[NoNameRiders] Mój Projekt Escorta Turniera 1995r - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fajny kombiaczek, ciemne szybki i naklejka spoko. Koła fajne ale tak jak wszyscy piszą musisz go opuścić bo ta szpara przy nadkolach psuje całość
  
 
Co prawda nie jestem zwolennikiem tego typu felg ale ogólnie escorcik ładny. Zdjąć tylko te nalepki i trochę w duł go dać i będzie miodzio
  
 
no ciesze sie ze w miare sie podoba a w dół też bym go chcial dac a nalepy i ogolnie lacze i to co zrobilem to moj styl wiem ze nie wszystkim moze sie podobac ale wazne ze mi pasuje bardzo )) jest wyjatkowy i chyba o to chodzi )))))))))))))
  
 
ładny, tylko że dzieci w chowanego mogą się bawić na nadkolach.
Zwraca na siebie uwagę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
))) wiem Zglebić go muszę ))
  
 
a oto wszystko prawie co zrobiłem przy Nim

Planowana Głowica nowa Uszczelka pod głowicą , Nowe świece MotorCraft , przewody wysokiego napięcia MotorCraft , Nowa pompa wody SKF , Nowe sprzęgło MotorCraft , nowy rozrząd GatesPower , instalacja LPG - Sekwencja BRC sequent 24 , Sportowa wkładka - Filtr powietrza K&N , Hamulce Przód Tarcze EBC Turbo Groove , klocki hamulcowe Green Staff . Hamulce Tył Nowe Bębny MotorCraft , Zaciski MotorCraft z tłoczkami 20 , Wydech tłumik końcowy Buzzer , Przyciemniane Szyby , Żarówki H4 OSRAM Night Breaker Plus , Nowe łożyska SKF , lotka orginalna RS Zender , Koła - Felga Borbet 9 Cali Opona 215/35 ZR 16 Dunlop Naciąg German Style


[ wiadomość edytowana przez: NoNameRiders dnia 2013-08-18 16:32:07 ]
  
 
super autko co bym ja w nim zmienil to tak lepki wek obnizyc go i jakies zenderki na progi
  
 
naklejki strasza

btw. GERMAN STYLE nie GERAMANY STYLE
  
 
Wydaje mi się, że powinieneś popracować również nad techniką fotografii, bo zdjęcia są słabe. Nie wymagam cudów, ale niech chociaż światło będzie z tej samej strony co aparat.

Wszystkie naklejki z prawej strony tylnej klapy powinny wylecieć. Tak samo ten Buzzer.pl z szyby. Ramki rejestracji też byś zmienił na jakieś proste i eleganckie, bez reklam i napisów.

Koło już masz całkiem spoko, ale siedzi tak wysoko, że ciężko to docenić. Zielone bębny to raczej coś na co patrzę z grymasem. Najlepiej na czarno co by ich wcale nie było widać. Zastanawia mnie tylko jak 1.4 radzi sobie z takim laczkiem.

Graty kupiłeś w sumie spoko, ale Green Stuff = ciągłe mycie felg lub brudne felgi.

Zamiast gazować 1.4, które swoją drogą jest pomyłką wymień silnik. Zetec 1.6 będzie lepszą opcją jak chcesz mieć auto ekonomiczne.
  
 
1.6??
lepiej juz 1,8 lepszy motor a take prawie samo spalanie
  
 
Gleby może i nie masz ale przynajmniej remontując auto nie idziesz najtańszym kosztem

Co do 1.4 to rzeczywiście tragedia. Nie jedzie i oszczędności też z nim nie ma.

Jeśli masz porobione wszystko w sensie, zawiecha, heble, układ kierowniczy to myśl przede wszystkim o glebie i swapie
  
 
Cytat:
2013-08-19 23:15:56, pawcon pisze:
1.6?? lepiej juz 1,8 lepszy motor a take prawie samo spalanie



  
 
niedługo będzie fajne 1.8 do sprzedania wraz skrzynią, kompletną wiązką i wszystkim co potrzebne do przekładki.
Ale...
jak tam podłoga?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2013-08-19 23:15:56, pawcon pisze:
1.6?? lepiej juz 1,8 lepszy motor a take prawie samo spalanie



albo 2.0 spalanie też podobne
  
 
Cytat:
2013-08-20 12:53:41, lukirs pisze:
albo 2.0 spalanie też podobne



I to jest jedyny słuszny wybór
  
 
W dół budę, naklejka z szyby powinna wylecieć i będzie sympatycznie. Co do silnika to jak inni piszą, 2.0 to będzie najlepszy wybór.
  
 
No Motor 2.0 moje marzenie jak bym wsadzil to bybylo naprawde na bogato

Co do Kolegi : darek4488 - to niezle mnie ostro skrytykowal ale biore to na klate ! ))) Nie kazdemu moze sie podobac to co zrobilem ale mysle ze tez trzeba docenic ze ma fordzik swoj styl ( moj styl ) i sie wyrozni duzo poswiecilem wiedzy i srodkow zeby tak go zrobic zwlaszcza ze jak go kupilem byl w oplakanym stanie i mysle ze uratowalem Go przed kasacja ... zlomowiskim lub rozbiórką

A wszystkim dziekuje za Rady i opinie czy to te pozytywne i negatywne takze POzdro i Szerokosci Koledzy
  
 
Cytat:
2013-08-20 14:27:25, NoNameRiders pisze:
trzeba docenic ze ma fordzik swoj styl ( moj styl ) i sie wyrozni duzo poswiecilem wiedzy i srodkow zeby tak go zrobic zwlaszcza



No i widzisz w tym jest problem, że teraz nikt nie zwróci na to uwagi w jakim jest stanie ale jaka koza z niego :d

Niestety ale to się bardzo rzuca w oczy. To taki pierwszy plan Twojego essa, dopiero po chwili widzisz koła, wydech itp.

Zrobisz glebę i będzie miodzio