[Ogólne] Swap z 1,6 na 2,0 z mondeo - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nigdzie nie napisałem, że ledwo co go kupiłeś, nie wiem do której części mojej wypowiedzi ma się to niby odnosić
  
 
Koledzy nie kłócić się Zamiast jeden drugiego przekrzykiwać kto miał dłużej essa to lepiej moim zdaniem rzucać pewnymi potwierdzonymi argumentami jak i również fotkami.
Pozdro
  
 
a ja mam inne pytanie odnośnie swapu czy duża różnica jest po wymianie samych wałków czy nie ma sensu i od razu swapować na 2,0 ja mam 1,8 105km
  
 
Cytat:
2013-02-24 09:05:58, Maylo pisze:
Koledzy nie kłócić się Zamiast jeden drugiego przekrzykiwać kto miał dłużej essa to lepiej moim zdaniem rzucać pewnymi potwierdzonymi argumentami jak i również fotkami. Pozdro



Akurat ja piszę o tym co widziałem i dotykałem.


Co do wałków - różnica jest znaczna. Kwestia tylko (i napiszę to z własnego doświadczenia), że zawsze chce się mieć więcej Jak masz kase na 2.0 to pakuj od razu 2.0. Bo wrzucisz do 1.8 wałki, potem kolektor plastik z przepustnicą i dolotem, a za chwilę stwierdzisz, że w sumie byłoby jeszcze fajniej mieć ciut więcej
  
 
dzięki masz rację zawsze będzie mało apetyt rośnie w miarę jedzenia
  
 
niom to ostrze widelec na 25 ccema skoro mozna w i z Mondeło to
  
 
jutro sie biore za skaladanie tego wszystkiego,a teraz pytanko zalozyc kolektor przed wlozeniem silnika czy po?egr rozumiem ze zaslepic tak?
  
 
EGR zaślep, wygodniej będzie kolektor założyć przed włożeniem silnika.
  
 
hiuston mamy problem...





moj komp to ten na dole czyli ECC-IV... czyli musze zdobyc z mondeo taki sam... ma ktos moze numer z niego ?
  
 
Poszukaj kompa z MDO bez immo. Oznaczenia jakie były z tego co się orientuję to: DESK, DEEP, DEWY.
  
 
ja mam kompa bez imo z mdo 2,0 na sprzedaż.
OD ponad tygodnia czekam na kasę za niego, a pieniądze mi potrzebne.
  
 
ile ? :> i czemu tak drogo ?


Editka...
panowie zamieszalem sie z rolkami w garazu, moze ktos podpowiedziec jaka wielka jest rolka paska klinowego ? auto ma klime i wspomaganie...

[ wiadomość edytowana przez: Wymiot dnia 2013-03-02 15:37:31 ]
  
 
silnik wlozony,na razie tylko zalapany na mocowania kolektor z mdo wchodzi ,potwierdzone
  
 
koledzy a co zrobic z kompem?lepszy od 2,0 czy od 1,6 ???bo są rózne opinie i teraz to juz nie wiem
  
 
Cytat:
2013-03-10 13:37:34, karolomk7 pisze:
koledzy a co zrobic z kompem?lepszy od 2,0 czy od 1,6 ???bo są rózne opinie i teraz to juz nie wiem


ja mam na 2.0 puszczony, wedlug mnie 1.6 raczej nie da sobie rady z innymi wtryskami itp
  
 
Cytat:
2013-03-10 13:46:21, Wymiot pisze:
ja mam na 2.0 puszczony, wedlug mnie 1.6 raczej nie da sobie rady z innymi wtryskami itp


no wlasnie wyczytalem teorie ze ten z 1,6 wiecej paliwa by dawal na wtryski od 2,0,a probowales na tym z 1,6?
  
 
Cytat:
2013-03-10 13:57:55, karolomk7 pisze:
no wlasnie wyczytalem teorie ze ten z 1,6 wiecej paliwa by dawal na wtryski od 2,0,a probowales na tym z 1,6?


nie, odrazu wsadzalem od 2.0.
  
 
Prawda jest taka, że to wróżenie z fusów. Puki ktoś na oscyloskopie nie porównał czasów wtrysków kompa 1.6 i 2.0 i nie powie że 1.6 maja dłuższe czasy niż 2.0.
Żeby wycisnąć wszystko z tych wtrysków najlepiej podpiąć megasquirt lub inny komp.
  
 
Panowie potrzebna pomoc a chodzi mi o instalke,jakie kolory maja kable do krokowca cewki i czujnika w glowicy,wtyczki sa takie same
  
 
autko odpalone,niestety cos grzechocze w silniku,mam nadzieje ze przejdzie, tak jak by szklanka na wydechowym,jutro podepne pod kompa go bo nie jestem pewien podlaczenia wtryskow,bylo troche zabawy z tym wszsytkim