[konsii] Myszata MK VII - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kulek napisz w privie ile cy chcial za to malowanie ;d tak jak my gadali u ciebie
  
 
Jak będziesz u mnie to podjedziemy zobaczysz mojego i zdecydujesz a reszta już będzie zależeć od ciebie
  
 
ty malowales calego nie ? ja tez bede musial wiec wal ile taka przyjemnosc ;d
  
 
niedziala - dzien swiety swiecic, escort poskladany lampa nie paruje jest aby jeden problem, blacharz bedzie musial sie postarac i wklepnac maske i blotniki zeby spasowac lampy i zderzak
  
 
Co mowicie ? Jak to rozepchnac ? ;d Spawac od nowa czy rozklepac ?


Jeszcze troche bede umawial sie z blacharzem i szczerze mowiac nie wiem czego oczekuje. Zaproponujecie coś?
  
 
Po pierwsze to zaloz opone i rob to pod opone a nie pod sama felge. Ja rozpychalem

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Pozdrawiam z Leszna
  
 
Opona bedzie spokojnie ;D czyli bardzo mozliwe ze nie bedzie trzeba spawac ?
Remik pozdrowienia z Gostynia ;p
  
 
Cytat:
2013-05-18 10:34:18, konsii pisze:
Opona bedzie spokojnie ;D czyli bardzo mozliwe ze nie bedzie trzeba spawac ?



Jeśli naciągniesz jakaś fajną gumę to na pewno nie
  
 
Jak będziesz go obniżać, to zaklepać, zrolować rant i fajnie spasujesz na dobrej oponie jak piszą koledzy
  
 
mam zamiar naciagnac 195/40/16 lub 185/50/16
  
 
Panowie i Panie, wiecie może czy wejdzie mi na przód felga 16x9 et 30 ? Czy będzie ocierać o amortyzator ? Zawias będzie gwint z AP i nie wiem czy starac sie o inne felgi na przód czy zostać z tymi. I jeszcze jedno pytanko... Czy w razie jakby obcierało czy moge dac jakis mały dystans na przód, starczy szpilek ? bo mam ABS i wymiana na dłuższe nie wchodzi w gra a nie chciałbym rezygnować z tego "bajeru"

[ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-05-20 18:14:49 ]
  
 
Cytat:
2013-05-20 18:12:06, konsii pisze:
bo mam ABS i wymiana na dłuższe nie wchodzi w gra a nie chciałbym rezygnować z tego "bajeru" [ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-05-20 18:14:49 ]


nie widze zwiazku
  
 
Cytat:
2013-05-20 18:12:06, konsii pisze:
Panowie i Panie, wiecie może czy wejdzie mi na przód felga 16x9 et 30 ? Czy będzie ocierać o amortyzator ? Zawias będzie gwint z AP i nie wiem czy starac sie o inne felgi na przód czy zostać z tymi. I jeszcze jedno pytanko... Czy w razie jakby obcierało czy moge dac jakis mały dystans na przód, starczy szpilek ? bo mam ABS i wymiana na dłuższe nie wchodzi w gra a nie chciałbym rezygnować z tego "bajeru" [ wiadomość edytowana przez: konsii dnia 2013-05-20 18:14:49 ]



Bratu udało upchnąć 16x10J Et25 bez dystansu , a odstęp między felgą a amorem jest mniejszy niż grubość małego palca u dłoni . Najlepiej będzie jak przyłożysz felgę , wtedy będziesz miał jako takie rozeznanie w temacie czy dystans będzie konieczny

[ wiadomość edytowana przez: Esseii dnia 2013-05-20 20:10:13 ]
  
 
Cytat:
2013-05-20 19:43:07, radekbox pisze:
nie widze zwiazku



Ostatio ukreciłem szpilke i wymiana samej szpilki byla niemożliwa powieważ baranek od ABS zasłania szpilki i nie da sie ich wybic
  
 
Cytat:
2013-05-20 20:09:22, Esseii pisze:
Bratu udało upchnąć 16x10J Et25 bez dystansu , a odstęp między felgą a amorem jest mniejszy niż grubość małego palca u dłoni . Najlepiej będzie jak przyłożysz felgę , wtedy będziesz miał jako takie rozeznanie w temacie czy dystans będzie konieczny [ wiadomość edytowana przez: Esseii dnia 2013-05-20 20:10:13 ]



Kolega srvrserver mial te felgi i zalozone na sucho na gwincie i odległoś felgi do amortyzatora (bez opony) wynsiła półtora zapałki ale nie długośc zapałki tylko szerokośc... a dystans nie wiem czy wchodzi w gre bo nie wiem czy szpilek wystarczy
  
 
Cytat:
2013-05-20 20:13:08, konsii pisze:
Ostatio ukreciłem szpilke i wymiana samej szpilki byla niemożliwa powieważ baranek od ABS zasłania szpilki i nie da sie ich wybic



hmmm to ciekawe jak u mnie wulkanizator wymienił szpilki
  
 
Cytat:
2013-05-20 20:13:08, konsii pisze:
Ostatio ukreciłem szpilke i wymiana samej szpilki byla niemożliwa powieważ baranek od ABS zasłania szpilki i nie da sie ich wybic


wymiana szpilek to zaden problem,
trzeba sciagnac zwrotnice, wybic piaste, potem ladnie rowno odbic pierscien abs, wybijasz szpile i tyle


[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2013-05-20 20:31:08 ]
  
 
A no to za niewiedze sie płaci tylko teraz jak dam dystans przy tym et da rade rozklepac blotniki i nie uzywac do tego migomatu ? przyznam ze nie chcialbym spawac tylko ladnie rozklepac ale to juz przy zalozonym gwincie i oponie
  
 
Dobry czeka mnie wymiana tulejek na belce i zastanawiam sie które wybrac. Co myslicie o tych tulejach ?



http://allegro.pl/tuleja-tuleje-tylnej-belki-escort-91ab-5k653-bb-i3234028615.html

http://allegro.pl/poduszka-tylnej-belki-ford-escort-febi-i3252970954.html

http://allegro.pl/tuleja-tuleje-belki-tyl-ford-escort-fiesta-95-i3265983387.html

http://allegro.pl/poduszka-tylnej-belki-ford-escort-fiesta-121-mazda-i3275985058.html