[Patrick] Ford Escort MKV 1.3 60KM by Patrick - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-02-28 12:09:53, jethro pisze:
no to jak to się ma do dechy z mk7


to miało się odnośnie tyłu auta, deska z MK7 podoba mi się bardziej od tej z MK5 więc ją zmieniam
  
 
Daj foto z wnętrza

Pomyśl jeszcze nad boczkami drzwi
  
 
w weekend będę konczył lutowanie kabli pod wtyczki z mk7 i zegary, później dodam fotki z wnętrza, nad boczkami jeszcze myślę bo chcę założyć el. szyby
  
 
Błądzisz. Oj błądzisz.
Sam nie wiesz czego chcesz.

Cytując klasyka
"Dobre koło, dobra gleba, nic mi więcej nie potrzeba"
Idąc tym tokiem rozumowania na Twoim miejscu, wizualnie zrobiłbym tak:
Po pierwsze zderzaki w kolor nadwozia,
po drugie gleba,
po trzecie, najważniejsze - Felga.
W tej kolejności.

Potem dopiero myślał o ewentualnych zmianach.
Spojlerach większych niż skrzydła w samolocie, oklejaniu karbonem, zmiana świateł na lexus-look, zmiany przodu czy tam tyłu na mk6/7, naklejkach dodających 5 , 10 i więcej KM, laminatach w wymyślnych kształtach wzorujących się na korzeniach drzew, chromowanych lusterkach "M3", grillach na podobieństwo ostatnich Audi, nakładek na rurę zwiększające hałas, wlotach w błotnikach,

Nie ma co kombinować. Masz 1.3 i każde płomienie na bokach i w/w modyfikacje późniejsze, będą wyglądać śmiesznie, a nie fajnie.

Może się okazać, że tak Ci się spodoba po pierwszych trzech krokach, że nic mu więcej nie potrzeba..
A o ile więcej zaoszczędzisz pieniędzy wtedy?



[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-02-28 13:40:01 ]
  
 
Po swapie, poruszałem się autem które wyglądało jak złomek
zderzak przeszlifowany w podkładzie jeszcze, maska czarny mat
dokładka tył nie wykończona, w środku oprócz foteli i dechy nic
ale za to jakie robił fajne wrażenie gdy dodawałem gazu
pod maską fajnie ryczy, a przyspiesza i niczego sobie
Wniosek: lepiej według mnie było zacząć od modzenia pod maską, niż zrobieniem go z zewnątrz
Całkiem nie pozorne autko, które potrafi narobić choć odrobinę hałasu
  
 
moim zdaniem przy mkV jedyny słuszny kierunek a w zasadzie dwa to albo orginał lub cosworth a zmieniając mkV na mkVI to bezsensowna robota zniszczysz tylko tym autko zaczął bym od silnika
  
 
nie wiem skąd te fantacje, i tak całego rozbierałem do napraw blacharskich, deska była uszkodzona więc kupiłem z mk7 bo mi się bardziej podoba, nie planuje naklejać płomieni, gdybym miał kase to najpierw bym zrobił swap-a a tak dłubie na tyle ile środki pozwalają. Nie chce dokładać spojlerów etc. chce tylko odświerzyć lakier.
  
 
no to co innego tak trzymaj
  
 
musiałem zacząć od blacharki bo wszystko się sypało, podłużnic praktycznie nie było a i progi sie sypały na szczęście juz jest ok wkrótce zdjecia.
  
 
To teraz jak masz pewność że buda się nie rozerwie czas na swap
  
 
Ile kosztuje +/- silnik 1.6/1.8 z kablami i kompem, kupować ze skrzynią biegów czy bez? Chłodnice też?
  
 
ja patrzyłem to koło 400zł można kupić goły słupek mnie też to czeka bo 1,8 już się znudziło ale najpierw muszę budę przerobić na cossiego
  
 
tomex ile byś chciał za kompletny twój 1.8?
  
 
na razie nie mogę go sprzedać bo jeżdzę na nim na razie inwestuję w budę a przeróbka na cosiego pochłonie kupę kasy na razie mam spojler (prawie ) i kontakt na zderzak a jeszcze trza wyszerzenia porobić itd musi ten 1,8 jakąś chwilę posłużyć
  
 
przelutowałem dzisiaj wtyczki zegarów w moim mk5 na te z mk7 wszystko łądnie działa tylko ze wskaźnik paliwa pokazuje max co niestety nie jest prawdą no i temp. wody wzrasta do maxa czyli co mogło paść? termostat czy co?
  
 
jesli chodzi o wskaznik paliwa to moze Ci gdzies kabelek stykac z masą i dlatego pokazuje pełny, jesli chodzi o temperature to nie wiem, ale ja przy przerzucaniu deski z mk7 mialem podobne problemy głownie jak poszczegolne kable stykały z masa
  
 
To na forum było kilka razy. W mk7 inny jest pływak dlatego benzyna jest w drugą stronę.
Co do temperatury w mk7 też jest trochę inny wskaźnik na desce niż mk5/mk6. Inaczej jest wyskalowany.
  
 
Cytat:
2013-03-03 08:10:29, Kakiel pisze:
To na forum było kilka razy. W mk7 inny jest pływak dlatego benzyna jest w drugą stronę.



no chyba ze ma elektroniczny bo zwykle zegary z mk7 normalnie pokazują tak jak w mk5/6 nie ma roznicy i nic nie trzeba podłączac inaczej
  
 
Oczywiście masz racje. Jeśli elektroniczny. Co o temperatury silnika, jest tak jak napisałem. W mk7 wskazówka zatrzymuje się w połowie i tak stoi. W mk6 siedzi na początku i dochodzi do połowy jak się zagrzeje. Inaczej są wyskalowane po prostu
  
 
Cytat:
2013-03-03 13:19:58, Kakiel pisze:
Oczywiście masz racje. Jeśli elektroniczny. Co o temperatury silnika, jest tak jak napisałem. W mk7 wskazówka zatrzymuje się w połowie i tak stoi. W mk6 siedzi na początku i dochodzi do połowy jak się zagrzeje. Inaczej są wyskalowane po prostu



Mi trzyma równo połowę..