[tomex3] białe mkV xr3i cosworth replika 4x4 - Strona 15

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I przy okazji zabierz ze sobą padalca markko
  
 
Replika jeszcze albo już nie jeżdzi czeka na włożenie zawiasu z tyłu więc jeśli się uda to sierra zostaję.Markko ma urodziny swojej lepszej połówki i nie da rady się wyrwać( z tego co wiem)

[ wiadomość edytowana przez: tomex3 dnia 2015-03-24 08:33:08 ]
  
 
po dwóch dniach męki zawias tył na swoim miejscu.nie obyło się bez przeróbek ,ale siedzi.Jednak płyty podłogowe się różnią oprócz wnęki na zapas belka poprzeczna jest też inaczej.Nie wiem tylko czy to wina że tamten 4x4 był w pięciu drzwiach czy po prosu ,że był czterołapem.Nie ważne z resztą ważne ,że siedzi
  
 
Bez zdjęć się nie liczy...
  
 
po wielu bojach i paru nieprzespanych nocach udało się zawias z czterołapa i zbiornik paliwa siedzi.Wygląda na to ,że będzie to to jeżdzić jeszcze trza zrobić elektrykę do pomp i po ogarniać wszystko.Jak by ktoś próbował przerabiać tak jak ja zwyklaka na 4x4 to niech się liczy z tym,że płyta podłogowa się różni.Trzeba ciąć tylną belkę i przerabiać, zrobić nowe mocowania zbiornika i tylnego zawieszenia.Ale jak pisałem w pierwszych postach miał być 4x4 i jest,co prawda parę osób nie wierzyło w projekt ja jednak spełniłem obietnicę (przedwyborczą)
  
 
Jeszcze nie jeździ więc się nie liczy :p dalej jest przedwyborcza
  
 
ktoś coś widział?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
a podjadę dziś zobaczyć
  
 
a nie prawda bo na resztkach paliwa odpalił i przejechał z pół metra
  
 
chyba na plaku
  
 
mój to nie twój że plaka potrzeba
  
 
może i na plaku ale na zlot pojechał i wrócił
  
 
Cytat:
2015-03-31 22:59:43, tomex3 pisze:
Jednak płyty podłogowe się różnią oprócz wnęki na zapas belka poprzeczna jest też inaczej. Nie wiem tylko czy to wina że tamten 4x4 był w pięciu drzwiach czy po prosu ,że był czterołapem.


To, że miał 5 drzwi to nieważne. 4x4 powstawał ze zwykłej budy poprzez wycięcie podłogi bagażnika i wsadzenie innej. Za to ta belka jest inaczej albo faktycznie że to 4x4, albo dlatego, że masz mk5 a 4x4 był od Mk6B Porównam ze swoim przy okazji.

ps: DAWAJ FOTY!!!!!


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2015-05-21 14:54:17 ]
  
 
czyli prawdopodobnie to pierwsze mkV 4x4 ciekaw jestem czy ktoś już próbował lub zrobił mkV w czterech łapach.Wczoraj podłączyłem pompy zagadał nawet pojeżdziłem po placu
  
 
Jak masz podpiętą pompę przelewową? pracuje cały czas czy masz przekaźnik od niej?
  
 
to juz wiemy czym jutro jeździmy
  
 
do pompy jest przekażnik który ją włącza po wypompowaniu z komory wyłącza.Odpowiedzialny za to jest włącznik pływakowy który steruję przekażnikiem ,ale to raczej wiesz .Marek ja też wiem po lansujemy się Twoim cabsem
  
 
Cytat:
2015-05-27 09:21:52, tomex3 pisze:
do pompy jest przekażnik który ją włącza po wypompowaniu z komory wyłącza.Odpowiedzialny za to jest włącznik pływakowy który steruję przekażnikiem ,ale to raczej wiesz .Marek ja też wiem po lansujemy się Twoim cabsem


czyli elegancko tak jak w orginale
  
 
cabsem juz jeździłeś, a z repliki słyszalem tylko jak marchewy wali, czas ruszyć w drogę
  
 
Cytat:
2015-05-27 09:26:15, Venom_4x4 pisze:
czyli elegancko tak jak w orginale

no a jak musi być jak w oryginale bez przekażnika ten pływak włączający długo by nie pożył