk6 siedzi na początku i dochodzi do połowy jak się zagrzeje. Inaczej są wyskalowane po prostu |
shadk-k Sympatyk FEFK mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2013-03-03 14:11:12
Mi trzyma równo połowę.. |