Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

[Patrick] Ford Escort MKV 1.3 60KM by Patrick - Strona 3

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 4»
 Autor 
 2013-02-28 12:12:02

Cytat:
2013-02-28 12:09:53, jethro pisze:
no to jak to się ma do dechy z mk7


to miało się odnośnie tyłu auta, deska z MK7 podoba mi się bardziej od tej z MK5 więc ją zmieniam
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 12:48:43

Daj foto z wnętrza

Pomyśl jeszcze nad boczkami drzwi
2017-08-25 09:43
  
 
 2013-02-28 13:20:35

w weekend będę konczył lutowanie kabli pod wtyczki z mk7 i zegary, później dodam fotki z wnętrza, nad boczkami jeszcze myślę bo chcę założyć el. szyby
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 13:38:38

Błądzisz. Oj błądzisz.
Sam nie wiesz czego chcesz.

Cytując klasyka
"Dobre koło, dobra gleba, nic mi więcej nie potrzeba"
Idąc tym tokiem rozumowania na Twoim miejscu, wizualnie zrobiłbym tak:
Po pierwsze zderzaki w kolor nadwozia,
po drugie gleba,
po trzecie, najważniejsze - Felga.
W tej kolejności.

Potem dopiero myślał o ewentualnych zmianach.
Spojlerach większych niż skrzydła w samolocie, oklejaniu karbonem, zmiana świateł na lexus-look, zmiany przodu czy tam tyłu na mk6/7, naklejkach dodających 5 , 10 i więcej KM, laminatach w wymyślnych kształtach wzorujących się na korzeniach drzew, chromowanych lusterkach "M3", grillach na podobieństwo ostatnich Audi, nakładek na rurę zwiększające hałas, wlotach w błotnikach,

Nie ma co kombinować. Masz 1.3 i każde płomienie na bokach i w/w modyfikacje późniejsze, będą wyglądać śmiesznie, a nie fajnie.

Może się okazać, że tak Ci się spodoba po pierwszych trzech krokach, że nic mu więcej nie potrzeba..
A o ile więcej zaoszczędzisz pieniędzy wtedy?



[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-02-28 13:40:01 ]
2020-12-15 21:45
  
 
 2013-02-28 13:47:14

Po swapie, poruszałem się autem które wyglądało jak złomek
zderzak przeszlifowany w podkładzie jeszcze, maska czarny mat
dokładka tył nie wykończona, w środku oprócz foteli i dechy nic
ale za to jakie robił fajne wrażenie gdy dodawałem gazu
pod maską fajnie ryczy, a przyspiesza i niczego sobie
Wniosek: lepiej według mnie było zacząć od modzenia pod maską, niż zrobieniem go z zewnątrz
Całkiem nie pozorne autko, które potrafi narobić choć odrobinę hałasu
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-02-28 13:48:39

moim zdaniem przy mkV jedyny słuszny kierunek a w zasadzie dwa to albo orginał lub cosworth a zmieniając mkV na mkVI to bezsensowna robota zniszczysz tylko tym autko zaczął bym od silnika
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-02-28 13:50:48

nie wiem skąd te fantacje, i tak całego rozbierałem do napraw blacharskich, deska była uszkodzona więc kupiłem z mk7 bo mi się bardziej podoba, nie planuje naklejać płomieni, gdybym miał kase to najpierw bym zrobił swap-a a tak dłubie na tyle ile środki pozwalają. Nie chce dokładać spojlerów etc. chce tylko odświerzyć lakier.
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 15:11:05

no to co innego tak trzymaj
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-02-28 15:39:46

musiałem zacząć od blacharki bo wszystko się sypało, podłużnic praktycznie nie było a i progi sie sypały na szczęście juz jest ok wkrótce zdjecia.
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 15:40:44

To teraz jak masz pewność że buda się nie rozerwie czas na swap
2017-01-20 16:35
  
 
 2013-02-28 16:15:50

Ile kosztuje +/- silnik 1.6/1.8 z kablami i kompem, kupować ze skrzynią biegów czy bez? Chłodnice też?
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 16:42:05

ja patrzyłem to koło 400zł można kupić goły słupek mnie też to czeka bo 1,8 już się znudziło ale najpierw muszę budę przerobić na cossiego
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-02-28 18:40:58

tomex ile byś chciał za kompletny twój 1.8?
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-02-28 22:04:49

na razie nie mogę go sprzedać bo jeżdzę na nim na razie inwestuję w budę a przeróbka na cosiego pochłonie kupę kasy na razie mam spojler (prawie ) i kontakt na zderzak a jeszcze trza wyszerzenia porobić itd musi ten 1,8 jakąś chwilę posłużyć
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-03-02 16:29:30

przelutowałem dzisiaj wtyczki zegarów w moim mk5 na te z mk7 wszystko łądnie działa tylko ze wskaźnik paliwa pokazuje max co niestety nie jest prawdą no i temp. wody wzrasta do maxa czyli co mogło paść? termostat czy co?
2014-01-05 21:42
  
 
 2013-03-02 19:30:07

jesli chodzi o wskaznik paliwa to moze Ci gdzies kabelek stykac z masą i dlatego pokazuje pełny, jesli chodzi o temperature to nie wiem, ale ja przy przerzucaniu deski z mk7 mialem podobne problemy głownie jak poszczegolne kable stykały z masa
2019-06-16 17:43
  
 
 2013-03-03 08:10:29

To na forum było kilka razy. W mk7 inny jest pływak dlatego benzyna jest w drugą stronę.
Co do temperatury w mk7 też jest trochę inny wskaźnik na desce niż mk5/mk6. Inaczej jest wyskalowany.
2020-09-26 20:22
  
 
 2013-03-03 10:12:41

Cytat:
2013-03-03 08:10:29, Kakiel pisze:
To na forum było kilka razy. W mk7 inny jest pływak dlatego benzyna jest w drugą stronę.



no chyba ze ma elektroniczny bo zwykle zegary z mk7 normalnie pokazują tak jak w mk5/6 nie ma roznicy i nic nie trzeba podłączac inaczej
2019-06-16 17:43
  
 
 2013-03-03 13:19:58

Oczywiście masz racje. Jeśli elektroniczny. Co o temperatury silnika, jest tak jak napisałem. W mk7 wskazówka zatrzymuje się w połowie i tak stoi. W mk6 siedzi na początku i dochodzi do połowy jak się zagrzeje. Inaczej są wyskalowane po prostu
2020-09-26 20:22
  
 
 2013-03-03 14:11:12

Cytat:
2013-03-03 13:19:58, Kakiel pisze:
Oczywiście masz racje. Jeśli elektroniczny. Co o temperatury silnika, jest tak jak napisałem. W mk7 wskazówka zatrzymuje się w połowie i tak stoi. W mk6 siedzi na początku i dochodzi do połowy jak się zagrzeje. Inaczej są wyskalowane po prostu



Mi trzyma równo połowę..
2020-12-15 00:38