[Ogólne] Swap z 1,6 na 2,0 z mondeo - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
EDIS w środku
  
 
dzieki za pomoc kolo wtorku wróci od lakiernika i sie wezme za tego kompa a powiedzcie dziwnapraca na wolnych obrotach moze byc spowodowana ze chodzi na kompie od 1,6?delikatnie nie rowno chodzi
  
 
witam a wiec znowu wrocil mi zapal do dokończenia escorta od poniedzialku sie biore koledzy potrzebne mi przewody wodne bo po robieniu glowicy okazalo sie ze zalalem plynem chlodniczym w ktorym troche ropy bylo no i wiadomo co sie stalo wszystkie do wymiany,plan jest taki w tym tygodniu escorcika ogarniam a mondziak na zlom idzie wiec jak ktos graty jakies chce to smialo pisac
  
 
Po te przewody wodne jedź do Stal-Car'u w Skierniewicach.
Daleko nie masz...
  
 
no wiem ze stal car nie daleko,tyle zeim sie nie chce wszystkich wyciagac i w smieci ida
  
 
Z tego co juz widzialem w kilku tematach, to graty do swapa ktore musze wziac z mondeo to:
-przepustnica
-przepływka (sama obudowa, elektronike czyli te druciki przekladam z 1.6)
-wtryski (cala listwa)
-puszka filtra od 2.0
-pompa wody od 1.6
-kolektor wydechowy od 2.0
-komputer z MK1 bez immo

Reszta typu cewka, obudowa termostatu, alternator itd od mojego 1.6

W koncu jak z tym kolektorem, bo te posty w tym temacie takie pomieszane. Mam zalozyc kolektor ssacy od 2.0 razem z silniczkiem krokowym, czy zalozyc swoj kolektor od 1.6 razem ze swoim silniczkiem krokowym? Mam 1.6 z 98r z plastikowym kolektorem (ten sam co w 1.8 RKC?)

[ wiadomość edytowana przez: Paulo21 dnia 2014-04-15 12:39:44 ]
  
 
Cytat:
2014-04-15 12:38:36, Paulo21 pisze:
-puszka filtra od 2.0


proponuję z focusa ten krótszy

Cytat:
2014-04-15 12:38:36, Paulo21 pisze:
-komputer z MK1 bez immo


konkretnie interesują Cię kompy DEEP, DESK lub DEWY

Cytat:
2014-04-15 12:38:36, Paulo21 pisze:
W koncu jak z tym kolektorem


kolektor z rkc to najlepsza opcja - łatwiej go upakować
  
 
Cytat:
2014-04-15 12:38:36, Paulo21 pisze:
Mam zalozyc kolektor ssacy od 2.0 razem z silniczkiem krokowym, czy zalozyc swoj kolektor od 1.6 razem ze swoim silniczkiem krokowym? Mam 1.6 z 98r z plastikowym kolektorem (ten sam co w 1.8 RKC?)




Ja na przykład mam założony kolektor ssący z Mondeo 2.0.
Kolektor od 1.8 RKC jest inny niż ten co z 1.6.
  
 
Cytat:
2014-04-15 13:04:36, jethro pisze:
proponuję z focusa ten krótszy


A ten z mondeo sie nie zmiesci? Bo jak bede mial cale auto do rozbiorki to bez sensu szukac czegos innego

Cytat:
2014-04-15 13:04:36, jethro pisze:
konkretnie interesują Cię kompy DEEP, DESK lub DEWY


Dzieki, bede szukal

Cytat:
2014-04-15 13:10:46, Clipper_skce pisze:
Ja na przykład mam założony kolektor ssący z Mondeo 2.0.
Kolektor od 1.8 RKC jest inny niż ten co z 1.6.


Duza roznica miedzy tym od 1.8 a 2.0 jesli chodzi o jazde? Warto upychac tego z mondka czy lepiej zostac przy mniej problematycznym 1.8?
  
 
Cytat:
2014-04-15 14:39:14, Paulo21 pisze:
Duza roznica miedzy tym od 1.8 a 2.0 jesli chodzi o jazde? Warto upychac tego z mondka czy lepiej zostac przy mniej problematycznym 1.8?



Nie wiem czy jest jakaś różnica...
Od razu miałem wstawiony ten z NGA...

A puszkę filtra i rurę dolotu mam z RKC.
  
 
Kolektor z RKC jest węższy i nie będziesz miał problemu z upchaniem go przy grodzi
Chwilowo nie mam lepszego zdjęcia...
  
 
ja mam cala przeplywke z 2.0 i puszke z 1.8 escorta nie wiem na kij chcesz tu kombinowac
  
 
No faktycznie jest roznica. Dobra to wiem wszystko z wyjatkiem silniczka krokowego. Ktory - 1.6/1.8/2.0?
  
 
Cytat:
2014-04-15 17:21:28, Paulo21 pisze:
No faktycznie jest roznica. Dobra to wiem wszystko z wyjatkiem silniczka krokowego. Ktory - 1.6/1.8/2.0?


to chyba jeden pies
  
 
Tak jest, krokowiec to jeden pies. Tak jak chłopaki pisali jeśli chodzi o kolektory - 1.6 ma mniejsze kanały niż ten z 1.8. Z kolei ten z 2.0 tak jak widziałeś na fotce jest ciupkę większy niż ten z 1.8, ale średnica kanałów jest ta sama. Jak wrzucisz kolektor z silnikiem od razu to nie zrobi Ci różnicy czy będzie to 1.8 czy 2.0, bo cała sprawa rozbija się o to, że na włożonym silniku łatwiej założyć kolek z 1.8 ze względu na gabaryty. Kolektor wydechowy - ten z 1.6 ma małe kanały więc lepiej będzie faktycznie ten z 2.0 wrzucić. Przepływka - jak dajesz kompa z 2.0 to i przepływkę całą wrzuć z 2.0.
  
 
Ok chlopaki dzieki wielkie, rozjasniliscie mi te najwieksze niewiadome dla mnie Szukam wlasnie silnika w rozsadnych pieniadzach w dobrym stanie. Nie ma ktos jakiegos namiaru na taki na poludniu PL?
  
 
Sory panowie za post pod postem ale dostalem wlasnie PMke, jakoby 1.8 na gratach z mondeo 2.0 bylo szybsze niz seryjne 2.0. Prawda to? Nie dosc ze szukam silnika i idzie to opornie to jeszcze mi tu metlik robia w glowie
  
 
Nie wiem z jakiego powodu by tak miało być. Niech się ujawni ten osobnik, bo chętnie się dowiem dlaczego 2.0 na gratach 1.8 ma być szybsze.
  
 
Emtees, 1.8 rkc na gratach z 2.0 mdo. Bobson objechal na takim setupie kulka z 2.0 136 km
  
 
dawno to było i mój ess nie chodził tak jak powinien