Toyota 4D4 pow.3000 obr. mułowata, nie ciągnie, traci moc. - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2019-08-01 21:10:32, wiedzma254 pisze:
Będę musiała po weekendzie podjechać do jakiegoś,, innego,, mechanika żeby to sprawdził. Ten który nam robił wszystko w aucie upiera się że to pompa oleju do wymiany gdzie mówił mu Pan że pompy w tych autach nie wysiadają.a czy możliwe jest to że przez np zrobienie turbiny musi to się jakiś czas ustawiać i po jakimś czasie będzie ok?


Nie nic sie nie ustawi.
Jestem teraz na urlopie jak wroce przeanalizuje jak wyglada uklad olejenia w tym silniku.
Narazie trzeba sprawdzic to co napisalem poprzednio. Jest szansa ze to sprawka czujnika.
Filtr oleju zawsze zakladaj oryginalny niema co eksperymentowac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Nie wiem jaki filtr założył mechanik
  
 
Cytat:
2019-08-01 22:05:40, wiedzma254 pisze:
Nie wiem jaki filtr założył mechanik


Masz nie przeczytane wiad na prv

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Ciśnienie sprawdzone manometrem, na ciepłym silniku ma 1,2 bara. Zostawiłam go na noc tak jak Pan kazał i po nocy jak to powiedział mechanik,, faktycznie potrzebuje dłuższą chwilę żeby złapać to ciśnienie, nie liczył tego ile dokładnie sekund ale po dłuższej chwili wskazówka uderza i jest 4,5 bara. Wymienił czujnik ale nie wiem czy to coś da bo dopiero odebrałam auto, zoqlbacze jutro na zimnym silniku. Podpowie Pan co może być przyczyną tego że na ciepłym silniku wszystko jest ok a na zimnym potrzebuje czasu żeby złapać to ciśnienie?
  
 
Czy może być to spowodowane np starą uszczelką na smoku lub np uszkodzonym zaworze na filtrze paliwa? Lub jakąś nie dokrecona śruba w pompie oleju?

[ wiadomość edytowana przez: wiedzma254 dnia 2019-08-08 16:40:00 ]
  
 
Cytat:
2019-08-08 15:53:32, wiedzma254 pisze:
Czy może być to spowodowane np starą uszczelką na smoku lub np uszkodzonym zaworze na filtrze paliwa? Lub jakąś nie dokrecona śruba w pompie oleju? [ wiadomość edytowana przez: wiedzma254 dnia 2019-08-08 16:40:00 ]


0.28 bara na biegu jalowym wg dokumentacji.
A ile zmierzyli bezposrednio po odpaleniu po nocy na biegu jalowym.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Mechanik mówił że podlaczyl manometr i po nocy nie było ciśnienia, potrzebował ilus sekund żeby ciśnienie skończyło na 4.5 bara. Ale widocznie jest poniżej 0.20 bo czujnik teraz założył czułości 0.20 bara że jeśli spadnie poniżej to się świeci. A świeci się po nocy różnie czasem 30 sekund czasem 40 i dopiero gasnie. Czyli dopiero po takim czasie łapie ciśnienie.